Tyhmä kysymys...
Tässä kävi nyt sillä lailla että erosin ex:stä muutama kuukausi sitten ja minun piti löytää äkkiä uusi asunto kun ei ollut enää varaa yksin asua niin kalliissa asunnossa no minulleppa kävi sitten niin että asunto löyty mutta se on samasta talosta missä äitini asuu.. Miten te suhtautuisitte asiaan ja kehtaako tämmöstä edes kertoa uudelle ihastukselle?? Itseäni ei juurikaan kyllä se asia häiritse koska tiedän että oma äippä ei paljon kyttäille eikä puutu asioihini mutta miten te suhtautuisitte jos uus ihastuksenne asuisi melkeen äitinsä naapurissa??
Kommentit (8)
mitäs ex ajatteli tästä järjestelystä? haittasko se sitä kovastikkin?
vaan ärsyttää mua. Ei hae lasta muutenkaan luokseen joten ei oikeestaan edes kuulu sille missä mä asun lapseni kanssa
t.2
Oon vaa itekki miettiny että kyllähä se ulkopuolisesta voi tuntua vähän hassulta.. mutta minkäs teet kun ei täs nyt vaihtoehtojakaan oikeen ole..
Lähinnä nyt mietityttää se että kehtaako tämmöstä edes kertoa naiselle jota tapailen? Kuitenki 15vuotiaana viimeksi asunut äidin kanssa lähekkäin ja nyt olis naapurit... Lähtee viellä nainen karkuun kun kuvittelee että olen edelleen rintaruokinnassa tai siltä minusta nyt tuntuu joten en oikeen tiedä mitä tässä tilanteessa enää voi tehdä????
auttakaa nyt ihmistä hädässä...........
Eiköhän nainen sen ymmärrä jos selität tilanteen ja annat itsestäsi semmoisen kuvan että tulet omilla toimeen.
asun vanhempieni seinän takana, samassa talossa ja rapussa.. ei sitä kukaan ole ihmetelly. paitsi ex. sattu oleen ainoo vapaa asunto keskustasta autottomalle yh:lle sillä hetkellä, enkä ole pois viittiny muuttaa kun ei noi vanhempani menojani kyttää ja onpahan isovanhemmat lähellä... ;)