Tupperware muki: Meneekö takuuseen pehmeä muovinen juomanokan/kannen juoma-aukko " isoontunut" käytössä?
Poika kylläkin pureskelee nokkaa ja näin ollen se ei vissiin ole normaalia käyttöä. Vai mitä siskot?
Kommentit (9)
mie vein takuuseen sellaisen mukin silloin ko valmistus lopetettiin, ja vaihtoehdot olivat joko tuotteen hinnan edestä alennusta tai vanha nokkamuki tilalle. ostin muitatuotteita. mutta silloin on palautettava koko muki kaikkine osineen
kantta koskee ihan samat takuut. Mutta jos sinulla on kokomuki ja haluat palauttaa pelkän kannen, niin älä ihmeessä. Sillä sitten kun haluat vaihtaa lopun mukin, niin aletaan kyselemään kantta. Siis kokomuki kerralla ja varaosa-kansi yksinään.
Ja jos sinulla on esim. 2 kannellista mukia, niin saat niiden yhteishinnalla valita uuden tuotteen.
Eli nokkamukin valmistus on lopetettu Tupperilla. Vaihtoivat niitä kyllä, koska niissä oli yleisesti ollut vikaa.
Ainakin tuossa keväällä niiden valmistus oli lopetettu. Uutta mahdollisesti ovat kehittelemässä.
Olin sitä itse hankkimassa siitä niitä paljon kehuja kuultua, mutta jäi haaveeksi :-).
Maalisprinssin äiti
Meilläkin taapero on tuhonnut toisen Tupperin ihanan nokkiksen kannen - toisen, ehjän, mukin laitankin jemmaan odottamaan kakkosta, muki on ollut loistava! Kysyin kansiasiaa viikonloppuna jälleenmyyjältä: mukeja ei enää ole eikä valmisteta, takuuseenkaan ei siis mene. Myöskään varaosana nokkaosaa ei saa. Kuulemma ainoastaan jos jonkun jälleenmyyjän varastoon on jäänyt mukeja, sellaisia voisi vielä ostaa.
Meilläkin kyseinen muki ja rikki meni kuukaudessa. Vaihtaa ei voi, koska ko. tuotetta ei valmisteta, mutta rahalla saa vaihdossa jotain muuta. Näin siis kertoi tupperin myyjä. Pitäisi vain saada muki myyjälle helposti...
kahteen korvalliseen ja kannelliseen muovimukiin kun poika oli jo muutenkin oppinut juomaan mukista, kätevää :) Suht saman hintaiset olivat. Korvasivat vaikka meilläkin reikä varmaan tuli kun hampailla puri.
Sanna
ja tupperin myyjä vaihtoi sen ilman muuta. Eli uutta mukia ei saatu, kun niitä ei valmisteta, mutta saimme sillä 12 eurolla ostaa tupperilta jotain. Tämä siis muutama kuukausi sitten.
täytyy vissiin lähestyä myyjää mukin kanssa.
babyremu:
On ihan normaalia käyttöä. Kyllä menee vielä vaihdostakin läpi. Olen itse TW-konsulentti ja omalla pojallanikin oli ko. muki käytössä. Valitettavasti muki on poistettu myynnistä juuri sen takia että se ei kestänyt pureskelua. Kuvastosta saa valita samanhintaisen tuotteen sen tilalle. Olisko ollut 12,90¿. Rohkeasti vaan otatte yhteyttä kehen tahansa konsulenttiin tai Tupperware tukkuihin. Niin asia hoituu kyllä.