Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ymmärtänyt osani maailmassa.

Vierailija
13.02.2021 |

Että on ok että olen köyhä ja1% omistaa 99% kaikesta. He ovat eteviä ja tietävät minua paremmin miten rahat käyttää. Näin on hyvä.

On oikein että minulta viedään kohta autokin pois. Ei afrikkalaisillakaan ole autoja ja ovat silti onnellsia. Rikkaille on sähköautot. Ne ei saastuta ja se on oikein.

On oikein että kelan mukaan olen työhön kykenevä vaikka diagnoosini mukaan en ole. Kela on yhtä kuin valtio ja ne onviisaampua kuin minä joten tämäkin On oikein.

On oikein että kituutan loppuelämäni 9e kuntoutustöissä kunnes päädyn i-m.
Se on oikein koska en tuota riittävästi voittoa osakkeenomistajille. Näin on hyvä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaailmassa on se että lukumiehet ja naiseeet rikastuvat ja muilta aloiilta töitä vähennelllään ja lopulta korvataan tekoälylllä.

Vierailija
2/5 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt keskiluokka painaa niska limassa kun luulee että siitä seuraa palkinto. E-hei, eipäs seuraakaan vaan teidätkin tullaan hylkäämään kuin roskat! Eliitti nauraa teille kun rikastutitte niitä koko elämänne ajan. Ette raukat saa edes eläkettä!

Luulette että se velka kämppä on vanhuudenturva. E-hei. Sen tulee pörriäiset ulosmittaamaan että pystytte maksamaan loppusijoituspaikkanne. Miltäs kuulostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse hyväksyä muiden väittämiä. Sinulla voi olla omat mielipiteet ja toiveet.

Vierailija
5/5 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kuulosta ehkä katkeralta unta siihen on hyvä syy. Vuosikausien sadistinen kiusaaminen läpi koulun jättää jälkensä. Ole harkinnut että voisi järjestää koston, ehkä lopullisen pahimmille kiusaajille. Pystyn jäljittämään heidät kaikki sillä asumme samalla paikkakunnalla. Jotenmietippä sitä tuleva koulukiusaaja: joku ei unohda ja anna anteeksi vaan järjestää h i r v e ä n k o s t on. 🙂