Seurusteleeko joku muu lääkärin kanssa, mulle uusi juttu yh 4v lapsi
Olen aina seurustellut ns. ammattikoulu tasoa olevien kanssa. Jotenkin tuntuu erilaiselta ja olen umpirakastunut.
Kommentit (8)
Heh, olen seurustellut ja ottanut avioeron lääkäristä. Eivät he ihmisinä ole yhtään sen kummempia kuin muutkaan.
Siis seurusteletko vai oletko pano? Toi oikeinkirjoituksen tökkiminen pistää vähän epäilemään... toisaalta, mieslääkärit usein tykkäävätkin siitä, että kumppani on itseä selkeästi tyhmempi.
Vierailija kirjoitti:
Heh, olen seurustellut ja ottanut avioeron lääkäristä. Eivät he ihmisinä ole yhtään sen kummempia kuin muutkaan.
Mä taas en ole saanut eroa lääkäristä, kun olen itse se lääkäri... pakko vaan sietää itseään koko ajan.
Oon ihastunut lääkäriin joka on kaikinpuolin jumalainen. Sitä olen miettinyt että jos hän suhteeseen alkaisi nii voisiko se edes toimia.
En ole seurustellut, mutta lähipiiriin kuuluu useampikin lääkäri. En ole huomannut vapaa-ajallaan mitenkään eroavan sähköasentajasta tai postimiehestä.
Mistä perähikiältä on nämä ihmiset jotka tekee aloituksia lääkärin kanssa seurustelusta? Näitä täällä on säännöllisesti. Eihän ne mitään ihmeellisiä ole, tavallisia tyyppejä. Monet muutkin tienaa ja tekee vastuullista ja älyllistä työtä.
Siis sä oot yh ja sulla on 4v lapsi ja uus mies on lääkäri?