On tämä tylsää tämä yksinolo, mies reissutyössä...
lapset nukkuu ja tuntuu kyllä tosi yksinäiseltä. Aina näin kesän lopulla alkaa iskeä haikeus, olisipa minunkin mieheni tavallisessa työssä...
Kommentit (6)
voithan alkaa harrastaa jotakin ap
sinua tunetmatta ehdotan esim.,
- ompelua,
- lukemista
tai
- osta canal digital kuten minä ja katdso leffoja. 49 e/ kk- tulee edullisemmaksi kuin palkata lapsenvahti ja lähteä leffaan...
luovuutta peliin ap
mä olen aina yksin kun olen yksinhuoltaja.
Välillä tuntuu yksinäiseltä mutta kyllä tähän onneksi vähän tottuukin.
Onneksi miehesi kuitenkin on reissujen välillä kanssanne :)
viimeisen puolen vuoden aikana 4kk ulkomailla ja 2 kotona. Nytkin lähti viikoksi reissuun vaikka toivottiin, että saisi olla kotona, koska aloitin työt ja lapsi aloitti hoidon. Olisi ollut kiva, kun hän olisi ollut kotona tukena tässä elämän vaiheessa...
Lisäksi meillä on kaksi koiraa eikä sukulaisia alle 300 kmn päässä. Kyllä sitä kieltämättä välillä aika yksinäinen olo on. Ja joo, olen yrittänyt lohduttautua ajatuksella, että on se mies edes joskus täällä ja silloin kun on niin hän on kyllä 100%läsnä kotona eikä hyppää missään riennoissa.
Minä niiin haaveilen, että mieheni löytäisi joskus vähemmän reissaamista vaativan työn...
On säännöllisesti neljä viikkoa kotona ja neljä viikkoa töissä. 1-vuotiaan lapsen kanssa olen kotona ja harvemmin tilanne ahdistaa, kun siihen olen sopeutunut. Osaan ottaa miehen työssäolon omana aikanani, vaikka lapsi suurimman osan siitä ajasta viekin.
Muistan, kun mieheni teki vuorotyötä ja vuorot olivat pitkiä, paljon olin yksin lasten kanssa. Rankkaa ja tylsää.