*LOKAMAATUSKAT MA-PE*
Kommentit (33)
mieshän se kertoi, en mie.. Hokasitte varmaa mut piti tulla viel korjaa näppihäiriöisen virheet.. =}
K@tjulle paljon onnea odotukseen!
Vitsi, että tää nukahtamisrumba alkaa käydä voimille, varmaan 700 kertaa käynyt laittamassa poikaa vaakatasoon tässä 10min aikana. Ei siinä mitään, mutta selkä on sanomassa sopimusta irti. Vitja että miten voi olla sitkeä heppu.
Hiuksia on typyllä melkoinen pehko, jarpillakin on paljon hiusta, mutta on niin vaalea, että kuulapäältähän tuo äkkisilteen näyttää.
Mä täällä tuulettelen, kun eilen sain ekaa kertaa tavan neljän viljan puuroa ja kikkareruokaa uppoamaan eikä yrjö tullut kummallakaan kylään. Ehkäpä noista vielä ihmisiä tulee ;)?
Omituisia sähköposteja omituisista osotteista en ole saanut vielä koskaan. Ei kukaan uskalla ;).
Meillä ei kyllä osoitella mitään, sehän on epäkohteliasta ;). Neitiltä irtoaa " sanoista" äiti, ishi ja kakka, jätkä vaan naukuu ja pärisee (jotenkin luontaista noilla miehillä ;)?).
jarpista on joo tosi kiva kontata täpöillä karkuun, ilmeisen hauska leikki, mutta minulta on alkaa kyllä olla leikki kaukana, kun sen miljoonatta kertaa keräilen sitä sohvan takaa :D... No ei pitäis valittaa, pian niitä " karkailee" kaksin kappalein, joten nautitaan nyt vielä ;).
Tuntuu taas olevan semmoinen päivä, ettei kerrassaan mikään huvita, plääh! Noita isovillakoiria on taas tännekin pesiytynyt, eikä kukaan oo niitä ees kaivannut niin, että ois pois hakenut! Pakko vissiin turvautua kättä pitempään ja laittaa vaikka imuri huutamaan, mutta kun Milo ei edelleenkään kestä imurin ääntä, vaan parkuu sitten naama punasena:O(
Tekemistä kyllä piisais, kun makkarin verhotkin anoppi ompeli jo varmaan kuukausi sitten, ja edelleenkin oottaa paikalleen laittamista..samoin ostin viime viikolla ihanan seinälampun kammariin, ja sekin vielä paketissa..Ai miten niin saamaton tapaus??
Kaupassakin tarttis käydä ja pähkäillä ruokakin jostain..Miten ihmeessä saisin vähän potkua tähän touhuun???
Aamusella aattelin, että jeh, viileempi päivä, kun ei paista arska täysillä, mutta yhtä hikiseltä tää tuntuu ku edellisetkin..ja valivali..Helpotti jo, kun sain taas alkuun narista.
Olikos Mari hevostelemassa eilen?
Taitaa pojasta tulla roskisdyykkari, kun niin innolla isompien sisarusten huoneissa käypi aina roskiksen kimppuun..Kummallista kyllä, kuinka noita tenavia voikin kiinnostaa kaikki muut enemmän kuin lelut; meillä on kans kova sana kenkähylly, josta pitää päivittäin jokaikinen kenkä heittää lattialle ja mahdollisuuksien mukaan ehdittävä nuolasemaan jokaisen pohjaa, ennenkuin äiti tai joku muu ehtii hätiin ja kieltää moiset touhut..
Kaitpa sitä vois meilläkin kohta kaivaa pottatuolin esiin ja pistää kundin harjoittelemaan, vaan kun oon pitänyt vauvana vielä, niin eipä oo mieleen juolahtanut:O). Saattas tulla tulostakin aika helpolla, kun ainakin aamusella on ihan selkee aikataulu, milloin paketin äitille laittaa...
Eikös se Eekkis niin ookin, että sitten kun sen talopaketin saapi, niin siinä ei kait kauan nokka tuhise, että on jo muuttokunnossa? Tarkoitan siis, että enemmän aikaa kait viepi noi perustukset ja muut jutut itsessään, kuin talon pystytys? Ihanaahan se ois, jos pääsis uunituoreeseen kotiin just jouluksi!
Eipä noi villikset näytä häviävän tässä istumalla, joten pakko ottaa itseään niskasta kiinni, ja tempastava imuri esiin, huokaus...
Hauskaa ja hikistä päivää maatuskoille ja beibilöille ja vanhan kaavan mukaan;Onnea!!
