Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle. Miks mun mies haluaa loukata minua?

Vierailija
14.02.2021 |

Siis todellakaan en ymmärrä miks hän haluaa loukata minua. On usein rakastava ja hellittelee. Mutta haluaa laukoa totuuksia minulle. Sillä tavoin että haluaa mun ymmärtävän etten ole ihana tai hauska tai kaunis. Eri tavoin. Välillä elehtien. Välillä sanoen tai huomauttaen että "et sä oikeasti tuolta näytä", jos jonkun selfien olen ottanut. Olenko vain herkkä? Ei liiemmin ole koskaan kehunut minua mistään. Sukulaisilleen antaa ymmärtää että hän tekee ja minä vain oleilen. On kyllä muutenkin sellainen että haluaa olla huomion keskiössä ja oikein kerjää kehuja. Ja onhan hän taitava monessa, ero meissä on se että minä myös kehun häntä. Olen viime aikoina tullut niin surulliseksi.. tunnen olevani taakaksi ja alan jo uskoa että en ole hyvä missään ja etten ansaitse kehuja. Tunnen itseni rumaksi ja hyödyttömäksi. Olemme olleet jo lähemmäs 10v. yhdessä jos jotain merkitystä sillä on...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkinen väkivalta on jatkuvaa mitätöintiä, arvostelua, nolaamista ja arvon kieltämistä. Aloittaja on huomattavan ylidramaattinen. Jos mies ei huomio hänen haluamallaan tavalla, aloittaja tuntee itsensä rumaksi ja hyödyttömäksi? Jos mies ei jaksa kehua naisen itsestään ottamaa valokuvaa maasta taivaisiin elämän pohja putoaa pois? Ok.

Niin miksi kysyä mitään jos ei hyväksy vastausta? Eikö ap saanutkaan tarpeeksi oikeanlaista päähäntaputtelua? Ja huomasiko kukaan, että ap on ihan samanlainen kuin kotioloissa. Pitää kehua ja miestä haukkua. Just niin.

Vierailija
22/25 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta olet kohteliaasti ja hammasta purren kuunnellut tuollaista? Nyt nainen otat omat rajasi haltuun. Siihen ei tepsi mikään värisevällä äänellä ja kohteliaasti kerrottu mielipaha toisen käytöksestä. Jokaisesta lyttäämisestä ja vähättelystä, ja sukulaisille mollaamisesta naulaat ukon seinään. Vaikka sitten julkisesti, jos hän sinut julkisesti nolaa.

Oma mieheni on ollut myös todella hyvä saamaan minut tuntemaan itseni huonoksi, mutta nykyisin tiedän, että hän ei ole tehnyt sitä koskaan pahalla, ja meillä ei kylläkään koskaan olla ilkeilty toisten kuullen. Mies ei vaan ole ollut tietoinen siitä, mitkä asiat saavat minut kiehumaan. Olen nykyään tietoinen, että ne asiat ovat isäni aiheuttamaa lapsuuden painolastia, jollaista hän ei ole koskaan kokenut. Olenkin ihan tietoisesti opetellut pois roolista, joka oli esim. äidilläni. Hänkään ei koskaan sanonut mitään, nieli vaan kaiken ja oli vanhana katkera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei selkeästi kunnioita sinua ja hän haluaa polkea sinua alas. Kuulostaa että on kyllästynyt myös.

Sanot että hän toteaa selfieistäsi ettet oikeasti näytä siltä - no, aika harva näyttää kun kuvat otetaan tietystä kulmasta ja laitetaan filttereiden läpi. Joitain nuo epätodelliset selfiet vaan ärsyttää ja onhan ne omiaan antamaan ihmisille liian hyvän kuvan itsestään. Kerrot myös, että hän sanoo ruoasta sen olevan ”vain syötävää tai ihan hyvää”. Miksi hänen pitäisi ylistää ruokaa jos ei sille ole aihetta, itsekin myönnät niin?

Uskon että sinulla on aihetta olla loukkaantunut sillä miehesi saattaa olla tökerö. Mutta voisiko olla myös niin että luulet liikoja itsestäsi ja se näkyy läpi? Se on omiaan ärsyttämään ihmisiä. Menkää pariterapiaan niin saatte kuvan siitä, miten toisillenne näyttäydytte.

Vierailija
24/25 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt sitä meiltä, jotka emme tunne sinua emmekä sinun miestäsi. Emme me tiedä, minkä näköinen sinä "oikeasti" olet ja mitä et teette.

Mitä mies vastaa, kun kysyt sitä häneltä itseltään? Tule sitten kertomaan meille!

Esitä myös itsellesi yksi tärkeä kysymys: mikä sinulla on tuon miehen kanssa yhdessä ollessa paremmin kuin mitä olisi yksin tai sellaisen miehen kanssa, joka oikeasti rakastaisi sinua eikä vain pilkkaisi, moittisi ja ilkeilisi?

Vierailija
25/25 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa narsistilta. Mutta sillä ei ole lopulta sen suurempaa merkitystä sinun kannalta miksi tekee noin. Sillä puolestaan on, miksi annat kohdella itseäsi noin.

En puolusta miestä mutta narsisti on kova diagnoosi, jota ei pidä heittää joka tilanteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi