Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***3-kuumeilijat***-viikko 32

07.08.2006 |

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensiksi onnittelut Usvaäidille menkoista ja sitten AnttuSantulle varovaiset plussaonnittelut! Mitäs se apteekin testi näytti? Jänskään täällä sun kanssa!

Missäs kaikki luuraa, kun on niin hiljaista täällä??

Mulla ollut eilisestä saakka alavatsakipuja ihan kiitettävästi. Pupuilu sattuu ja muutenkin on joutunut ottamaan Panadolia. Ovis oli kyllä jo kp7 (tai ennenkin), et mitähän tää oikein on? Kiinnittymiskipuja? Toivossa ainakin hyvä elää...

Maanantai toivoa täynnä,

AIHA

Yk 2, kp 16/28

Vierailija
2/39 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytänpä hieman hiljaista listaa vaikka kummempia olekaan..

Varovaiset onnittelut Anttusantulle myös täältä! Joko plussa on varmistunut!?

Mä saan varmistusta tähän vieläkin hieman epätietoiseen olotilaan toivottavasti huomenna kun Advance-testien pitäisi saapua. Oireita kyllä on väsymyksestä kahvin yökkäilyyn, mutta silti puhdas nega kp 28 ja haamuista haamuin kp 31 tuo epätietoisuutta. Ovis on siis joka tapauksessa ollut luultua myöhemmin ja tuota pupuilua kun harrastimme vain ennen kp 11 ja kp 20 jälkeen, niin varmaan ovis on ollut just tuolloin kp 20. Huh, kolme poikaa 4-vuoden sisälle tuntuisi kyllä melko hurjalta. Samoin 1,5-vuoden ikäero. Mutta turhahan näitä on etukäteen murehtia, kyllähän me tiedettiin että raskautumisen mahdollisuus on olemassa...

+++++ kaikille!

t. Peetu-Lotta kp 34 tai jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika hiljaista täällä ollut..

En malttanut odottaa, joten testasin jo lauantaina ja nega tuli.. hätäinen kun olen :)

Kaikkein ärsyttävintä on se, kun kierronpituudesta ei ole harmainta hajuakaan pillereiden lopetuksen takia. En siis tiedä milloin olisi hyvä aika testata :(

Noh, oviksen luulen olleen jossain välissä kp15-18 :) Joten ajattelin testata uudestaan keskiviikkona, kun silloin on sitten kaksi viikkoa tuosta kp18:sta. Jos siis täti ei päätä tulla kyläilemään.

Kyllä itsekin välillä hirvittää että mitä siitä tulee kun odottaa ja saa kolme lasta vajaassa neljässä vuodessa :) Tai että miten se oma kroppa kestää.. toivottavasti hyvin.

yk1 kp30/??

Vierailija
4/39 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmaan munkin aika pinoutua synkillä mielin,

viikko alkoi tädin kyläilyllä :(

Ehdin jo tohkeissani purkkiin pissata mutta ei tarvinnut sitten ainokaista testiä haaskata kun totuus paljastui pyyhkimällä.

Taas sitten alkaa homma alusta.

Parempaa onnea muille!

t:Ankkis

kp1/26-28

Vierailija
5/39 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitteluja plussista ja tarratassuja. Oltiin viikonloppuna mökillä ja vauva uutisia sateli sieltä täältä, kaikki kaverit tuntuvat olevan pieniin päin. Sinänsä mahtavaa, mutta kyllä sitä itsekkin toivoisi, taidan vaan olla kade =( tänään hypistelin aivan ihania vauvan vaatteita kaupassa, sen verran on vielä järkeä päässä etten ostanut (lähellä kyllä oli). Mies suunnitelee isomman auton ostoa, sanoin vaan että ei sitä kyllä kehtaa kun on näin pieni perhe=), totesi siihen että kohta on...olisipa hänen itsevarmuutensa. Tämä on kyllä hieman tälläistä jaarittelua, mutta kun tylsää on niin ei muutakaan voi. Ovis tikuttelu alkaa la, joten siihen asti täytyy tappaa aikaa.

JB72 kp 10/32

Vierailija
6/39 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi Anttusantulle ja Peetu-Lotalle varovaiset onnittelut! Toivottavasti viivat vahvistuvat testeissä.

ja AIHAlle, voishan se hyvinkin olla kiinnittymiskipuja. Toivotaan ainakin niin! Testasitko ovista sillon kp 6-7? (Kysyn kun en muista, mainitsitko aiemmin.)

Meillä vaan odottelua ja pientä jännitystä. Voiko olla mahdollista, että ovulaatioviiva testissä ilmestyy ja häviää yhden iltapäivän ja illan aikana??? Pe- aamuna testissä ei näkynyt mitään, la-aamuna haalea viiva (ei tasavahva) ja la- iltapäivällä ei taas mitään. Nyt jänskätään, et onko tärpännyt perjantaipupuilut, jos nyt ensinkään oli ovulaatio. Jos oli ja tärppää, se on kolmas poika meidän perheeseen. Olen tosin iloinen siitäkin. Tosin usko Advance-ovulaatiotestiinkin on koetuksella.

vuma

yk 1, kp 10/ jotain..

Vierailija
7/39 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ovistestejä kotona, mutta nippailut oli ja limat ja muut ovisfiilikset. Lämmöt olleet 36.9-37.1 kp 8 lähtien. Että näillä sen oviksen perustelen.

Ja esikoinen on saanut alkunsa heti menkkojen jälkeen.

AIHA

Yk 2, kp 16/28

Vierailija
8/39 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea uusille plussanneille mukava kuulla että joillakin se plussa siihen testiin pärähtää!!:)

Mulla taas ei lauantaina tein peräti neljännen testin ja nega oli kp56 on kuitenkin jo menossa ja en tiedä missä mättää näkyisköhän verikokeessa mahdollinen raskaus vielä jos lauantaina oli nega?

Voihan se tietenkin olla että kierto on vain jostain kumman syystä venähtänyt näin pitkäksi ei ole kovin kivaa vaan tälläinen ainakaan kun vauvakuumetta on ja ei saa asioihin mitään varmuutta:(

Carita kp56/34-38

Vierailija
9/39 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen hailakka viiva, mutta kuitenkin! Jes! Ja viiva tuli testiajan puitteissa. Olen nimittäin kokenut esikoisen ja kuopuksen välissä varhaisen keskenmenon, jolloin apteekin testiin tuli se niin kutsuttu " roskishaamu" eli testiajan puitteissa ei mitään ja vasta kymmenisen minuutin päästä hailakka viiva.

En meinaa millään uskoa tätä todeksi, kun rakasteltiin meikäläisen mielestä paljon harvemmin kuin kahdella viimeisellä kierrolla. Ja voin laittaa pääni pantiksi, että jos kaikki menee hyvin, niin tyttö sieltä tulee! Aivan sama kyllä kuhan kaikki menis hyvin.

Raskauskiekolla sain LA 19.4 ja vauva-lehden laskurilla tuli 17.4., eli huhtikuun helistimiin sitten. No, täytyy rauhassa katsoa tämä viikko loppuun ja sitten alkaa vasta miettimään eteenpäin. Jos vaikka loppuviikosta testaan uudestaan ja saisin vähän vahvemman viivan...

RFSU:n testi siis sittenkin toimi, vaikka olin hetken ihan varma, että olin saanut viallisen setin ;o)

Ja nyt vinkki, joka on ihan pakko kertoa teille siskot: Melkein joka kerta kun olen laittanut rakastelun jälkeen jalat ylös n.20min (lähellä ovista siis), niin on tärpännyt! Tarkemmin kerrottuna esikoisesta tulin raskaaksi toisesta " koivet kattoon" -kierrosta, yritystä takana yhteensä puoli vuotta. Se raskaus joka meni kesken, ei moista kikkaa. Kuopus sai alkunsa myös ekasta yrityskierrosta, josta heti pidin koivet ylhäällä. Ja tässä kierrossa mies sanoi, että " ethän sä ole vielä pitänyt jalkoja ylhäällä" ... Ja näin kävi! Joku sanoo, et toi on hölynpölyä, mutta alan kyllä itse uskoa siihen. Luin jostain kun yritettiin esikoista, että jos on taaksepäin kallistunut kohtu, niin toi kikka voi toimia! (Ja meikäläisen kohtu niin takana, et sitä jaksaa jokainen uusi lääkäri ihmetellä...)

Jännitän kyllä mahdollista keskenmenoa, etten kyllä pariin viikkoon kerro muille paitsi teille ja miehelleni. Pitäkää peukkuja, että kaikki menee hyvin!

Plussaonnea kaikille ja meikäläisen elämänalulle tarrasukkia toivoo Anttuli

Nyt siis yk3 kp28/26-30

-raskausviikkoja lasken vasta myöhemmin, nyt vielä näin ja antaa ajan kulua...

Vierailija
10/39 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä muutama päivä olis jännättävää miten tässä käy eli kp on 30/33.. Välillä vähän nippailee, mutta ei mitään.. ei siis yhtään mitään muita oireita kyllä ole!

MAhtavat ++ onnittelut kaikille plussanneille!!!

yritetään me muut seurata perässä =)

Vierailija
11/39 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on uskottava, että raskaana ollaan. Just testasin Advancen herkimmällä ja hailakka, kontrollia selvästi himmeämpi, viiva siihen piirtyi melko nopeasti. ihmetyttää vaan miksi ei jo ole vahvempi!? Molemmista aiemmin on tullut tosi vahva testiviivakin. No, kai se plussa kuitenkin on.. Yhdet menkat sitten ehti tulla tässä välissä. Onneksi ees ne!

LA varmaan tuolla 15.4. tietämissä. Laitan vielä tuonne esittelyketjuun Aihalle.

Mä oon varmaan hermoheikko kun heti iski pelko mahdollisesta tuulimunasta tms. Kun tuo viivakin on niin heikko! Ei sitä näköjään osaa näin kolmannellakaan kerralla ottaa rennosti.. Kun aiemmin on kaikki mennyt niin hyvin niin eihän nyt voi. Onneksi on nuo kaksi tuohukasta pitämässä ajatuksia muualla. Miehellä varmaan kestää uutisesta toipuminen muutaman viikon ;).

t. P-L kp 35 ja mäkään en osaa vielä siirtyä raskausviikkoihin kun niistä ei oo ees tietoa. Ehkä just 4 kasassa.

Vierailija
12/39 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan meitä on jo niin paljon et voidaan perustaa tuonne odotuspuolelle uus ketju meille, vai mitä mieltä olette?

Omaan oloon ei mitään muutoksia, välillä paha olo ja välillä vähän parempi. Kaikki ruoka on tähän mennessä maistunut ja mitkään hajutkaan ei ole tehnyt pahaa, ainakaan vielä.

Tässä juuri mietin et pitäiskö mennä sinne alkuraskauden ultraan vai ei? Molemmissa aiemmissa olen käynyt viikolla 8, joten tällä tai ens viikolla vois jo mennä. Aiotteko muut mennä?

Mitäs piinaajille kuuluu, Pikkupilu missä vaiheessa mennään? Entäs Leekolasse, mitä kuuluu?

Kaikille piinaajille tsemppiä ja kärsivällisyyttä niille jotka odottelevat testausajankohtaa!!!

LapaLepa rv 6+5

Vierailija
13/39 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussia satelee vähän väliä, onnea kaikille.

Itse piinailen vielä tämän päivän ainakin.. huomenna aamulla ajattelin testata apteekin omalla. Oireita ei ole kamalasti puoleen tai toiseen... varmaan ne vähäisetkin kuviteltuja. Tuntuu että tärppi ois voinut käydä, koska kaikkemme ollaan kyllä tässä kierossa annettu, niin ahkerasti ollaan pupuiltu. Toisaalta kierto voi olla vaikka kuinka sekaisin.. Testi se vaan polttelee kaapissa, mutta jospa aamupissistä tulisi sitten ainakin mahdollisimman varma tulos :)

Itse en ole käynyt missään yksityisellä alkuraskauden ultrassa noista edellisitäkään, niin enpä nytkään taida. Neuvolassa oli silloin ultra ja lähes joka kerta sai kurkkia asukkia :) Olen kyllä mennyt aika myöhään äitiysneuvolaankin.. ekassa rv11+5 ja tokassa rv11+3. Oon malttanut nähtävästi mieleni.. :) Nyt kyllä muuton takia (saman paikkakunnan sisällä) ei täällä neuvolassa taida olla ultraa :( Ja täällä saa niskapoimu-ultran+veriseulan ja rakenneultran kaikki. Lisäksi tekee mieli mennä sinne Brunolle 4D ultraan, kun sitä on kehuttu :) Jos tämä jäisi viimeiseksi, niin se olisi vielä kiva kokea. Ja samalla selvittää kumpi on tulossa :) Onko kukaan käynyt?

yk1 kp31/32??

Vierailija
14/39 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussista asianomaisille!

Mulla täti kurvasi kylään ja täytyy sanoa että hihkaisin ilosta! Eipä sitä kuvittelis näissä (yritys)puuhissa tekevänsä mutta toi kierto oli niin outo että hienoa päästä siitä eroon.

Mulla on muutenkin ihan merkillisen innostunut olo, tulee sellanen aina kun olen saanut jonkun päätöksen tehtyä. Nyt päätin etten sittenkään ala opiskella tänä syksynä. Ja heti tuli olo kuin olisi giljotiinilta välttynyt. Tahdon kyllä opiskella vielä, mutten tässä elämänvaiheessa. Päättelin vaan että tässä täytyy vaikuttaa taustalla se mysteerinen yhteiskunnallinen painostus, että nuoret naiset haaskaa yhteiskunnan varoja vaan kotona lusmuilemalla. Ite en oo samaa mieltä mutta näemmä se vaikutti niin että omaa tahtoani ja periaatteitani vastaan koitin aloittaa (jatko)opinnot ja voin siitä henkisesti pahoin. Tulipa kartoitettua elämän tärkeät asiat: lapset, oma terveys (eli tulevat lapset), parisuhde ja jossain lopussa muu maallinen kuten raha ja työt. Kiva vaan muuten, että mun mieskin vähän aattelee että minä vaan kotona nukuskelen ja lepäilen päivät pitkät. Myönnän, olen laiska tekemään näitä perussiivouksia kuten tiskejä tai tavaroitten järjestelyjä mutta marjat pakkaseen ja matot pesten olen kyllä saanut. Ja puhumattakaan lasten hoidosta, tietty se on ykkösasia.

Anttusanttuko sitä pisti vinkin siitä jalat ylhäällä olemisesta. Mä taisin esikoista tehdessä viettää vuoden jalat ylhäällä ilman tulosta (mullakin aina hakemalla hakevat kohtua tutkittaessa, ainakin joskus ollut takana ja sellanen pystyssä oleva) ...No joo, voihan se toimia, ja saahan sitä kokeilla mitä vaan. JA uskoa, uskohan siirtää vuoria, uskon ite oikeasti vahvasti uskon ( en siis uskonnon) voimaan. Onhan Afrikassakin kuulemma jossain heimossa tapana sitoa raskauden aikana rintojen alle punainen lanka. Sen tehtävä on estää lasta syntymästä suun kautta, niin uskovat. Ja voitte uskoa että menestys on 100 prosenttinen!

Mä muuten mietin sitä haamua testissä. Olen ajatellut, että kun kerran ne on mun raskauksia niin täytyyhän sitten testienkin käyttäytyä aina samoin (näyttää yhtä varhain yhtä vahva viiva). Mutta itse asiassa, eikös se hcg ole sen uuden taimen (istukan alun) tuotoksia ja sehän on taas ihan oma yksilönsä mitä äitinsä tai sisaruksensa, joten voihan se hcg:n määrät vaihdella raskauksittain eri vaiheessa siksi.

Parempaa plussaonnea meille yrittäjille vielä, toivottavasti täältä joskus mekin ryysitään täältä joukoittain odottajiin.

yk8 kp3/25-41

Vierailija
15/39 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö tämän ketjun otsikkoa muuttaa....

tuntuu kaikki plussailevan ahkeraan, ONNEA KAIKILLE

rosel 19/32

Vierailija
16/39 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussaajille! Mulla alkanut tällä viikolla todella oleen kuvottavaa oloa koko päivän. Töissä vähän kurjaa olla, välillä joutuu käydä vessassa yökkimässä. Meillä ei kuulu kuin alkuraskauden ultra neuvolapalveluihin.Mulla on siihen aika vasta joskus rv12.En sit malttanut odotella sinne asti vaan varasin ajan yksityiselle ja menen sinne ens viikon tiistaina. Mulla kans jotenkin pelkoa onko kaikki hyvin, aiemmissa raskauksissa en ole käynyt, kuin sen yhden ultran rv 11. Mietin myös meniskö yksit. np-ultraan ja rakenneultraan. No se omasta navasta! Mukavaa ja lämmintä viikkoa!

-NAKSU-

viikoista ennyt ihan varma olisko 6 tai 7 en ole vielä laskeskellut

Vierailija
17/39 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja toivottavasti plussa pärähtää ruutuun!!!

Vierailija
18/39 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille!!! :0)

Peetu-Lotta; älähän stressaa. Testien ohjeissakin lukee yleensä, että viivojen vahvuuksia ei pidä verrata toisiinsa. Kun siihen ilmestyy testiajan puitteissa jonkin näköinen viiva niin testi tarkoittaa silloin positiivista, joten onnea! Näin sivunmennen sanoen, tuulimuna aiheuttaa yleensä aivan samanlaisen hcg:n nousun; positiivisen raskaustestin ja oireita, kuin normaalikin raskaus. Tuulimunassahan kehittyy istukka ja kalvot, muttei sikiötä ja istukkahan on se, joka erittää sitä hormonia, joten tuulimunaa ei voi diagnosoida kuin ultralla. Melkein tekisi mieleni itsekin varata alkuraskauden ultra, mutta en ole toisistakaan käynyt, joten ehkä maltan tälläkin kertaa mieleni.

Minä olen siis palannut työelämään. Voi että olen ollut ihan poikki työpäivien jälkeen. Vuorotyö on raskasta muutenkin kun en ole siihen taas tottunut, mutta kun siihen lisää tämän alkuraskauden väsymyksen, niin huh. Onneksi mies auttaa minkä pystyy ja eilenkin vei tytöt iltapäivällä ulos, että sain aamuvuoron jälkeen levätä. Ihan kivaa on töissä ollut pitkästä aikaa olla ja lapsetkin ovat sopeutuneet hienosti muutokseen. Muuten olo on kuten ennenkin. Torstaina on jo ensimmäinen neuvola. Vielä ihan näin aikaisin en olisi neuvolaan halunnut, mutta kuten viimeeksi (kai) mainitsin niin oma th:ni jää lomalle ja halusi tavata minut ennen sitä itse.

adalat, rv 7+0

Mites on plussanneet, jatketaanko täällä kirjoittelemista vai siirrytäänkö odottajiin? Minulle tuo on aivan sama.

Vierailija
19/39 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin oma testi pääsi aamulla käyttöön ja negahan sieltä napsahti, tänään kp32. Vähän harmittaa, kun eilen ja tänään taas vähän menkkamaisesti jomottanut alamahaa. Sellaista ei kyllä ennen noita lapsukaisia ole ollut. Ehkä menkkojen aikana, mutta ei ennen! No, alkaisivat sitten jos ovat alkaakseen, niin päästään uudelle kierrokselle :)

Vaikka en ole ihan vielä lupunut toivosta, kun kierto voi olla vaikka kuinka sekaisin, eikä siitä ovulaatiostakaan niin varmaa tietoa :) Päätin siis että lauantaina testaan aamusta uudestaa, jos täti ei päätä tulla kyläilemään :( Sinne asti täytyy taas malttaa mielensä, kävin juuri Prismasta hakemassa Pregentin liuskatestejä. Onko kukaan niitä puolitellut?

Tälläistä tänään, hyvää päivän jatkoa kaikille!

LapaLepa: Kiitos, kun jänskäät mukana! :)

yk1, kp32/?

Vierailija
20/39 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Adalat tsemppauksesta! Ja tsemppiä töihin ennenkaikkea!

Pikkupilu, jospa sullakin tosiaan olisi pitkä kierto ja se plussa sieltä napsahtaisi! Mäkin testasin negaa kp 29 ja kierto on AINA ennen ollut tasan 28.

Kiitos muillekin onnitteluista!

Mä voisin hyvin jatkaa täällä vielä hetken jahka olen sisäistänyt tämän olotilan ja jospa saataisiin muutama uusi plussaajakin mukaan tuonne Odotus-puolelle? Toisaalta ihan miten vaan.

Alkuraskauden ultraan ajattelin nyt kuitenkin mennä kolmen viikon päästä niin saadaan selvyys noihin raskauviikkoihin. Molemmista pojista olen myös siellä käynyt, rv 6+jotain. Ehkä mä menen nyt tuonne 4D-ultraankin vaikka vielä en tiedä halutaanko sukupuoli selville ennakkoon.. Kuopuksesta kysyttiin Jorvissa rakenneultrassa.

Niin, testasin siis just Apteekin omalla vielä ja nyt edelleen hailakka, mutta selvä +. Enää en kyllä testaa ;).

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

t. P-L ja oireina äklö olo aamuisin, huonontunut iho (aiemmissa iho on voinut tosi hyvin) ja VÄSYMYS.