Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkotämänormaalia

Työn raataja
13.02.2021 |

Työkaveri suht uusi tuttavuus. Olen häntä pätevämpi ja siis korkeammassa asemassa kuin hän työpaikalla. En käskytä häntä enkä millään lailla ole sanonut suoraan että olen pätevämpi. Nyt kuitenkin ajan saatossa kun olen enemmän ollut työpaikalla hänen kanssaan niin hän mitätöi minun tuloni töihin, hän ei morjesta kun lähtee töistä. Minä olen siis esimies ja en tiedä hänen työvuorojaan(minulle on annettu vain omat työvuorot). Lisäksi tämä alempi työntekijä tekee tilaukset mitkä kuuluisi minun tehdä. En pistä vastaan mutta välillä ihmetyttää miksi minut on palkattu. Sitten hän kommentoi miten laitan viestiä kaikille wasapissa. Omalla nimelläni käsittääkseni saan laittaa mitä haluan. Minulla on enemmän kohteita ja joskus minun on pakko laittaa viestiä wasapissa. Lisäksi minun monisanaisuutta on kommentoitu kuinka voisin laittaa lyhyempiä viestejä koska se vaikuttaa (ammattitaitoon). Kysympä vaan että miten ihmeessä se että kerron asiat mahdollisimman tarkasti että kaikki ymmärtää. Sitten vielä yksi. Minulta kysytään työajalla montakertaa ymmärränkö. Lisäksi se että asioita jankataan monta kertaa. Esim. tästä omasta krijoituksesta wasappiin niin ensin siitä sanottiin heti kun tulin töihin ja otin sen villasella. Sitten siitä alettiin vielä uudelleen puhua. Kuinka se teksti on erilaista kun heillä yleensä ja sitten kuitenkaan ei voida sanoa että mikä on oikein kirjoitettu. Sanotaan vaan että se on väärin. Miten itse tulkitsette? Työsopimuksessani lukee että tilaukset sekä työvuorolistat mutta tiedän tasan tarkkaan tälläkin hetkellä omat työvuoroni. Lisäksi minulta ei kysytä työvuoroista mitään, tämä toinen joka hoitaa tilauksia niin tekee tietyt päivät töitä. Lisäksi hän on työpaikalla joskus miten itse haluaa vain auttamassa.Mielestäni sekään ei ole toisia kohtaan kauhean hyvä. Lisäksi työpaikalla kiusataan toisella tavalla eli pöllitään toisen tavaroita ja odotetaan että mitä tapahtuu ja sitten palautetaan paikoilleen. Sanokaa että olenko minä sekoamassa vai onko työpaikka täysin molopää porukkaa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme