Olisitko jaloista halvaantunut, jos saisit 5 miljoonaa euroa?
Kumpaa arvostaisit enemmän, toimivia jalkoja vai viittä miljoonaa euroa?
Kommentit (41)
Todellakin. Käyttäisin sen verran paljon huumeita, että ei sitä kävelykykyä osaisi edes kaivata.
Tyyliin Larry Flynt? Toimivat jalat mieluummin.
Syöpähoitojeni aikana olin kauhistuttavan hidas ja kaaduin helposti, koska kortisoni tuhosi mm. reisilihakseni. Heikkouteni vuoksi en pystynyt nousemaan yksin ylös maasta.
Kävely on minulle tärkeää, joten olen tyytyväinen siitä, että pystyn liikkumaan.
Toimivia jalkoja. Ulkoilen päivittäin 2-3 tuntia ja pärjään oikein hyvin nykyisellä palkalla.
En. Teloin töissä ranteeni ja siihen 3 tikkiä. Ja silloin totesin näin oikea kätisenä (vamma), että elämä on todella perseestä.
En. olen töissä liikuntavammaisen kärryisän ja ilkeän kantturan kanssa ja en mistään hinnasta muuttuisi sellaiseksi. Mä varmaan muuttuisin jos vammautuisin jaloista. Hirvee akka.
Tää on vaikea. En osaa sanoa. Ehkä kuitenkin valitsen nykyisen koyhyyden toimivin jaloin. Vaikka saishan viidellä millillä kustannettua melko normaalin ja varsin mukavan elämisen ilman toimivia jalkojakin.
Jos keskijalka toimisi, niin sitten ne miljoonat.
Ottaisin rahat ja testamenttaisin ne 20-vuotiaalle poikaystävälleni.
Sitten menisin Hollantiin, jossa eutanasia on sallittua.
M40
En, liikkuminen metsässä koirieni kanssa on elämäni suurin ilo.
Vierailija kirjoitti:
En, liikkuminen metsässä koirieni kanssa on elämäni suurin ilo.
Metsässä voi liikkua ryömimälläkin.
sain kelasta rullatuolin ja tukea rampin rakentamiseen. olisin ottanut mieluummin sen 5 miljoonaa
Vaikea päätös olisi