Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kultainen 60-luku: vko 32

07.08.2006 |

Huomenta kultaiset !

Viime viikko oli hiljainen joten ajattelin tehdä heti maanantain kunniaksi uuden aloituksen.

Oli muuten mukava lukea, että senniinalla ei epäillä endoa ! Nyt vain toivotaan, että siellä saataisiin se plussa. Mutta, kuten sanoit, sinulla on jo yksi ' kullanmuru' olemassa niin ei se maailma siihen kaadu, vaikka ei vauvaa tulisikaan. Nauttikaa toisistanne sinä ja miehesi .. Oletteko muuten jo muuttaneet ?

Entäs sonjaemma ? Eikös se ollut tämä viikko milloin oviksen piti ilmaantua ? Pidetään peukut korkealla !!!

Teti lomailee ?? Toivotaan, että kaikki silläkin suunnalla hyvin !

Ja mitenkäs te toiset kuumeilijat-trattis, onko lomat jo vietetty ?

Entä minä > Voi kökkö sanon suomeksi, olen ollut niin kipeä, etten olisi edes osannut kuvitella millaista kamalaa öklötystä voi alku raskaudessa olla. En ole päässyt töihin, koska aamuisin kuvottaa niin kamalasti heti sängystä noustessa ja vatsakin on ollut mukavasti sekaisin :-/ päätä on särkenyt, yleensä se alkaa juuri silloin, kun painan pääni tyynylle-heh ja on kamalaa jomotusta .. Jalat ovat särkeneet ja niitä on ollut pakko pitää koho-asennossa illoin-ja öin, se on auttanut ' onneksi' Ruokaa ei tee mieli niin minkäänlaista- Lähinnä olen ollut muro, korppu , banaani, ja mehukeitto linjalla, ja juonut fantaa + vettä. Kahvia ei voi enään juoda-yök Alavatsaa nippaili eilenkin illalla niin kipeästi, että oli pakko huutaa kivusta :-) Taidan olla hieman teatraalinen. Mies koittaa parhaansa mukaan auttaa, hieroo, kokkaa, käy kaupassa, siivoaa, ja minä vain kitisen sängyn pohjalla. No lauantaina oltiin koko päivä Helsingissä ja mukavaa olikin, mutta se kostautui sitten illalla- Plaah-

Että sellaista täällä ! Hyvää maanantaita ja alkavaa viikkoa kaikille. t. emmi rv-7+1

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietu!! Olipa ihania uutisia. Hitsi, kun käy kateeksi!

Emmi, meillä on uuden kodin suhteen niin ihanasti, että asunto on kuin maalla, mutta lähes keskellä kaupunkia. Kaupunkilaisina siis pysytään. Eipä ole monella rantasaunaa kaupungissa. Nyt haisee omakehu..

Tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille myötätuntoni.

Ruokaa on saatu, nyt pitäis saada kahvia..

Vierailija
22/38 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoja uutisia!

täällä pikaisesti, siirryn tuon kahvijonon kautta takas töihin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut hiivaa. Jotain bakteerilöydöksiä, ei kuulemma mitään tarttuvaa ja jos ei pahoja oireita, ei tarvitse hoitoa. Itse asiassa on jo normaalimpi ole kuin eilen illalla oli. Halusin vaan varmistua.

Kahvit juotu, päivä kohta pulkassa. Kotiin...

Voi kun mä iloitsen vieläkin niin Pietun puolesta. Olisipa itsekin raskaana..

Vierailija
24/38 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietulle mahtavat isot onnittelut! Wau, tässähän on varsinainen putki pinossa meneillään! Toivotaan nyt kovasti kovasti tarraa ja liimaa ja kaikkea!

Itse olen nyt tosi kiukkuna: ovis on ihan tuloillaa, jos ovistesti näyttää vielä tänä iltana plussaa niin huomenna soitto ja lauantaina siirto. Muuten sitten jos ovis huomenna niin sitten siirtyy kuukaudella. Olisi tämänkin voinut välttää kun olisi suunniteltu ajoissa. No oireista päätellen on hyvät mahikset että testi näyttää tässä vielä plussaa. Kun nyt sen helkutin testin löytäisin jostain! Samalla reissulla kun kävin lääkärissä niin olisin ostanut ovistestin, mutta kolmessa apteekissa kävin eikä yhdessäkään ollut haluaamani testiä. Enkä tosiaan ala nyt arpomaan muun merkkisillä kun osaan sitä yhtä tulkita. Täytyy lähteä ajoissa töistä että ehtii tässä jonhonkin apteekkiin. Oma vika tietysti jos ei ole testiä aiemmin ostanut mutta nyt on kp 10 joten en arvellut ihan taas näin lyhyeksi kierron tulevan. Vaan onhan näitä ollut.

Sainpahan sentään reseptit valmiiksi lääkkeellistä PASsia varten varulta jos nyt ei saada tehtyä. Tosin tänään ollut oikeat ovislimat pitkästä aikaa (taitaa greippimehu auttaa), oikealta nipistää missä se 18 mm rakkula olikin. Ja maha oli lounaan jälkeen sekaisin, mitä minulla on usein oviksen kynnyksellä.

Että tämmöistä vaan omaa napaa tässä kiukuttelen.

Töissä kiire joten tässä ei ehdi paljon muita haastelemaan¿ Punaista näkeville pahotteluja.

Vierailija
25/38 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kivaa kerrottavaa! Eilen tupsahti polilta kirje ja saatiin aika polille jo tälle kuulle!! Eli 29.8. mennään sitten tarkempaa hoitosuunnitelmaa tekemään. Ajattelin, että jos joskus loppuvuodesta pääsis niin ok. Nyt on vaan sen simppatestin tekeminen, kun tulokset pitäis olla käynnillä valmiina. Omasta navasta ei muuta kummempaa. Tarkkaa kp:ä en tiiä, mutta puoltaväliä mennään. Haittaakohan se muuten, jos on ekalla polikäynnillä menkat meneillään?

Sonjaemmalle peukut pystyssä oviksen ajoituksessa!

Vierailija
26/38 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavia uutisia sai lukea heti aamutuimaan !!! Onnea Pietu odotukseen, ja aivan kuten sonjaemma niin minäkin laitan miljoona kiloa tarroja ja liimoja ja sun muita estoja, että kaikki sujuisi hyvin. Teillekin sitten annettiin ' loma' vauva :-) Ihana oli lukea uutiset-Nyt vain otat rennosti ja alat nauttia vauvan odotuksesta. Onnea koko perheelle ! Kerroitko jo miehellesi ??

Sonjaemmalle peukutuksia, että ovis tulisi sopivasti kohdalle.

Senniinallakin hyviä uutisia ! Pian ollaan kaikki plussa jonossa ..

Senniina luin eilisen viestisi tästä uudesta asuinpaikastanne, ja arvaa vain olenko vihreä kateudesta. Saakos kysyä, että asutteko Helsingin lähistöllä ? Itse todellakin ihastuin tähän ajatukseen asua maalla koko ensi kesä, mutta mies ei ihastunut, joten täytyy markkinoida asiaa paremmin ;-) Itse voisin jopa muuttaa sinne-

Täällä oli kamalin ilta eilen :-/ oksensin ja söin vuoronperään. Mies jo huolestui, mutta sanoin, että ihan normaalia on. Nyt koitan syödä vispipuuroa mitä tuli eilen tehtyä, ja se tuntuu menevän kohtalaisesti alas. Tuossa kun sängyllä makoilin alkoi tekemään mieli kaurapuuroa-elovenaa- ja maksalaatikkoa, saakos sitä maksalaatikkoa syödä, edes silloin tällöin ?

Pian täytyy lähteä kauppaan, voi kun tämä olo vähän helpottaisi. t. emmi rv-7+4

Vierailija
27/38 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun Jyväskylässä eli melkein maalla=)

Vierailija
28/38 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä aika epätodellisissa tunnelmissa ollaan, ei tahdo uskoa todeksi. Toisaalta ei uskalla hirvittävästi iloitakkaan mutta mukavasti asia mielessä on. Illalla tehtiin kotona toinen testi, miehen iloksi, ja kyllä se plussaa näytti. Mieskin on tosi varovainen ja toppuutteli että annetaan ajan kulua ja katsotaan kuinka käy. Kyllä tuli hänkin varovaiseksi tuosta kevättalven tapahtumasta. Koko viikon olen ajatellut että kohta lähestyisi äitiysloman alku mutta tämä sitä surua vähän hälventää, mutta ei poista kokonaan. Menetys on aina olemassa....

Olo on hyvä, mahaa nippaa/turvottaa ja rintoja aavistus aristaa. Minulla ei ole koskaan oksettanut mutta etovaa oloa oli silloin talvella. Nyt vain odotellaan tuleeko tässäkin sitä.

Sonjaemmalla on jännät ajat. Toivottavasti ovistikut näytti plussaa että pääsette tämän viikon puolella hoitoon. Täällä pidetään peukkuja pystyssä ja ajatukset mukana.

Vm69, toivotaan että sielläkin toivottu plussa tulisi mahdollisimman pian. Km:n jälkeen niitä oletettuja raskausviikkoja laskee vain viikosta eteenpäin ja entistä surullisemmaksi tulee. Oli minullakin tässä kesäloman alussa tosi vaikeaa ja itku tuli vieläkin, mutta on vain yritettävä uudelleen. Kyllä se plussa vielä tulee. Ja hyvä että tulos oli puhdas, eipähän tarvitse miettiä onko hiivaa vai ei.

Senniinalla mahtavia uutisia, siihenhän ei ole kuin pari viikkoa ja miten ihana kun ei tarvitse koko pimeää syksyä odottaa kutsua.

Emmille paljon voimia jaksaa oksentelun kanssa, se on varmasti rankkaa. Mutta mitä sitä ei kestäisi..... Ja teti taitaa lomailla? Kuinkas trattis, eihän täti tullut vierailulle? Ketäs muita piinaili tällä viikolla???

Nyt on taas välillä palattava työn puolelle mutta palaillaan...

-pietu-

Vierailija
29/38 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä taas täynnä palveereja joten vain pikainen päivitys. Ovistesti ei näyttänyt illalla eikä tänä aamunakaan vielä plussaa. Joten jos menee huomiselle niin ehkä sittenkin päästään tässä kierrossa eli maanantaina siirtoon. Mutta pitää vielä testata illalla. Eilen rakkula oli kuitenkin jo 18 mm, mutta ehkä sieltä on tulossa iso. Tai sitten puhkesi ja ovisplussa olisi ollut jo tiistaina jos olisin testannut silloin... voi mitä säätämistä!

Pietulle vielä kerran onnittelut ihanista uutisista!

Nyt pitää saada nopsaan jotain apetta että jaksaa iltapäivän taas vääntää...

Vierailija
30/38 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa vauvaa yritetään ja yritys on aloitettu 9/05, joten kohta vuosi täynnä. Olen 38 v ja mies hiukan vanhempi. Asustellaan pienellä paikkakunnalla, melkein maalla. Tätä palstaa olen taustalta seurannut monta kuukautta ja teistä on tullut jo ikäänkuin tuttuja. Joka kuukausi jännitän teidän mukana, että miten kenellekin käy. Nyt rohkaistuin tulemaan mukaan itsekin.

Vierailija
31/38 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun rohkaisit mielesi ja liityit jengiin toden teolla.

Vierailija
32/38 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minun silmäni näkivätkään täällä muutaman päivän lomareissun jälkeen. ONNEA PIETU plussan johdosta, nyt kovasti tarrasukkia ja oikein superliimaa matkalle. Kyllä on mahtavaa. Nyt meitä on jo minta ja toivotaan että putki jatkuu vaan. Sitä ollaan pyöritty täällä jo niin kauan että on jo aika että täällä tapahtuu kaikkien surullisten asioiden jälkkeen paljon mukavia asioita:)

Pietu, minulla niitä oireita ei myöskään siinä alussa kovin ollut ja pahoinvointiakaan ei juuri ollut kuin joskus sellaista kuvotusta joka helpottui kun söin.

Omaa napaa sen verran että kaikki hyvin raskaus rintamalla. 12 raskausviikkoa tuli täyteen tuossa alkuviikolla ja nyt vaaan odottelen milloin en enää mahdu entisiin vaatteisiiin. Maha ei ole kasvanut kovin mutta kun tuota suomeksi sanottuna läskiä jäi tuohon mahan seutuun niin tuntuu että minulle työntyy oikein kunnon läskimaha tuolta:) No jospa se tässä kiinteytyisi ajan mittaan. Olo on ihan hyvä mitä nyt selän nytkäytin tuossa muutama päivä sitten lomalle lähtiessä että on nyt sitten tosi arka ja kipeä. En ole siihen lääkettä ottanut, ajattelin että josko sen kivun kestän ja nyt onkin jo helpompi olla. Ensi viikko vielä lomaa jonka jälkeen sitten pitäisi palata sinne omaan työhön joka ei innosta ollenkaan, mutta nyt kun tiedän ettei tarvitse montaa kuukautta kärvistellä josko sen kestää.

Sonjaemmalle peukkuja oviksen metsästykseen ja toivotaan että pääsette tositoimiin pian ja tuloksia tulee.

Muille tsemppiä ja pahoittelut niille joilla se iänikuinen vanha harppu vierailee.

Emmille jaksamista pahanolon tunteen kanssa. Minulla se syöminen helpotti kun tuli sellainen pahaolo, tosin en ole kertaakaan oksentanut. Paino on minullakin noussut vaikka olen kyllä yrittänyt rajoittaa syömistä. Useasti mutta ei paljon periaatteella olen ollut. Viikon päästä maanantainna on neuvola ja tiedän että terkkari tulee sanomaan painosta kun on varmaan muutman kilon noussut.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

T: Teti 12+3

Vierailija
33/38 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vain täältäkin !

Voi kun oli kiva kuulla Tetin kuulumisia !!!! Ihanaa, että silläkin suunnalla kaikki on hyvin ja vauvan-odotus jatkuu. Teti sinulla on tuo kriittinen 12vkoa mennyt sitten umpeen-onneksi olkoon .. Kurjaa tuo selän nyrjäyttäminen, mutta lepäile ja ota tarpeen vaatiessa yhteys lääkäriin. Kiva, ettet ole voinnut huonosti :-) Täällä tämän huonon olon kanssa on ollut kamalaa-olen oksentanut, ripuloinnut ja kärsinyt 24h vuorokaudessa pahanolon tunteesta, se on kamalaa, ja siihen ei auta vaikka söisi- Toissa iltana oksensin ja söin vuoronperään- Muuten kaikki on ihan jes, eli ei ihmeempiä. Yöllä herään kääntyillessä kohdun kipuihin, mutta se menee ohi sen siliän tien. Ruokaa en ole syönnyt (kunon ruokaa ) pariin viikkoon .. Tänään meinaan tehdä siskonmakkarakeittoa, ostin jo eineetkin, mutta taidan keitellä itselleni kaurapuuroa, ostin eloveenakin kaupasta, kun alkoi tekemään mieli :-)

Limpparit päätin vaihtaa kivennäisvesiin-salmiakkia unohdin ostaa, joten myöhemmin täytyy mennä ostoksille uudestaan, mutta kyllä olin tööt kauppareissun jälkeen. Huonoa oloa pukkasi päälle ja olin yltä päältä hiessä :-/

Mullakaan ei ole vielä tämä kroppa oikein muuttunut, iltaisin on sellainen pömppö alavatsa, kaikki vaatteet menee ongelmitta päälle-onneksi- Toiset siirtyvät jo rv-8 käyttämään mammavaatteita. Päätä särkee välillä armottomasti, kerran olen ottanut panadolin ..

Mitenkäs meidän toiset kuumeilijat ? Toivotaan, että sonjaemman ovis ajoittuu oikealle kohdalle. Pietulle paljon onnea edelleen odotukseen .. Onkos se pietu niin, ettei sinulla ole ollut pahoinvointia aikaisemmissakaan raskauksissa ?

Jotakin piti vielä sanoa, mutta muisti pätkii .. ai niin oli tullut uusi kuumeilija joukkoomme ! Tervetuloa minun puolesta.

t. emmi rv-7+5

Vierailija
34/38 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viivaa tikussa

Höh, meni tämä viestini omaksi otsikokseen .... no, kopsaan sen tänne.

Enpä ole kovin aktiivinen 60-lukulainen. Kesän alussa kerroin, että vauvaa kuumeillaan, neljättä. Tosin pikkukakkosemme kuoli viikon ikäisenä, joten kotona meillä on vain kaksi lasta. Nuorin vasta 1.5v. ja esikoinen neljä vuotta. Jotenkin tämä lasten saaminen on siirtynyt tänne kolmenkympin puolelle..

Tänään tein raskaustestin ja kaksi viivaa tuli. Raskaana siis ollaan! Huolen ja pelon taival on alkanut. Tosin mulla kaikki ed.raskaudet olleet normaaleja, ilman mitään onglemia (koputan puuta). Mutta yhden vauvan kuolema jättää ikuisen pelon lapsen menettämiselle.

Meille lapsensa menettäneille on oma odotuslista, joten luulen, että jatkan keskustelua siellä. Vaikka täälläkin joukossa on varmasti surullisia tarinoita ja epätoivoa lapsen saannille.

Toivonkin meille/teille kaikille plussaa ja vauvoja syliin!

Vierailija
35/38 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa lukea onnellisten odottajien kuulumisia... Antaa toivoa tähän tädin valtaamaan eloon.. jospa sitten ensi kuussa!

Noudatin Pietun ohjetta ja tilasin ovistikkuja. En puhunut miehelle mitään, enkä tiedä tulenko sanomaankaan. Vähän niinkuin oman mielenrauhani vuoksi niitä ajattelin kokeilla.

Tiistaina alkoi tämä tätivisiitti, mutta vasta tänään tulee kunnolla ihan oikeesti vuotoa. Mistä tää kierto sitten alkaa? Tiistaista vai perjantaista? Yleensä tulee ennen varsinaisia menkkoja sellasta tuhrua, mutta nyt tiistaina alkoi ihan kirkkaalla punaisella, mutta hirmu hirmu vähän. Nyt tänään vasta laitoin kunnon suojatkin. Miten teillä muilla, onko kokemuksia vastaavasta, ja mitä te pidätte kierron ekana päivänä? Vaikka onko sillä niin väliä?

Rentouttavaa viikonloppua. Mulla on ma ja ti myös lomaa, saa maanantiana vielä lasten kanssa tehdä jotain kivaa ennenkuin koulu alkaa ja tiistaina voi saatella toka- ja ekaluokkalaisen koululle.

Vierailija
36/38 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin onnea tale plussasta. Muistankin sinut kesän alun pinoista. Ei kannata turhaa murehtia tulevia vaan nauttia jokaisesta hetkestä (paraskin sanomaan kun pelko itselläni koko ajan siellä jossain...). Mukava olisi jos kävisit meidänkin pinossa kuulumisia kertomassa.

Vm69, minäkin tikutin mieheltä " salaa" . En tahtonut asettaa mitään paineita,riitti kun sellainen paine tikutuksista tuli minulle. Tosiasiassa en minä tikutuksesta ottanut painetta enkä suorituksen ajankohdasta. Kai sitä lakanoita pöllyytetään muutenkin... Tosin tämä kierto jäi tikuttamatta, liekkö sillä ja lomalla ollut yhteisvaikutusta. Limojakaan en koko kierrossa huomannut ja allakkaa olen pari päivää tuijottanut ja miettinyt mahdollista hed.ajankohtaa mutta ihan varmuutta ei ole. Meillä oli silloin aika paljon mökkivieraita joten kerrat jäi tosi vähiin mutta se kertakin osui näköjään kohdalle, ihana niin. Toivotaan vm69 että tikut auttavat löytämään sen oikean ajankohdan.

Mukava kuulla tetin kuulumiset ja että kaikki hyvin ja maagiset 12 viikkoa täynnä. Ja mikä mukavaa ettei oksennella tarvii. Minullakaan ei kahdessa raskaudessa kummassakaan ole ollut muuta kuin pientä etomista joka johtui juuri siitä että tuli syötyä niin harvoin. Siihen auttoi kun joi vaikka lasin vettä. Sama tuntuu olevan nytkin, lasi vettä auttaa etovaan tunteeseen. Muistan kun lääkäri sanoi ekaa odottaessa että jos ensimmäisen kanssa ei oksennusta tule niin ei todennäköisesti tulee muidenkaan. No se oli yhden lääkärin mielipide. Meillä taitaa olla pari kuukautta eroa lasketuissa ajoissa. Katselin tuossa kalenteria ja tuonne huhtikuun 20. päivän tietämille taitaa mennä, ihan tarkkaa ei ole mutta toivottavasti varmentuu lähiaikoina. Niin ja samaa vuosikertaakin ollaan....

Toivotaan sonjaemma että sinulla tuo oksentelu loppuu, viimeistään silloin 12 viikolla, jolloin monella tuntuu olo helpottuvan. Minä olen ollut sellainen että molempien raskauksien aikana olen ollut " elämäni kunnossa" (jos painon tuloa ei oteta huomioo) ettei ole vaivannut minkäänlaiset suuremmat vaivat. Aina en ole edes muistanut että raskaana olen.

Oireista sen verran että sitä ajottaista etomista oluut ja mahaa nippaa tasaisesti, rinnat kiinteät(ei puolityhjät riisipussit) ja joskus pistelee, rintojen pihat tummat ja niissä suonet, ruokahalu ei onneksi ole kasvanut, eikä mielitekoja ole mutta työpaikan mustakahvi tökkii.

Sonjaemman kuulumisia odotellaan ja toivotaan että ovis malttaa sen viikonvaihteen odottaa että siirto tässä kierrossa onnistuu.

Hyvälle näyttää tämä plussapino, nyt vain toivotaan että saadaan loputkin siihen pinoon mukaan.

Työt kutsuu. Mukavaa viikonloppua ja maanantaihin!

-pietu-

Vierailija
37/38 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa että tetillä tuo 12 vkon rajapyykki onnellisesti takana! ja onnea uusille plussanneille!

tuhruilu jatkuu, minimaallinen sellainen, outoa. jopa niin että töiden jälkeen eilen kaivelin kaappeja ja löytyihän sieltä yksi testi, joka tietty selkeää negaa suorastaan huusi. joten nyt vaan odotellaan. kierron laskemisesta, eikös se ole ensimmäinen vuotopäivä, vai muistanko väärin, muistaako joku?

kesäistä viikonloppua kaikille ja maijulle vielä tervetuliaistoivotukset, saadaan vahvistusta tähän ensikertalaisten joukkoon!

Vierailija
38/38 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä nyt säätöä. Ei näyttänyt vielä aamulla ovistesti positiivista. Mutta se hyvä puoli siinä on että ainakin tuo kriittinen torstai on ohitettu. Soitin aamulla hoitajalle ja sanoi että vuorokausi vaihtuu klo 18 eli ennen sitä jos testaan tänään. Jos positiivinen niin heti maanantaiaamuna soittamaan ja siirto sitten tehdään maanantaina. Jos lauantaina positiivinen niin soitto myös maanantaina ja siirto tiistaina. Eli vosiplussa + 3 pv on siirto, kun alkiot pakastettu 2 päivän ikäisinä. Munasarjaa juilii kyllä, vähän pelottaa että tuolla uudella digitaalisella mallilla jos en saakaan tulosta kun ei ollut apteekissa sitä tavallista mallia millä ole testannut.

Että tulisilla hiilillä¿kiitos kannustuksesta ja peukkuja saa pitää edelleen pystyssä että se ovisplussa sieltä pamahtaisi vaikkapa huomenna.

Hirveän hankala yrittää päästä tänne roikkumaan tällä viikolla kun tuossa käytävällä hiippailee jatkuvasti porukkaa¿ja minun monitori näkyy niin mukavasti suoraan käytävään. Ja iltaisin ei jaksa avata konetta kun tätä tulee ihan tarpeeksi töissä tuijoteltua.

Senniina: kiva kun saitte kutsun. En ole varma haittaako se että on menkat eka käynnin aikana, en enää muista. Minulla kun on ollut noita ultria ja on ollut myös joskus vuotoakin vielä eli kp 3 tai 4 tai jotain. Ei muistaakseni pitäisi haitata, vaikka itsestähän se tuntuu vähän öklöltä ja jotenkin nololta.

Tervetuloa Maijulle mukavaan porukkaan. Ja Talelle onnittelut plussasta!

Tetillä raskaus etenee hienosti, voi miten kiva kuulla. Ja kriittisimmät ajat alkaa olla ohi, onneksi olkoon 12 viikon täyttymiselle. Joko olette suunnitelleet uutisen kertomista eteenpäin? Ikävää kun Emmillä tuo pahoinvointi vaan jatkuu. Mutta kaipa sitä on niin että oli niin tai näin niin aina on huolissaan, oireettomuus huolestuttaa (Pietu, koita nyt vaan nauttia¿), tai sitten jos kovat oireet niin sekän ei ole hyvä. Me naiset ollaan niin monimutkaisia, miehet taitaa suhtautua näihinkin asioihin yksioikoisemmin (vai liekö miesten vauvakuume-palstaa, heh heh).

Jess! Kohta pääsee kotiin! Hyvää viikonloppua kaikille!