Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua poikaystävän kissaa sängylle tai sohvalle

Vierailija
13.02.2021 |

Olen muuttanut poikaystävän luokse ja sillä on sisäkissa joka nukkuu yöllä sängyssä ja iltaisin sohvalla. Oon enemmän koiraihminen ja mua ällöttää että kissa nukkuu sängyssä tai sohvan tyynyn päällä. Miten sen saa opetettua nukkumaan muualla?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyl mitenkään.

Kovalla vaivalla voit opettaa sen olemaan menemättä pöydälle silloin kun itse olet paikalla. Silloinkin se menee sinne pöydälle heti kun kukaan ei näe.

Kissahuushollissa kissan karvat kuuluu sisustukseen. Ja ruoanlaittoon. Ja henkilökohtaiseen hygieniaan. Kissankarvoja saattaa löytyä kananmunankuoren sisältä, hammasharjasta tai suljetusta kondomipakkauksesta. Kissankarva on hämmästyttävän tunkeutuva luonnontuote, ja ihmettelen vain, miten ihminen ei ole keksinyt hyödyntää sitä millään tavalla.

Voit valita vain asenteesi. Parasta on oppia ihailemaan kissaa ja ottamaan oppia sen asenteesta. Sitä ei voi kouluttaa, sitä ei voi ymmärtää mutta voi olla kiitollinen, jos kissajumala joskus suo sen armon, että antaa silittää itseään ja vielä ehkä kehrää.

Ei vaan meillä menny pöydillä. Koskaan. Samantien tuli lähtö. Muuten saivat mennä vapaasti. Kyllä niillekin kuria saa ja pitää olla.

Ei meilläkään saa olla keittiön työtasoilla eikä pyykinkuivaustelineen päällä. Jostain syystä varsinkin niistä kuivuvista pyykeistä löytyy kissankarvaa joka saakelin kerta, kun kylppärin ovi on unohtunut auki kotoa pois lähtiessä. Mitenköhän kummassa ne karvat sinne aina lentelee, vaikka en ole yhtään kissaa pyykkitelineen päällä omin silmin nähnyt kohta kuuteen vuoteen...? 🤔

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla