Liikunnan sekaryhmässä mies tiukoissa trikoissa munasuojat jalassa
Mitä mieltä olette että jumpassa on mies joka pitää munasuojia trikoiden alla. Ohjaaja ei ole sanonut mitään,
Kommentit (508)
Vierailija kirjoitti:
Yks mun exå käytti alasuojaa myös töissä, kun sillä oli semmoinen ammatti.
Mikä sen ammatti oli?
Alasuoja antaa trikoissa yksityisyyttä. Mä ostin mun poikakaverille tänään lahjaksi alasuojat.
Vierailija kirjoitti:
Alasuoja antaa trikoissa yksityisyyttä. Mä ostin mun poikakaverille tänään lahjaksi alasuojat.
Milloin hän käyttää trikoita?
Onko suurimmalla osalla salilla miehillä trikoot?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kai vähän, mutta lopulta kovinkaan moni ei syystä tai toisesta ole älynnyt niitä pukea. Ehkä alasuojan käyttö voisi vähentää ujoutta. Juoksulenkeillä trikoot ovat kuitenkin onneksi selvästi yleistyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kai vähän, mutta lopulta kovinkaan moni ei syystä tai toisesta ole älynnyt niitä pukea. Ehkä alasuojan käyttö voisi vähentää ujoutta. Juoksulenkeillä trikoot ovat kuitenkin onneksi selvästi yleistyneet.
Meidän salilla muutamat käyttää, vähemmistö siis.
Trikoot ja alasuojat näyttävät hyvältä miesten päällä.
Vierailija kirjoitti:
Trikoot ja alasuojat näyttävät hyvältä miesten päällä.
Entä pelkät trikoot?
Vierailija kirjoitti:
Omassa liikuntaryhmässä on muutamia miehiä, jotka käyttää alasuojaa tiukkojen trikoiden alla. Mukavampaa olla niiden lähellä kuin niiden, joiden peniksen kooon vaihtelua voi seurata jumpan aikana. Aina ei tunnu kivalta olla vieressä, kun tuntematon mies on vieressä trikoissa puoliheijarissa.
😅 ja sinun mielestäsi on ok katseella seurata miesten penisten koon vaihtelua? Sairasta
Trikoot saisivat yleistyä miesten käytössä, on mukavat päällä ja sekä näyttävät hyvältä päällä. Trikoot ei ole vain naisten oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Trikoot saisivat yleistyä miesten käytössä, on mukavat päällä ja sekä näyttävät hyvältä päällä. Trikoot ei ole vain naisten oikeus.
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen ammatti oli?
Kiinnostaa täälläkin, mikä ammatti?
Vierailija kirjoitti:
Alasuojan avulla trikoot olisivat vähän säädyllisempi vaate, kun sukupuolielinten ulkomuoto ei näy niin selvästi trikoiden läpi.
Niin, olisiko teillä hetki aikaa keskustella alasuojasta?
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi ketään häiritä, jos mies käyttää sekajumpassa alasuojaa trikoiden alla?
Tämä. Ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen ammatti oli?
Kiinnostaa täälläkin, mikä ammatti?
Kiinnostuneiden ketju vain kasvaa, mutta tuleeko vastaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa liikuntaryhmässä on muutamia miehiä, jotka käyttää alasuojaa tiukkojen trikoiden alla. Mukavampaa olla niiden lähellä kuin niiden, joiden peniksen kooon vaihtelua voi seurata jumpan aikana. Aina ei tunnu kivalta olla vieressä, kun tuntematon mies on vieressä trikoissa puoliheijarissa.
😅 ja sinun mielestäsi on ok katseella seurata miesten penisten koon vaihtelua? Sairasta
Voisi miettiä, että joskus seuraaminen ei ole aktiivista vaan passiivista.
Löytyykö miehille korkeavyötäröisiä trikoita? 

Vierailija kirjoitti:
Löytyykö miehille korkeavyötäröisiä trikoita?
Ei taida löytyä, naisten puolelta löytyy valinnanvaraa. Ostaa perus trikoot ilman mitään rypytyksiä.