Onkohan Sanna Marinilla kova henkinen taakka ulkonäöstään?
Tällaisena verkkarimiehenä olen monesti miettinyt, onkohan näkyvästi julkisuudessa esillä olevilla naisilla jatkuva paine ulkonäöstään. Heitä kuitenkin katsotaan ja kommentoidaan.
Marin vielä poikkeaa joukosta sillä, että on tullut tunnetuksi kauniina. Lisäksi on hän esiintynyt tietoisesti medioissa, joissa katsotaan pintaa.
Olen itsekin alkanut katsella, mitä Marinilla missäkin kuvassa on päällä, vaikka olen tällainen nuhruinen räkäjunttiduunari.
Kommentit (47)
Varmaan sikäli voi olla paineita, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät ota nuorta ja kaunista naista vakavasti, vaan lyttäävät tämän aivoton nukke -karsinaan. Muistaakseni Marin on jossain sanonut, että pitää tietoisesti samanlaista kampausta aina, jottei median huomio keskittyisi siihen millainen ihmeellinen kampaus hänellä tänäänkin sattuu olemaan, vaan siihen mitä hän sanoo.
En usko että Sanna miettii ulkonäköään niin paljoa kuin luulette. Sen huomasi siitä A talkin puheenjohtajatentistä kun oli selvästi vaivautunut kun joku oli studiossa meikannut hänelle aikamoisen håråmaalauksen johon ei selvästikään ole tottunut :)
Vierailija kirjoitti:
Saattaa sillä olla tärkeämpääkin miettimistä.
Kuten mitä? Tissikuvat juorulehdissä? Talvivauva? 80 000 Ylä-Voltalaista? Jalan polkeminen sähköautopakkoa ajavissa aluekokouksissa? Mielenvikaisen ilmasto-Gretan meemien toistelu? Kansakunnan ja terveydenhuoltohenkilökunnan syyttely? Korruptiokorujen ja -vaatteiden vastaanottaminen...?
Luonnon ystävänä en voi äänestää vihreitä, enkä kehtaa äänestää sdp:tä koska sitten luultaisiin köyhäksi. Siksi persut.
No ei taatusti ole.
Aina ollut saman näköinen. Itse tottunut ulkonäköönsä.
Nyt vain some on tarttunut hänen ulkonäköönsä ja puketumiseensa, mutta ei hänellä kiireissä työssään ole aikaa sitä edes huomata.
Avustajat varmaan kertovat hänelle toisinaan, mitä somessa hänen käytöksestään, sanomisistaan, ulkonäöstään ja pukeutumisestaan kirjoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko että Sanna miettii ulkonäköään niin paljoa kuin luulette. Sen huomasi siitä A talkin puheenjohtajatentistä kun oli selvästi vaivautunut kun joku oli studiossa meikannut hänelle aikamoisen håråmaalauksen johon ei selvästikään ole tottunut :)
Tässä oli kyllä sanna sen näköinen kuin olisi lähtenyt suoraan aleksiskiven kadulle tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sikäli voi olla paineita, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät ota nuorta ja kaunista naista vakavasti, vaan lyttäävät tämän aivoton nukke -karsinaan. Muistaakseni Marin on jossain sanonut, että pitää tietoisesti samanlaista kampausta aina, jottei median huomio keskittyisi siihen millainen ihmeellinen kampaus hänellä tänäänkin sattuu olemaan, vaan siihen mitä hän sanoo.
No eikä pidä vaan on vaihdellut nykyään kakaramaisesta ponnarista aikuiseen nutturaan ja hiukset auki kampaukseen. Vaatteissa käyttää tiukkoja vartalon ihan jokaisen muodon esille tuovia mekkoja ja housuja, avoimia kaula-aukkoja. Ei todellakaan halua näyttää aina samalta, laskelmoitu juttu, huomion kiinnittäminen muuhun kuin itse asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tarve käyttää botoxia on varmasti paineitakin.
Ei ole käyttänyt. Otsassa on ryppyjä samoin silmäkulmissa. Ei voi sille mitään että keskellä otsaa on sileä kohta.
Sanna Sanna öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön Sanna Sanna öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön Sanna Sanna öyhön ÖYHÖN ÖYHÖN öyhön öyhön öyhön Sanna Sanna öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön öyhön
Voipa hyvinkin olla, se on kyllä tullut selväksi, että muusta ei juuri taakkaa kanna. Itse en pidä häntä edes keskiverokauniina vaan lähinnä millamagia-osastoa, mutta ilmeisesti se silti parasta mitä hänellä ja avustaja-armeijallaan on tarjota.
Koko ajan siitä jotenkin huomautellaan, se noteerataan jne.
Eli rankkahan se on ihmiselle, joka ei tee siihen liittyvää työtä.
Toki se saa myös ihmiset kiinnittämään häneen enemmän huomiota, niin hyvässä kuin pahassa.
Kun älyä on lyhyen matikan c:n verran, niin mitkä ovat vaihtoehdot. Historian huonoin hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Kun älyä on lyhyen matikan c:n verran, niin mitkä ovat vaihtoehdot. Historian huonoin hallitus.
Stubb kirjoitti siitä A.n.
Laitapa Hallaaho Jussi näköarvosteluun kaljuineen roikkuvien silmineen luihuun laihaan olemukseen sylkisuu puheeseen 😂
Vierailija kirjoitti:
Laitapa Hallaaho Jussi näköarvosteluun kaljuineen roikkuvien silmineen luihuun laihaan olemukseen sylkisuu puheeseen 😂
Aamun parhaat naurut työpaikalla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kun ihmiset kiinnittää enemmän huomiota kauniiseen ulkonäköön, niin jää huomaamatta ne sisällöttömät selitykset.
ok