Kissani haluaa että muutamme Nakkilaan. Minä en. Neuvoja?
Olen yrittänyt selittää ettei Nakkilassa ole tarjolla loputtomia määriä nakkeja, mutta ei ota kuuleviin karvaisiin korviinsa. Katsoo minua ja lipoo huuliaan, luulee kai minuakin nakikiksi. Tämä tulehduttaa suhteemme. Mitä tässä enää voi tehdä, enteileekö tämä nyt sitten eroa. Apua!
Kommentit (51)
Voisittehan ensin käydä Nakkilassa vain turisteina? Kissasi ehkä huomaisi, ettei siellä ole nakkeja ilma viuhuen. Itse taas ties vaikka ihastuisit paikkaan.
Mikä mahtaa olla aloittajan arvatenkin naurettava tekosyy olla muuttamatta Nakkilaan?
Vierailija kirjoitti:
Voisittehan ensin käydä Nakkilassa vain turisteina? Kissasi ehkä huomaisi, ettei siellä ole nakkeja ilma viuhuen. Itse taas ties vaikka ihastuisit paikkaan.
Tässäkin piilee katastrofin ainekset. Ap ihastuu Nakkilaan mutta kissa vaatii pettyneenä muualle.
siitä vaan Nakkila on mukava paikka!
Vierailija kirjoitti:
Entäs Tikkakoski tai Oravainen? Kestilässä voisi olla tarjolla ihan mitä tahansa!
Mitä on Kestilässä tarjolla?
Onneksi kissasi ei ole kiltti! Muuten teidän pitäisi muuttaa Inariin tai Sallaan.
Aura ja Kaarina on tietty etelässä!
Kyllä sinun täytyy totella kissaasi, se on sentään pomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli tuolta esiin, istui viereeni ja luulin että nyt saisimme keskusteltua. No eipä tästä mitään tule, alkoi koipi pystyssä pesemään per settään. Selvästi ei kiinnosta.
Onko teillä muilla tullut kissanne kanssa vastaan joitain kriisejä, miten niistä selvisitte? Olemmeko vain kasvaneet erilleen...
Ollaan kohdattu kriisejä jo 12 vuotta kissani kanssa, ja iloja myös. Ruualla niistä on aina selvitty sitten eteenpäin. Muutimme vasta tänne Jyväskylään koska mirrini niin halusi.
Olet opettanut kissasi tunnesyöpöksi. Syytä siis tästä tilanteesta vain itseäsi!
Onko meille narsistikissojen uhreille olemassa jotain vertaistukiryhmää?
Koiran luulisi haluavan Nakkilaan.
Kissa voisi haluta Hiirolaan.
Muuta sinä Nakkilaan ja lähetä postikortti kissallesi. Mutta älä kerro osoitetta, tuollaiset säälittävät kaikkea vaativat siipeilijät yrittävät vain ryömiä paikalle.
Katti voi olla Nakkilassa ja nakki voi olla kattilassa!
Tää kuuluisi osastolle härskejä odotuksia ja vaatimuksia mitä...
Kävin kerran Nakkilassa ja kaikilla oli tuulipuku ja huomioliivi. Ei siellä voi ihminen asua. Kissasta en tosin osaa sanoa.
Etsikää tietoa nakkimiehestä. Niitä tulee varoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Tikkakoski tai Oravainen? Kestilässä voisi olla tarjolla ihan mitä tahansa!
Mitä on Kestilässä tarjolla?
No kestejä koko ajan!
Nakkila sentään on lähempänä kuin Kiina. Minun kissani haluaisi koiranlihafestivaaleille. Olen aina sanonut että kissat ovat käärmeitä karvoilla.