Onko sulla onnistunut parisuhde, joka on saanut alkunsa pettämisestä?
Nyt mies on jo eronnut, joten ei kannata tuomita sen takia.
Kommentit (7)
Joo ja ei. Perustin perheen tällaisen pettävän miehen kanssa. Nuoria olimme ja tapasimme, kun miehellä oli kaukosuhde silloin toiseen. No jätti sen toisen, ja sillä tiellä olemme yhä. Miehessäni on paljon hyviä puolia, mutta ei hän ole luotettava. Vielä voit valita toisin.
On. Jätin exän nykyisen mieheni takia. Exän kanssa ei vuodenkaan jälkeen tuntunut yhteen muutto onnistuvan(vaikka oltiin molemmat yli 30v), tapasin nykyisen baarissa, vaihdoin lennossa, 2kk jälkeen muutettiin yhteen, nyt 1,5v jälkeen vauva tulossa. Kannatti vaihtaa.
No ei ehkä niinkään pettämisestä mutta suutelimme kerran mieheni ollessa vielä suhteessa exänsä kanssa. Mies pisti stopin pussailulle sanoen että seurustelee (olimme kovassa humalassa yhteisen tutun bileissä). Aloimme seurustella vasta vuoden päästä tuosta pususta, kun mies oli eronnut täysin muista syistä. Olemme olleet 10v yhdessä ja edelleen onnellisia.
Tapasin mieheni kun hän oli vielä toisessa suhteessa. Harrastettiin seksiäkin.
Erosi ja nyt olemme olleet yhdessä jo 20 vuotta.
Ei ole kaduttanut koskaan.
Miten määritellä onnistunut parisuhde?
Sanoisin että joo on.
On, olemme hyvin onnellisia ja heti alusta oli selvää, että kuulumme toisillemme eli pettämisen jälkeen mies kertoi tyttöystävälleen tavanneensa minut. Yhdessä ollaan oltu jo yli 30 vuotta.
Itse aloitin nykyisen aviomieheni kanssa seurustelusuhteen tilanteesta, että itse olin vapaa nainen, ja mieheni oli vielä virallisesti avioliitossa pettävän vaimonsa kanssa.
Eli mieheni ex.vaimolla oli jo suhde meneillään, ja mieheni etsi siis uutta kumppania itselleen, ja sehän sattui minulle. Jarruttelin kyllä ensin seurustelemisen jatkumista, koska halusin selvittää, ettei miehelläni ollut lapsia jo ennestään tämän nykyisen ex.vaimonsa kanssa. Sukelsimme suureen rakkauden keskeiseen suhteeseemme heti ja täysillä mieheni kanssa, mutta kumma kyllä se olikin "punainen vaate"mieheni ex.vaimolle, jonka uusi avioliitto uuden miehensä kanssa päättyi eroon melkoisen pian; eikä ihme, koska kyseinen nainen yritti häiritä minun ja mieheni suhdetta monin tavoin jo seurusteluaikoinamme, vaikka itse oli lähtenyt vieraisiin.
Nyt jo yli 35 vuotta yhdessä, ja yhteiset lapsemme aikuisia ja kasvatettu pihalle omille elämän teilleen.