Truide ja Miltsu
Täälä nukutaan. Pimatsu on niin kova nukkumaan näin aamu-keskipäivisin ettei ehi missään käymään. Tänään taas aamulla suunnittelin et lähettäs käymään jossain shoppailemassa mut eihän me mihinikinään keretty lähtee kun pimu taas väsähti ja läks päikkäreille... noh, ehkä sitten kun se herää...
Meillä on kans alkanu nyt kova kävelytreeni. Kokoajan sais olla taluttelemassa ja auta armias jos yrität laskea hänet lattialle istumaan niin kauhee huuto ja kohta taas roikutaan helmassa et kävelylle pitäs päästä! Ja selkä ei tosiaan tästä hommasta hirveesti nauti. Mutta tätä vauhtia luulis et oppis jossain vaiheessa jo sitten itekseenki kävelee ni ehkä sit helpottuu tai ainaki murheet vaihtuu toisiin.. ;)
Nyt on pakko taas kertoa uusimmat AUTOILU-uutiset. Meitsi kävi eilen elämänsä ekaakertaa tankkaamassa! :D jiihaa! Ja naisellisestihan siinä kävi...
Sain setelin koneeseen ihan ok ja kone antoi luvan tankata..
Menin sitten tankille ja hitot, eihän se aukee, no mistä hitosta se sitten aukee?!? Autoon sisälle ihmettelee ja näpelöimään kojelautaa oisko missään tankkaukseen viittaavaa kuvaa, no ei! Ärräpäitä rupes lentelee jo mielessä eikä tietty ollu puhelinta matkassa et ois voinu soittaa äijälle ja kysyä! Kauhee paniikki jo päällä kun muistelin että siinä on joku tietty aika minkä kuluessä pitää alottaa tankkaaminen tai muuten homma on sit siinä..
Noh, ovestahan sit onneks äkkäsin sen kuvan ja sain tankin auki ja jopa tankkauskin onnistui! Oli aika PRO olo sen jälkeen. :) Näitä naisen elämän pieniä ihmeitä ja saavutuksia.. heh.
Mutta nyt taas tilaa muille maaduskoille ja mukavat päivät!
-mari & nukkuva pimu-
Pakko kommentoida Marin tankkausreissua: sen verran olen jo kans oppinut, etten milloinkaan laita rahaa koneeseen, ennenkuin olen tankin avannut! Mulla on joskus sattunut talviaikaan niin, että onkin luukku ollut jotenkin jumissa, ja sormet verillä oon sitä repinyt auki, samalla, kun sekuntimittari tikittää..Hiihaa, ihankuin ois pommia purkamassa, ja tuskanhiki otsalla ehdinkö, ennenkuin räjähtää!!! Ja olin kans aiemmin semmonen kuski, että ukko kävi aina tankkaamassa auton ja mä vaan ajelin..Mutta niinpä sitä vain oppii uutta..Joten aploodit Marille!!!
Milo on tätä nykyä aikas kovasti iskän poika! Heti kun kuulee isukin äänen, niin kiire tulee ja auta armias, jos vaikka vessaan uskaltaa iskä mennä ja laittaa oven Milon nenän eestä kiinni, niin kaamean loukkaantunut huuto pääsee...Iskä rules! Tosi kiva juttu, kun kaikki muut meijän penskoista on ollut niin äiti-symbioosissa, että mielelläni suon iskällekin tähtihetkensä..Tosin on kyllä ukko itsekin tajunnut, että lapset kasvaa tosi nopsaan, ja on tämän iltatähden kanssa viettänyt moninkertaisesti aikaa isompiin torikoihin verrattuna.
Villikset sain ajettua nurkista, ja ruuan laitettua ja sitten mä hokasinkin, että sekä pyykkipulveri että tiskikonetabut on loppu! Vapaailta, jee! En millään viitsi enää lähteä kauppaan, kun jo kaksi kertaa jouduin muuteskin käymään.
Huomenna onkin mun viimeinen äippälomapäivä! Sisso, ku aika on mennyt nopeaan, justhan vasta oottelin, että alkaispa äitiysloma:O(. Ja torstaina sitten maistelemaan sitä työelämää..Saas nähdä missä kunnossa torppa on, kun meitsi tulee kotio puoli kympän maissa..ARGH! Pähkikseltä piti kysymäni, että olitkos " hoito-alalla" , vai muistelinko ihan omiani? Aattelin vaan, kun melkein kait ravinteli-hoito-ja kaupan ala on sellasia, joissa on aina pula duunareista, ja helpompi päästä tälleen iltaa tekemään?
Annanpa taas armon käydä, ja päästän teidät rauhaan jutusteluiltani..Heihei huomiseen ja hyviä unia!!!
Truutta
..sanat täältä päin, pitää nääs seurustella vieraiden kanssa ja saada nuo pennut petiin.
MUTTA. Tulin heti vastaamaan Truutalle ennenku unohdan, että oon nimenomaan " hoitoalalla" . En tosin (onneksi;)) itse hoida, vaan esim. laskutan kylmän viileesti kaikki apua tarvitsevat. Raaka peli, mutta osaan kyllä olla niin lämmin ja hellä, ettei kaikki edes huomaa kuinka se lompsa taas keveni. Ja lopultahan kaikilla on hyvä mieli. :)
juups.. palaillaan.
Pähkis :)
Joo, päästiin sit vihdoin iltapäivällä pikkumuijan kans shoppailee ja tulipa sit törsättyä.. muutamia heräteostokisa ja äijälle synttärilahjuksia.
Trudelle piti eilen vielä laittaa kommenttia mut meiän kone tilttas ni ei päässy enää törisee mut siis;
Mulle on kans tullu sellasia epämääräsiä viestejä joiltain Ahmedeilta sunmuilta. Enpä ole niitä myöskään aukaillu joten sisällöstä en tiedä mutta yhteen aikaan niitä tuli siis tosi paljon. Nyt ei onneks enää ole tullut.
Toiseen sähköpostiossaan mitä en niin kovasti käytä tulee kyllä ihan hirveesti kaikkee roskaa... pitäs vissiin käydä jotain asetuksia tarkistamassa tjtn..
Ihanaa (sori!) että on muitakin imurikammosia ku meiän typy! Meillä kans Dina parkuu täysillä jos ei saa olla sylissä sillon ku imuroidaan. Eli mamman ei tartte imuroida päivisin. ;)
Ja kengät on suurinta herkkua täälläkin kuin myös roskikset on ehkä kiehtovinta maailmassa. naminami ja rapirapi! :)
Koirien vesikupit on myös kaadettu ehkä noin 100 kertaa lattialle.. saas nähän koska tuolta laminaattien väleistä alkaa rehut puskee ylös... :/
Kyl on taas hiostava keli heti aamusta! Käytiin jo kattelee heppoja aamusella ja hikihän tuolla tuli. Dina kävi hepan selässäki! (tosin ihan vaan Haltialan leikkipaikan puuhepan selässä)
Koitahan EEKKIS kestää siellä savusumussa! Inhottavaa varmasti. :/
Ai niin ja Truidelle isoot ONNITTELUT! 3-kythän se oli?
Mut nyt muualle tästä höpäjämästä ja fiksummille jutuille tilaa....
-mari-
Kirjottelin tossa pidemmän tarinan ku ikinä, ni sit se vaan katos! Jotain tää ilmotti et muka otsikko puuttuu ja piti palata, mut eihän täällä mitään tekstiä ollu enää jäljellä... Pikkusen ottaa pannuun!
No mutta, lyhyt versio edellisestä:
Tultiin just lekurista, meidän tytöllä on silmätulehdus. Kiva, kiva :( 6 kertaa päiväs pitää laittaa sille tippoja. Tulee oleen varmaan tosi helppoo!
Mietin myös voiko uhma alkaa jo tässä iässä? Ennenku kielsi ni tyttö usko ja alko yleensä pettyneenä itkee, nyt kun kieltää ni kahta kauheemmin revitään niitä lehtiä tai heitellään kaukosäätimiä yms. Naamalle tulee vaan sellanen ilme et " en varmaa usko, teen just niinku haluun" . Toivottavasti on vaan joku pikasesti ohimenevä vaihe.
Ja olihan siinä viel vaikka mitä juttuu, mut en enää muista... Aarghhh! Katellaan myöhemmin jos sais kirjoteltuu lisää.
Päivänjatkoja!
Pikaisesti Sanjalle vastailen koska olen tässä miettinyt aivan samaa. Meillä ihan sama meininki x 2. Etenkin tuo neiti osaa olla varsin uhmakas tapaus. " Tappelevat" jo leluistakin. Ja mikä helv... siinä onkin, et halutaan just se puhelin/ kake äidin kädestä tai sitten se lelu mikä toisella on?!?
..ku itteensä huijaa, ja leikkiikin ihan nuijaa:O).. Runosuoni pulppuaa, johtuneekohan huomisesta töihin pääsystä??? Kävin tänään jo haistelemassa duunipaikkaa, ja oi, mitkä sulotuoksut..Tuskin saan unta ensi yönä, ku on kuin ois ekat treffit tulossa.
Meillä on huomenna jo klo 9, nelosella jälkitarkastus korvista, ja kyllä tökkii ajatuskin, että pitäs lähteä liikenteeseen niiiin aikaisin..No, on toki hyvää harjoitusta ens viikkoa aatellen, kun koulutaival taas kutsuu penskoja ja jänskät paikat vitosella, kun aloittaa eskarin ja ihan uudessa paikassa vielä, missä ei ketään tuttua ennestään. Sittenhän mä oonkin aivan pallo hukassa, kun aamupäivät saan nauttia laatuajasta kahdestaan Milon kanssa!
Juu Mari, niinhän se oli, että 3-kymppiä räpsähti lasiin, tai oikeestaan kait se olikin 25! Kiitos vaan onnitteluista!(pähkiksellekin) Ja ette kuulkaa tytöt huomaakaan, että joku kaunis päivä se osuu teijänkin kohdalle, jotta varautukaa vaan, ja hankkikaa ryppyvoiteet jo valmiiksi , ainaskin kaappiin..Siellä ne on mullakin hyvässä tallessa:O). (ei ainakaan kaappi rypisty, heh).
Itiksessä siis pyörähdin muutaman lapsosen kanssa, ja aika turha reissu, kun ei reppua löytynyt kolmoselle oikein mieluista.. Meitin eskarilainen pääsi sitten johonkin jugurttimaistiaisiin Suomen Gallupille, ja oli pokassa pitelemistä haastattelijalle, kun joka ikiseen maistamaansa jugurttiin antoi poitsu samat vastaukset; Hyvää! (Onko jotain, mistä et tästä pidä??Eei). Sitten osas kyllä laittaa ne mielestään paremmuusjärjestykseen, mutta jos siis ihmettelette, että markkinoilla on outoja jugurtteja, niin syy saattaa olla liian kohteliaissa testimaistajissa! Saipas sitten palkaksi Fasun sinisen suklaalevyn, ja oli niin polleeta poikaa, että.
Meiän pitäs pikaseen saada portti portaiden yläpäähän, ja turvaudunpa maatuskoihin tässäkin kohtaa; mistä ootte hankkineet portin, mikäli teillä semmoinen on? Miehenihän on siis koulutukseltaan huonekalupuuseppä, joten tässä kohtaa pätee sanonta, ettei suutarin lapsella ole kenkiä! Ei oo mukamas aikaa panna muutamaa lankkua ristiin ja iskeä seinään, vaan tarttis nyt ostaa valmiina semmoinen.. Lastentarvike on myynyt heinäkuussa alle kahella kympillä justiinsa tarvitsemaani, mutta niitä ei ole niillä ees varastossa eikä tietoa, koska saavat! Norm.hintakin sillä ois alle 3kybää, niin sopis justiin mun lompsalle..En viittis hunajaa maksella, kun se on meillä vain muutaman kuukauden tarve kuiteskin...Eli siis, vinkkejä vastaanotan mielelläni!
Ja nyt on taas aika sanoa moikat, ja ollaanhan hoikat ja illalla koneelle uudet loikat!!
Onnea sankareille, ja antakaahan tulla niitä paljastuksia uusista odottajista..
Pelkkänä korvana..Truide
Iltaa maatuskat! :)
Tulin sellasta vaan pikaseen kyseleen, et oletteko jo siirtyneet kaukalosta turvaistuimeen? Ja että minkäs merkkisiä istuimia teillä on käytössä? Kokemuksia?
Meidän typy on vielä kaukalossa matkustellut ja tuntuu et nyt pikkuhiljaa alkaa ahdistaa... On niin vaikeeta valita noista istuimista kun niitä on niin paljon... Ja niin kalliitakin ne on, et ei paljoo naurata...
Kiitoksia paljon neuvoistanne jo etukäteen! :)
Huomisiin!
Aurinkoinen tuulahdus karjalasta... Taitaa taasen tulla lämmin päivä..Huhhellettä...
SANJA, meillä on ollu turvaistuin huhtikuusta lähtien, kun meidän pimu ei tykänny kaukalossa matkustaa. Meillä on Britaxin two-way elite, ja ollu tosi hyvä ja kätevä siirtää autosta toiseen. Se olikin yksi (niistä monita..heh..) kriteeri kun se ostettiin, kun on kaksi autoa. Vaikkakin hirmusesti ei olla siirrelty, mutta on tullu tilanteita, et on tarvinnu siirtää. Minun autossa kun ilmastointi pelaa " luukut auki" -systeemillä ja miehen autossa on ilmastointi omasta takaa, ja näin kuuma kesä, joten arvaatte varmaa kummassa autossa istuin on...
Meillä ois lauantaina kaverin kemut, tytsy menee EKAA kertaa mummilaan yökylään.. Nyt jo itteesä jännättää, mut onhan tydy jo sen ikäinen et korkee aika vierottaa äidin helmasta.. ainakii yheks yöks.. Kyllä on vaikia päättää mitä yllesä pukee, suunnillee kahtee vuotee en oo baareissa käyny..joo-o.. hulluna täällä hametta ompelen, mut en osaa päättää minkä pitusen siitä teen.. MIKÄ on nyt in...??? Hassu kysymys...
Jaa-a nyt makkarista kuuluu älämölö, riennän..
Aurinkoista päivää maatuskoille ja babyille.. Onnitteluja...
-eekkis-
Tää on Se päivä! Musta tulee itsenäinen, aikuinen ihminen, kun menen töihin!Wau!
Aamulla kävästiin lekurissa ne nelosen korvat tarkistaa, ja hyvät on korvat..Siten kiireellä Jumboon, ja olikin taas ihanan väljää, kun parkkihallikin tyhjää täynnä..Taitaa olla lomat loppu useimmilla, kun pitkin kesää on kuiteskin aina ollut porukkaa Jumboilemassa ihan reippaasti. Löytyi kolmoselle vihdoinkin reppu; niitä kun on jos jonkinlaista ja varsinkin hintahaitari on aikas laaja! Kolmonen menee siis viidennelle, niin tartteekin jo ihan kunnon repun, tukevan ja tilavan, että jaksaa kamansa raahata.
Oon puhunut niistä Brion Pony-rattaista, mutta eilen käväsin Itiksen lastentarvikkeessa, ja ihastuinkin Emmaljungan Softyyn, joka on vastaavanlainen avoratas..Että taidankin ruveta takinkääntäjäksi, ja hylätä ne Briot.
Milolla on nyt kunnolla tullut näkyviin kolmas ylähammas, ja ihan eteen, mutta tiukkaa tekee sen toisen etuhampaan puhkeaminen;ruokahalu on kärsinyt kovasti ja välillä kiukuttaakin niin pirusti ja vellipulloakin pitää siirrellä suussa alvariinsa, että saa jonkinlaisen hankauksen ikeneen. Onkos Pähkiksen baby vieläkään saanut yhtään hampaan alkua???
Milo heräs aamulla 6.20! Ei auttanu pullo eikä muu, vaan niin oli vaan noustava..Nyt on nukkunut jo parit tirsat, ja toivastelen, josko menis vielä pitkille unille niin, että saisin itekin hengähtää.
Eekkikselle en kyllä osaa antaa neuvoja hameen pituudesta, kun oon niin kaukana muoti-tietoisesta, että ounou! Mä oon pitkin kesää vilistäny farkkuhameessa, joka on just polven yläpuolella helma, mutta oikeesti mulla on niin kaameat pattipolvet, että jos johonkin ihmisten ilmoille meen hameessa, niin silloin säälin muita ja vetäsen ylleni hameen, joka on n.puoleen pohkeeseen ja vähän allekin.
Ahas, hajuhaitta tullut lapsoselta, joten morotsut ja hauskat päivät!
Onnea sitä ansaitseville:O).
Truide
siitä onkin aikaa kun viimeksi pinouduin. töissäon käyty ja olen nyt kesälomalla, maanantaina alkaisi koulu. Meillä Paavo on harjoittelut tämän viikoa hoitoon. Hetihän sieltä " tyttöystävä" löytyi...hui...
Katselin sivusilmällä sitä hius juttua, meillä on pojalla ollut syntymästä asti paljon hiuksia, mutta ovat vaan vaalentumaan päin. Imurikammo on tullut takaisin, että saa imuri olla sit kaapissa. rikkaimurin kimppuun aina hyökätään ja sit karkuun... ;)
Paavolla on kova vauhti päällä seisotaan/kävellään tukea vasten, ja toimitaan kuten täystuhon on tarkoitus. saa olla silmät joka puolella. nyt pitää mennä keittiössä on inventaario menossa.
pinoudun usiammin kun on aikaa, vaikka koulutehtävien lomassa.
*höde*
Iltaa äipät!
Vähän oli pakko tulla tuulettamaan. Viime yönä meidän typy veti unia kellon ympäri heräämättä kertaakaan! :) Ite ei tieteskään osannu nukkua vaan piti käydä tarkistelemassa että onko se pikkunen ees enää hengissä...
Sit aamulla saatiin pottaan molemmat tuotteet! Kyl oli tyttö ihmeissään ku äiti ylpeenä osotteli pötkylää, hymyili ja taputti ;) Pienistä asioista ne ilot nykyään tulee :)
Ei mulla muuta sen tähdellisempää asiaa sitte ollutkaan. Öitä!
Onnea Sanja! Siitä se lähtee. :)
Meillä ei ole pottaan saatu vielä mitään tulosta, D vaan ihmettelee et miks tässä pitää istua?? Eipä me olla kyl kauheesti harjoteltukaan... laiska äippä!
Joopas, se olis taas perjantai. Tänään " pitää" vissiin lähteä miehekkeen synttäreitä viettämään johonki ravinteliin.. jos kehtaan.. mulla on nimittäin kampaaja iltapäivällä ja aattelin lyhentää aika reilusti tätä hiirenhäntääni.. Täytyy välillä saada jotain ihan uutta, toivottavasti kampaaja vaan hiffaa mun vision ettei tarvii lähtee itku kurkussa ja huppu päässä Jumbosta.. kauheeta jos vaikka maatuskoja olis liikkeellä siellä ja ne tunnistais! :O
No ei vaan, mikä tahansa on varmasti parempi kuin tämä nykyinen.. :/
Tänään aattelin pistää pimun uima-altaaseen polskuttelee kuhan tuolta herää. Hirvee veden kantaminen vaan ku toi allas on aika iso eikä ole niin pitkää letkua että ylettäis tohon partsille asti.. mutta mitäpä äiti ei tekisi lapsensa vuoksi.. ;) Se oliskin pimun eka kerta uima-altaassa ja saa ekan kerran uimapuvunkin päälle.. toivottavasti ei ole jääny jo pieneks.
Mut nyt tää toivottelee mukavaa perjantaita kaikille, palaan ehkä kampaajan jälkeen kertomaan tuloksen.. hmm.. EHKÄ..
-Mari-
Truutta:
Miltäs nyt tuntuu? Vissiinkin lauleskelet vaan että: aikuinen nainen mä ooooon... ja oot niin itsenäistä että! ;)
Miten meni eka työpäivä?
Meillä on sama istuin ku Eeekkiksellä eli Britax Two way elite tjtn... ja on ollu kesäkuun alusta lähtien. Ihan hyvin on wörkkiny.
Kandee katelle tuolta kirppikseltä (Vauvan esim.) saapi edullisesti ihan hyvää kamaa. Meilläkin tuo on ihan uuden veroinen ja hinta ei päätä huimannut.
Tai johan tuo on jo kohta puol päivä. Kaheksalta meillä herätty tänää, paloauton sireenii, TAAS venäjällä palaa, on tosi paha katku, tulee ihan huono olo..yöks.. Ilmakii on semmone utune... Miehän se eilen kerto, kun tovi sitten paloi TAAS siellä ja hän oli konnuntornissa kattelemassa touhua, ni arvatkaapa mite russian toverit oli sitä sammuttaa???? Neljä ukkoo keppien kanssa pyöri siinä ymärillä.. hohoijaa.. Oli siihe sitte lentäny suomen puolelta helikopteri vesipussukan kanssa..
Eilen piti kommentoida, Truttiko(??) se kyseli siitä taloprojektista. No nyt on tontti tasattu, kaivot laitettu (vesi&jätös) yms. Ootellaa valuporukkaa, joka tulee tekee perustukset, viikolla 36 eli kohta. Viikolla 45 pitäis tulla sitte ite tönö... Toivottavasti pääsis jo joulks uuteen kotiin...
Palajan vielä siihe vanhaa tönöö, ei oo menny vieläkää kaupaks, ollu jo kohta 2kk myynnissä, tänää on taas esittely, hinta on pudonnu 15donaa.. Tais ukko nielassa tooooosi ison palan sitä, kun liian aikasee lähti myymää.
K@TJULLE hirmuset onnittelut. .
Pitänee mennä ajaa villikset takas hesaa täältä mei nurkista.. Palaillaa..
-eekkis-