Suosikkiasuinalueesi helsingissä?
Kommentit (754)
Töölö , hesperianpuiston tietämissä.
Ei ainakaan keskusta. Jos olisi paljon rahaa, muuttaisin Tammisaloon tai Jollakseen.
Vallila, Alppila, Hermanni, Kallio. Nyt asun Vallilassa. Punavuoreen, Eiraan tai Kaartinkaupunkiin en muuttaisi, yliarvostettuja ja ylihintaisia asuntoja.
Kulosaari. Väljästi rakennettu, merenrantaa joka puolella. Ei ostarilla notkuvaa joutoväkeä.
Omalla alueellani liki kolmannes ei puhu suomea äidinkielenään. En missään tapauksessa vaihtaisi kotiseutuani mihinkään muuhun. Loistava paikka asua ja todella mukavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kulosaari. Väljästi rakennettu, merenrantaa joka puolella. Ei ostarilla notkuvaa joutoväkeä.
Ohisalo eksyi keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin Kalliossa yli 15 vuotta, mutta en minä sinne enää muuttaisi, vaikka kaupunginosasta pidänkin.
Kerroin tuon, koska ensimmäinen ajatukseni oli KALLIO!!!!
Etelä-Haaga on hyvä. Ihana.
Rauha ja hyvät liikenneyhteydet mihin tahansa.
Minä en ymmärrä Etelä-Haagan hehkutusta. Nukkumalähiö kaupungin laidalla, surkeat kaupat, lapsiperhehelvetti, ei sovi nuorelle ja lapsettomalle. Kallioon sieltä on hankala matka. Molemmissa olen asunut ja Kallioon muuttaisin takaisin, Haagaan en ikinä.
Mielestäni Haaga ei ole lähiö.
T. Ei kuitenkaan haagalainen
Mikä se sitten on? Entinen kauppala?
Kaupunginosa.
Googlaa lähiön määritelmä.
T. Eri
Eira muuttuu vähitellen läpikulkupaikaksi kun Hernesaari rakentuu.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkolahti.
Kamala betonilähiö Vuosaaren kupeessa. Ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä vanha ostari. Millaista väkeä siellä sitten notkuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkolahti.
Kamala betonilähiö Vuosaaren kupeessa. Ei ikinä.
Mä voisin asua siellä. On aika hulppeat merinäköalat ja omalta pihalta pääsee melkein suoraan luonnonsuojelualueelle, uimarannalle ja venekin voi olla laiturissa niin, että näkyy ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Omalla alueellani liki kolmannes ei puhu suomea äidinkielenään. En missään tapauksessa vaihtaisi kotiseutuani mihinkään muuhun. Loistava paikka asua ja todella mukavia ihmisiä.
Mikä se on?
mä olen asunut Katajanokalla 80- luvulla, oli ihan mukava paikka, ei olluit läpikulkuliikennettä,
Nyt haluiszin ehkä asua Pikku-Huopalahdessa, en ole siellä koskaan asunut, joten tietenkään en tiedä.