Mitä lastenohjelmia katsoitte te 80-luvulla syntyneet?
Mikä oli lauantaiaamuisin se lastenohjelma Ylellä missä juna ajoi alkutunnarissa?
Kommentit (24)
tämä? lasten ruudun alkutunnus,
Eipä noita paljoa ollut. Kaikki ovat katsoneet ne samat. Puoli kuusi, Pikku Kakkonen, Pätkis ja sitten nuo, mitä yllä mainittiin.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/02/22/syyskesainen-lasten-ruutu
Alfred J. Kwak, Matka maailman ympäri, Taotao, Maija Mehiläinen, Kimarat, Muumit, Ankronikka. Pikku Kakkonen, Puoli kuusi ja Veturi. Pyjamabanaanit, Vili Vilperi, Rubert-karhu.
Olen syntynyt -85.
Synnyin 86. My little pony, Ankronikka, Alfred j kwak, Taotao, Muumit, Maija mehiläinen, Prätkähiiret, Hopeaharja, Tohtori sykerö jne jne.
Joku jonka nimeä en muista, siinä oli sininen talo(ei ollut sinisen talon nalle) tai ainakin oli hyvin sinisävyinen väreiltään koko piirretty, jossakin jaksossa kuuluu klon klonk klonk ja lopulta löytyy muumiun arkku tms.
Muiden mainitsemien lisäksi TMNT, Captain Planet, He-Man, Bambukarhut... Nyt Disney+ myötä oon katsonut joitain jaksoja lapsuudesta tuttuja Tiku&Taku pelastuspartiota, Ankronikkaa sekä Darkwingn Duckia.
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/02/22/syyskesainen-lasten-ruutu
Nämä muistan! Mutta onpas pitkät alkutunnarit, nykyään ei kukaan varmaan jaksaisi katsoa.
Ysärillä oli parhaat lastenohjelmat kun ne oli vielä piirrettyjä. 2000 luvulla alkoi sekoilu 3d animaatioiden kanssa.
Prätkähiiret. Nyt aikuisena kaahailen omalla moottoripyörällä ja juon kaljaa kuten sarja opetti.
Monet edellä luetelluista ja sitten vielä snorkkelit, pikku otuksia jotka elivät meressä :D
Me katsottiin Sky Channelilta Jemia ja Gadgetia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuitteko ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuitteko ulkomailla?
Suomessa näkyi tuo taivaskanava ilmaiseksi, vaikka olen kyllä asunut ulkomaillakin lapsena (en muista mitä siellä tuli katsottua).
Vierailija kirjoitti:
Prätkähiiret. Nyt aikuisena kaahailen omalla moottoripyörällä ja juon kaljaa kuten sarja opetti.
Eikös ne juoneet vain kotikaljaa ja pahikset vittuili siitä?
taotao, peukaloisen retket, maija mehiläinen