Liikunnan sekaryhmässä mies tiukoissa trikoissa munasuojat jalassa
Mitä mieltä olette että jumpassa on mies joka pitää munasuojia trikoiden alla. Ohjaaja ei ole sanonut mitään,
Kommentit (508)
Miehen vehkeiden koko nyt vaihtelee ihan normaalistikin eikä siihen edes tarvita välttämättä kiihottumista. Kivempi pitää ne vaihtelut omana tietonaan eikä esitellä koko jumpparyhmälle sitä, että kalua alkoi nyt turvottaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä pitäisi oikein ajatella?
Nyt on kuule vapaus ajatella ihan mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Mä pesin tänään mun miehen munasuojat, tai oikeastaan kahdet. Jumpassa se ei ole niitä vielä käyttänyt. Pitäisikö ehdottaa?
Eikö se itse osaa suojiaan pestä? Oletko piika?
Kyllä homomiestenkin pitää saada käydä jumpassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehella oli se suoja jalassa? Monta kertaa olen tuon aloituksen lukenut mutta en vaan ymmarra.
Voihan kikkeli.
Onko sulla housut JALASSA?
Kui?
Pojalle yritettiin ostaa alasuojia jääkiekkoon, mutta urheilukaupassa oli kaikki myyty loppuun. Jumppamiehetkö ne ovat nyt ostaneet? Jostain ne täytyy kyllä sille saada ostettua, käytettyjä ei osteta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jumpan ohjaajan olisi pitänyt sanoa? Kun aloituksessa todetaan, että ohjaaja ei ole sanonut mitään. Mikä ongelma siinä on, jos mies pitää trikoiden alla alasuojaa?
Ohjaajan olisi ilmeisesti pitänyt sanoa: "Anteeksi, teillä on munasuoja, ottakaa se pois."
Työhaastattelu postissa, kuvitteelinen
Osaatko lukea? Tottakai!
Osaatko kirjoittaa? Tietysti osaan!
Osaatko lukea karttaa? Kyllä, ja tunnen tämän kaupungin muutenkin aika hyvin.
Osaatko soittaa puhelimella? Kyllä, tietenkin
Valitettavasti olet ylipätevä.
Vierailija kirjoitti:
Työhaastattelu postissa, kuvitteelinen
Osaatko lukea? Tottakai!
Osaatko kirjoittaa? Tietysti osaan!
Osaatko lukea karttaa? Kyllä, ja tunnen tämän kaupungin muutenkin aika hyvin.
Osaatko soittaa puhelimella? Kyllä, tietenkin
Valitettavasti olet ylipätevä.
Väärä ryhmä, sori siitä
Ei kai jumpan ohjaaja voi estää ketään käyttämästä alasuojakuppia trikoiden alla?
Mikä alasuojan käyttämisessä häiritsee?
Jumpassa miehen trikoissa käyttämä alasuojus loukkaa naisia, naiseutta, naisellisuutta ja feminismiä. En osaa selittää, mutta ehkä joku toinen on verbaalisesti näppärämpi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehella oli se suoja jalassa? Monta kertaa olen tuon aloituksen lukenut mutta en vaan ymmarra.
Ehkä se pelkää että kiihkeät daamit käy kiinni sen muniin kesken jumppatunnin. :-D
Hittoako toisten haaruksia toljottelet?!
Kuinka monet miehet käyttävät jumpissa alasuojaa? Jos saisin valita, niin mieluummin katsoisin miehiä trikoissa alasuojalla tai ilman kuin shortsit trikoiden päällä.
Monet miehet käyttävät shortseja ilmeisesti alasuojan asemasta, mutta miksi?
Sen parempi, mitä enemmän ihmiset käyvät jumppaamassa. Aloitukseen sanoisin, että alasuojuksen käyttäminen tai käyttämättömyys lienee aivan jokaisen itsensä päätettävissä. Jos ei halua kaikkien tietävän trikoissa varustuksen kokoa, niin siinä tapauksessa alasuojat pue!
Lieneekö tämäkin sukupolvijuttu? Olisivatko jotkut suvaitsemattomampia kuin toiset? Kun ei ole aiemmin ollut, niin ei saa olla nykyäänkään?
Crossfit-saleilla alasuojat ovat yleisiä ainakin Yhdysvalloissa. Miten Suomessa?
Alasuojan käyttäminen lienee tuttua aivan jokaiselle miehelle/pojalle. Onko Suomessa yhtään sellaista miestä, joka ei olisi alasuojaa käyttänyt? Varmaankaan ei, koska jo koululiikunnan jääkiekossa se tarvitaan.
Onneksi se erektio lopahtaa sinut nähdessään.