Mitkä olisivat kauniita lasten nimiä, jos ne eivät tarkottaisi sitä mitä sana oikeasti tarkoittaa
Mun mielestä esim. Omeletti ja Salami kuulostaa kivoilta
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Hella
Uuni olisi kanssa hauska nimi
Pyörittelin jo pikkulapsena päässäni, että Soma-Li olisi kiva nimi lapselle, juuri sellaiselle enkelikiharaiselle vaalealle pikkutytölle. Mutta kun sana oli jo varattu vähän eri näköisille ihmisille, olisi ollut liikaa selittämistä. Eipä sillä, olisin halunnut olla itse paljoa tummempi iholtani, eikä tämmöinen talvisin valkoinen kummitus ja kesäisin punainen rapu. Ei ole oikeastaan näistä somalialaisista mitään mielikuvaa, myönteistä tai kielteistä, kun en heitä ole koskaan tuntenut ensimmäistäkään. Kai heistäkin löytyy hyviä, pahoja ja taviksia siinä missä kaikista muistakin.
Näistä ehdotetuista voisin ottaa itselleni nimeksi Hurja Kalma, sukunimeksi vaikka Huurteinen.
Vierailija kirjoitti:
Illu
UlliYritin myös laittaa Pn tuohon alkuun, mutta yllättäen ei hyväksytty :)
Ai Pulli? Hyvinhän tämä hyväksyy.
Keppana
Villa
Sammal
Lammas
Rusina
Sadetta on myös ollut nimi.Muistan lapsena kun luin kuolinilmoitusta lehdestä.
Oli siis tuntematon,mutta muistan aina nimen Aino Sadetta.
Sadettahan voi ihan hyvin olla nimi,eikä mitenkään loukkaava,vaan luonnonilmiö.
Lootus on kukka,miksei sekin vois olla.
On nää nyt ihan toista kuin Pippuri,Kaneli,Peikko ym.
Vierailija kirjoitti:
Pyörittelin jo pikkulapsena päässäni, että Soma-Li olisi kiva nimi lapselle, juuri sellaiselle enkelikiharaiselle vaalealle pikkutytölle. Mutta kun sana oli jo varattu vähän eri näköisille ihmisille, olisi ollut liikaa selittämistä. Eipä sillä, olisin halunnut olla itse paljoa tummempi iholtani, eikä tämmöinen talvisin valkoinen kummitus ja kesäisin punainen rapu. Ei ole oikeastaan näistä somalialaisista mitään mielikuvaa, myönteistä tai kielteistä, kun en heitä ole koskaan tuntenut ensimmäistäkään. Kai heistäkin löytyy hyviä, pahoja ja taviksia siinä missä kaikista muistakin.
Näistä ehdotetuista voisin ottaa itselleni nimeksi Hurja Kalma, sukunimeksi vaikka Huurteinen.
Mailma olisi paljon hauskempi paikka jos kaikilla ihmisillä olisi Hurja Kalma Huurteisen kaltaiset nimet. Itse voisin olla Susi-Ella Suudelma
Otsa