Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisin tänään kirpputorilta?

Vierailija
13.02.2021 |

Ehdotuksia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää etukäteen, mitä löytyy.

Vierailija
2/17 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään mitä tarvitset, niin miksi pitäisi ostaa mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kanssa että miksi on pakosti ostettava jotakin?

Vierailija
4/17 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Jos mitään ei tarvitse niin miksi ostaa turhaa sälää.

Vierailija
5/17 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anustappi

Vierailija
6/17 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, ei sen takia kannata ostaa, että halvalla saa. Joskushan kirppislöydyt yllättää, mutta kysymys on outo. Katsele ja kiertele  ja olekin ostamatta.

7/17 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naisten korkkarit, ne kun maksavat vaan muutaman euron vain.

Siis valokuvaukseen rekvisiitaksi :D  Kerran kun ostin niin kirpparin myyjä yritti vaivihkaa kurkkia mikä on jalkani koko. Näki sitte ettei ne ainakaan minulle jalkaan sovi niin ilme kyllä muuttu. Oli erittäin hapan ja koitti ilmeellään vastenmielisyytensä sekä tuomitsevuutensa minulle osoittaa. Tais olettaa väärin käyttötarkoitukseni :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
8/17 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä astiasto?

Vierailija
9/17 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Siis valokuvaukseen rekvisiitaksi :D  Kerran kun ostin niin kirpparin myyjä yritti vaivihkaa kurkkia mikä on jalkani koko. Näki sitte ettei ne ainakaan minulle jalkaan sovi niin ilme kyllä muuttu. Oli erittäin hapan ja koitti ilmeellään vastenmielisyytensä sekä tuomitsevuutensa minulle osoittaa. Tais olettaa väärin käyttötarkoitukseni :D

Nyt on korvien välissä tämä. Ketään ei kiinnosta tuossa määrin muiden arvottomat kirpparisotokset.

Uskoisin happaman pettymyksen jos myyjä olisi kassalla tajunnut että ne olikin arvokkaat manolo Blancin avokkaat.

Vierailija
10/17 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kyllä kieltää vaatteiden myynnin tavallisella kirpputorilla.

Ärsyttää kun jokainen myyntipöytä on täynnä vaatteita.

Vierailija
11/17 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tyhjäämässä mun pöytä. Löytyy leluja lapsille ja jotain sisustusjuttua.

Vierailija
12/17 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän käytettyjä komdomeja!🤭

13/17 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Nyt on korvien välissä tämä. Ketään ei kiinnosta tuossa määrin muiden arvottomat kirpparisotokset.

Uskoisin happaman pettymyksen jos myyjä olisi kassalla tajunnut että ne olikin arvokkaat manolo Blancin avokkaat.

Olisit ollut paikalla niin olisit havainnut myyjän korvien välissä todella käyneen likaisia ajatuksia. Aatteleppa ite miten käyttäytyisit kun tällainen ehtoopuolella oleva hopeakettu tai setämies ostaa liian pienet korkkarit itselleen XD Sitäpaitti aiemminkin useasti käynyt samalla kirpparilla ja tauluja, kameranjalkoja, sälää ostaessa hänellä on aina se asiakashymy joka ruukaa olla kun  lappaa tavaraa. Eikä tuo ollut edes eka kerta, korkkareiden osalta, aiemminkin häneltä korkkarit olen ostanut ja silloin myös oli naama norsun....  :D

Vierailija
14/17 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestori k kirjoitti:

Vähän käytettyjä komdomeja!🤭

Tottahan pesty kuitenkin ensin myyntiä?

15/17 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi kyllä kieltää vaatteiden myynnin tavallisella kirpputorilla.

Ärsyttää kun jokainen myyntipöytä on täynnä vaatteita.

Toisaalta voihan tuon nähdä myös mahdollisuutena, eivät vaatteet tahdo mennä kaupaksi joten ne hinnoitellaan sen mukaan että pistetään pieni hinta jotta menevät ja siten omaan vaatekaappiin saadaan tilaa. Itse esim ostin talvitakin 5 ekellä.

Vierailija
16/17 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten vanhoja vaatteita, yäk. Kirpputorit ovat masentavia hylättyjen asioiden varastoja ja niissä haisee.

Vierailija
17/17 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 30 vuotta ostanut lähes kaikki vaatteet ja huonekalut kirpparilta. Hyvää tavaraa ihmiset heittää pois, kaikki on ollut siistissä kunnossa. Tekokuituisia vaatteita en osta, ne ei kestä käyttöä.. Nyt tarvitsisin pari paitaa, nojatuolin ja kukkapöydän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän