Kissani haluaa että muutamme Nakkilaan. Minä en. Neuvoja?
Olen yrittänyt selittää ettei Nakkilassa ole tarjolla loputtomia määriä nakkeja, mutta ei ota kuuleviin karvaisiin korviinsa. Katsoo minua ja lipoo huuliaan, luulee kai minuakin nakikiksi. Tämä tulehduttaa suhteemme. Mitä tässä enää voi tehdä, enteileekö tämä nyt sitten eroa. Apua!
Kommentit (51)
Kissallakin on oikeus toteuttaa omia unelmiaan ja elää omannäköistä elämää. Erohan tuossa kai on edessä. Lähetä kissasi nauttimaan nakeista ja herkuttele sinä Wienissä viinereillä, tai mikä onkaan se oma unelmasi.
Meillä ongelmia aiheuttaa, kun mirri haluaa katsoa vain urheilua. Nytkin istuu telkkarin edessä ja heittää ylätassua noille hiihtäjille.
Hommaan kohta itselleni oman telkkarin, että saan katsoa hömppää.
Tämä on ihan klassinen tapaus. Toinen elää tunteella ja toinen järjellä. Kumpikaan ei ole väärässä, mutta onko toinen enemmän oikeassa? Sanoisin, että kissalle pitää saada nyt faktaa Nakkilasta ja sinulle tunnetta. Voihan olla, että jompikumpi huomaa olevansa väärässä. Se olisi hyvä tilanne. Jos kumpikaan ei muuta ajatustaan, tai molemmat vaihtaa mieltään, olette kusessa. Sitten täytyy vaan miettiä, että onko Nakkila paras paikka olla kusessa?
Onko kissa nakkiaddikti? Jos nakkienhimo on jo addiktiivisella tasolla, niin suhde on tuhoon tuomittu. Tehkää läheisten kanssa interventio ja yrittäkää saada kissa nakkiholistien päihdehoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Onko meille narsistikissojen uhreille olemassa jotain vertaistukiryhmää?
Facebookissa on: "Lopen uupuneiden karvaisten palvelijoiden"-ryhmä. Vuosittainen livetapaaminen elokuun eka viikonloppu Lopella. Siellä olen saanut jaksuhaleja ja itkeä vahvempien olkapäätä vasten.
Ainoa kissavapaa viikonloppu vuodessa!
Vierailija kirjoitti:
Meillä ongelmia aiheuttaa, kun mirri haluaa katsoa vain urheilua. Nytkin istuu telkkarin edessä ja heittää ylätassua noille hiihtäjille.
Hommaan kohta itselleni oman telkkarin, että saan katsoa hömppää.
Nyt oli niin mirriaiheista keskustelua, että luin "ylätussua".
^..^
Kuulin, että lapin rekikoirista suunnitellaan nakkeja kiinalaisille turisteille?