Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamuaurinko vai ilta-aurinko?

Vierailija
13.02.2021 |

Kumpi miellyttää enemmän?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aamuaurinko on räikeä ja herättää Suomessa järjettömiin aikoihin kesällä. Ilta-aurinko on kaunis, ja voi katsoa auringonlaskua.

Jossain ulkomailla auringonnousu voi olla kiva katsoa, mutta silloinkin aamuaurinko tuntuu räikeältä.

Vierailija
2/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoa ajatellen aamuaurinko parempi. Olen tyytyväinen, että ihan vahingossa tuli ostettua asunto ilmasuuntin nähden just oikein. Ja lisäksi käyn aamulenkillä ennen töiden alkua, joten olen enemmän aamuihmisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hankala valita. Molemmat niin erilaisia, omalla tavallaan kauniita. Jos ihan pakko valita, niin aamuaurinko.

Vierailija
4/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy auringonlasku olohuoneen paraatipaikalta joka kesä joten siihen olen tottunut eniten.

Vierailija
5/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti aamuaurinko. Aamuaurinko on heleä, pirteä ja toiveikas. En pidä ilta-auringosta tai auringonlaskusta yhtään. Se on pahaenteinen ja lopusta kertova. Jonkun alku vs. jonkun loppu.

Vierailija
6/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-aurinko on ihana. Edellisessä asunnossamme paistoi kauniisti niin, että siivilöityi patiolle ison vaahteran takaa. Nyt säteilee keittiöön, kun muutettiin. Onneksi mahtui puutarharyhmä keittiön ikkunan alle, joten ihana iltapala-paikka tuli siitä.

Vierailija
7/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin ovat ihania kesäaikaan, mutta asuntoni valitsen aina niin että makkarin ikkunat ovat poispäin aamuauringosta. Parveke tai piha mieluiten ilta-auringon puolella, koska silloin on mahdollista nauttia siitä oleilemalla ulkosalla. Aamuisin siis on lähdettävä töihin tai koulun penkille päivästä riippuen.

Vierailija
8/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-aurinko, koska se on niin kaunis mutta samaan aikaan niin melankolinen.

Vierailija
9/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti aamuaurinko. Aamuaurinko on heleä, pirteä ja toiveikas. En pidä ilta-auringosta tai auringonlaskusta yhtään. Se on pahaenteinen ja lopusta kertova. Jonkun alku vs. jonkun loppu.

Mistä lopusta se nyt kertoo? Näin ne täällä avaruudessa planeettojen liikkeet menee, ja nukumme kolmasosan ajasta. Ja aika myöhäänhän "aurinko laskee mailleen", kuten sanotaan. Pohjoisessa yöttömiä öitä jopa. Asuin siellä aikani, en tykännyt.

Ehtii hienosti istua iltaa ja vaikka grillailla, nauttia viiniä tai olutta, tai alkotonta, saunoa ja uida jne. Puhtaisiin lakanoihin siitä sitten vaan ja energiaa keräämään uutta aamua varten.

Entisaikojen lavatanssit juhannuksena ainakin keräsivät iloista porukkaa sankoin joukoin, eikä kukaan valitellut, että tämä on lopun alkua. Just parasta on esim. mökillä lähteä soutelemaan illalla viimeisten säteiden aikaan. Ihana rauha ja hiljaisuus.

Vierailija
10/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse saisin valita, niin aamuaurinko paistaisi keittiöön, eteiseen ja ulko-ovelle. Ihanampi lähteä liikenteeseen ja kesällä jopa romanttista. Ilta-aurinkoon laittaisin terassin, siinä on keskipäivällä vielä varjoa mutta illlalla lämpöä myöhään iltaan. Mietin vielä olohuonetta ja ilta-aurinkoa, kuinka paljon häiritsee telkkarin katsomista?

Vierailija
11/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-aurinko. Tosin kesällä kun valvoo auringonnousuun, sekin on omalla tavallaan kaunis.

Vierailija
12/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuaurinko paljon parempi. Ilta-aurinko on tietyllä tapaa vain haitaksi: kuumentaa kesällä asunnon ihan pätsiksi ja autolla ajaessa sokaisee. Edes rusketusta ei saa sillä hankittua!

Vierailija
13/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse saisin valita, niin aamuaurinko paistaisi keittiöön, eteiseen ja ulko-ovelle. Ihanampi lähteä liikenteeseen ja kesällä jopa romanttista. Ilta-aurinkoon laittaisin terassin, siinä on keskipäivällä vielä varjoa mutta illlalla lämpöä myöhään iltaan. Mietin vielä olohuonetta ja ilta-aurinkoa, kuinka paljon häiritsee telkkarin katsomista?

Pimennysverhot on pop!

Vierailija
14/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ilta. En ole aamuihmisiä. Minun päivä alkaa vasta klo 21.

Vierailija
15/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lopusta se nyt kertoo? Näin ne täällä avaruudessa planeettojen liikkeet menee, ja nukumme kolmasosan ajasta. Ja aika myöhäänhän "aurinko laskee mailleen", kuten sanotaan. Pohjoisessa yöttömiä öitä jopa. Asuin siellä aikani, en tykännyt.

Ehtii hienosti istua iltaa ja vaikka grillailla, nauttia viiniä tai olutta, tai alkotonta, saunoa ja uida jne. Puhtaisiin lakanoihin siitä sitten vaan ja energiaa keräämään uutta aamua varten.

Entisaikojen lavatanssit juhannuksena ainakin keräsivät iloista porukkaa sankoin joukoin, eikä kukaan valitellut, että tämä on lopun alkua. Just parasta on esim. mökillä lähteä soutelemaan illalla viimeisten säteiden aikaan. Ihana rauha ja hiljaisuus.

Tai voi aamulla nautti kunnon aamiaisen ja aamun lehden ihanassa auringossa. Valmiina tulevaan. Tai voi soudella siellä mökillä heti aamusta. Ihana rauha ja hiljaisuus.

Makuasia. Mä vaan en pidä ilta-auringosta.

Vierailija
16/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näiden välillä voi valita, otan molemmat <3

Vierailija
17/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ilta‐aurinkoihmisiä. Ilta‐aurinko värjää taivaan vielä pitkään auringonlaskun jälkeenkin, mitä on kaunis katsella.

Vierailija
18/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai voi aamulla nautti kunnon aamiaisen ja aamun lehden ihanassa auringossa. Valmiina tulevaan. Tai voi soudella siellä mökillä heti aamusta. Ihana rauha ja hiljaisuus.

Makuasia. Mä vaan en pidä ilta-auringosta.

Meillä on mökillä ilta‐aurinkoranta, mutta silti voi mennä järvelle soutelemaan katsomaan aamu‐aurinkoa.

Vierailija
19/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona toinen, mökillä toinen.

Vierailija
20/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu. Olen aamuvirkku ja mikään ei ole parempaa kuin lähteä lenkille aamun hiljaisuudessa kun kukaan muu ei ole vielä liikenteessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä