Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsiperheet käyvät Prismassa eivätkä Lidlissä?

Vierailija
14.02.2021 |

Poikkesin eilen Lidlissä ja Prismassa, ja rupesin miettimään. Lidlissä ei ollut yhtään lapsiperhettä vaikka kaupassa oli väkeä ruuhkaksi asti. Prismassa sen sijaan lapsiperheitä oli kymmeniä, melkein joka käytävällä joku.

Miksi lapsiperheet valitsevat juuri sen Prisman eivätkä Lidliä?

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kun Prismassa käyminen on se viikonlopun kohokohta. Laitetaan itsellenja niille pikku Jadeille ja Olivereille parhaat päälle ja mennään näyttäytymään. Ruokakauppaan 🤭

Vierailija
22/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, että räkänokat eivät häiritse ostoksilla käymistäni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua tuhlata mun kallisarvoista vapaa-aikaa hehtaarikaupassa vaeltamiseen.

Lidlissä kestää 15-30min. ja istun jo autossa menossa kotiin.

Lidlin hevi on muuten parhainta A-luokkaa.

Vierailija
24/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se kun Prismassa käyminen on se viikonlopun kohokohta. Laitetaan itsellenja niille pikku Jadeille ja Olivereille parhaat päälle ja mennään näyttäytymään. Ruokakauppaan 🤭

Vastuutonta toimintaa näin koronapandemian aikaan.

Vierailija
25/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua tuhlata mun kallisarvoista vapaa-aikaa hehtaarikaupassa vaeltamiseen.

Lidlissä kestää 15-30min. ja istun jo autossa menossa kotiin.
Lidlin hevi on muuten parhainta A-luokkaa.

On, silloin harvoin kun on. Useimmiten Lidlissä hevi osastokin myy tyhjää. Lidlissä asiointi onnistuu ainoastaan niin, että sinne menee sillä ajatuksella että ostaa mitä sieltä saa. Mitään ruokasuunnitelmaa ei voi noudattaa, koska aina pitää hakea jotain tavallisiakin asioita muualta. 

Vierailija
26/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain oman kylän K-kaupassa. Prisma ja Lidl ovat 100km päässä.

Vierailija
27/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyläkaupat on lakkautettu.

Vierailija
28/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on jo lueteltu useampi syy miksi meidän talous ei käy Lidlissä.

Huono ja riittämätön valikoima, ei luomua, heikkolaatuisia ja pahanmakuisia kopiotuotteita, tarjonta suurimmaksi osaksi huonolaatuista tuontitavaraa.

Anteeksi nyt vaan kauheasti kaikki Lidl sukovaiset. Mua kyseisen ketjun valikoima ei kiinnosta mutta käykää te vaan edelleen Lidlissä jos haluatte. Minä käyn muualla eiä se kuulu teille millään tavalla.

Vierailija
29/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kirkonkylissä on kauppa yleensä. Tosin harvoin se on K-kauppa. Yleensä Sale tai S-market.

Vierailija
30/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tilaan prismasta kotiinkuljetuksella.

Mutta jos paikanpäällä pitää mennä niin valikoiman vuoksi. Saat kaiken yhdestä paikkaa.

Mahdut liikkumaan, tilavat käytävät.

Ei vierasmalaistaustaisia mölöttämässä porukalla joka kulmalla.

Jos joku on tarjouksessa, sitä yleensä on, eikä silleen että "juu ne loppu jo aamu kymmeneltä".

Lapsettomalle lidl on ihan ok, mutta perheellisenä mulla on muutakin tekemistä kuin kierrellä ruokakauppoja...

Vierailija
31/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei käydä lasten kanssa kaupassa korona-aikana. Lapset odottavat kotona tai autossa toisen vanhemman kanssa. Yleensä ei kyllä käydä Prismassakaan eikä Lidlissä, vaan paikallisessa S-marketissa tai K-marketissa.

Vierailija
32/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai.

Miksi k-kaupan slogan sitten on "oman kylän kauppa"?

Vierailija
33/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Suomalaiset lapsiperheet eivät käy lidlissä. Muut kyllä.

Vierailija
34/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on jo lueteltu useampi syy miksi meidän talous ei käy Lidlissä.

Huono ja riittämätön valikoima, ei luomua, heikkolaatuisia ja pahanmakuisia kopiotuotteita, tarjonta suurimmaksi osaksi huonolaatuista tuontitavaraa.

Anteeksi nyt vaan kauheasti kaikki Lidl sukovaiset. Mua kyseisen ketjun valikoima ei kiinnosta mutta käykää te vaan edelleen Lidlissä jos haluatte. Minä käyn muualla eiä se kuulu teille millään tavalla.

Näyttäisihän tuo meille kuuluvan, kun niin pontevasti sen meille kerroit....😄

Vierailija
35/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie lapsiani kauppaan korona-aikana viihteen vuoksi. Haen kärryllisen kasviksia, maitoja ja proteiineja, ja tulen nopeasti kotiin. Lidlin asiakas olen.

Vierailija
36/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa käydä monessa kaupassa, haluan kaiken kerralla yhdestä kaupasta. Tämä ei onnistu Lidlissä koska valikoima on niin suppea ja yleisilme sotkuinen eikä sieltä löydä mitään.

Vierailija
37/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää kuinka moni niistä Lidlin kävijöistä oli lapsiperheellisiä.

Prismassa ne lapset on mukana koska sieltä ostetaan vaatteita ja kenkiä jotka pitää sovittaa.

Vierailija
38/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa ne lapset on mukana koska sieltä ostetaan vaatteita ja kenkiä jotka pitää sovittaa.

Kuinka usein lapsiperheet oikein hankkivat niitä vaatteita? Ja miksi lastenvaatteet hankitaan juuri Prismasta?

Vierailija
39/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Hain juuri Prismasta ostosten yhteydessä taulunauloja, saako Lidlistä niitä?

Emme koskaan käy Lidlissä, minusta siellä on moneen kertaan pakattua roskaa hslvalla.

Olen ostanut niin rakennusnauloja kuin taulukoukkujakin. En nyt tiedä, kumpia haluat. 

Mitä ihmeen moneen kertaan pakattua???

Lidlissä käyn juuri hyvän valikoiman vuoksi.

Eiköhän nämä tällaiset jutut ole vain ennakkoluuloja. Sukulaisnainenkin sanoi, ettei käy Lidlissä, koska siellä ei ole suomalaista ruokaa. Luettelin ostokseni, kaikki muu oli suomalaista alkuperää, paitsi juusto. Sitäkin olisi saanut suomalaisena, mutta valitsin paremman. 

Vierailija
40/137 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein lapsiperheet oikein hankkivat niitä vaatteita? Ja miksi lastenvaatteet hankitaan juuri Prismasta?

Ja sinähän siis tiedät että ne on ne samat lapsiperheet joka kerta?

Lapsiperheeseen hankitaan kyllä vaatteita melkein koko ajan. Eikä niitä juuri sieltä hankita vaan myös sieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi