Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jatkanut suhdetta pettämisestä huolimatta?

Katri
12.02.2021 |

Miten sinulla menee? Tahtoisin vähän vertaistukea. Tässä ollaan jatkettu suhdetta 8 kk seksisuhteen paljastuttua ja nyt taas tuntuu, että mistään ei tule mitään.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko saanu sukupuolitautia ”lahjaksi” pettäneeltä kumppanilta? Mulle ukko antoi klamydian, oli käynyt saastaisessa kolossa hepillään. Ukko on nykyään eksä mutta lahjansa taitaa olla mulla iäti...

Vierailija
22/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petin exiä toisten naisten kanssa, mutta en sitä ikinä heille kertonut, vaan annoin heille väärää kuvaa itsestäni huonona kumppanina, kun halusin päättää säädöt heidän kanssaan, ja se sai heidät uskomaan, että he jättivät minut.

Todellisuudessa he näin välttyivät minun pettämistunnustuksilta ja heille tuli parempi mieli, kun saivat jättää nössön miehen pettäjän sijaan, joka olisi mahdollisesti satuttanut heitä enemmän.

Toivottavasti et koskaan satu minun tielleni.

Tai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin. Ei kannata. Rikotusta ei tule enää ehjää.

Vierailija
24/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamus meni eikä palautunut enää ennalleen.  Oli vaikea hyväksyä totuus, että mies oli pystynyt valehtelemaan minulle pidemmän aikaa silmät korvat täyteen ja vehtaamaan selkäni takana surutta, vaikka meillä oli ollut elämä mallillaan.  En pystynyt unohtamaan enkä enää luottanut yhtään. Mies koki aiheesta keskustelun vain turhaksi jankuttamiseksi, eikä suostunut pariterapiaan. Hänen mielestään minun olisi pitänyt vaan yrittää unohtaa, koska hänen sivusuhde oli ollut kuulemma pelkkää seksiä. Koin että mies yritti sanella ehtoja ja painostaa minua hyväksymään tapahtunut,  joten ainoa vaihtoehto oli lopettaa suhde.

Tapahtuneesta on nyt reilu pari vuotta. Olen tyytyväinen, että sain voimaa lähteä.  Näin tapahtuneen jälkeen näen asian uusin silmin. Miehellä oli tunne-elämän häiriötä sekä itsetunnon kanssa vakavia ongelmia. Pettää juorujen mukaan jo uuttakin naistaan.

Sama! Ero oli yksi elämäni parhaista ratkaisuista. Kunnioitus puolisoa kohtaan oli täysin mennyt, lopulta halveksunta oli pâällimmäinen tunne. Ei siinä ollut mitään mahdollisuuksia enää.

Vierailija
25/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola. Joskus nuoruudessani ehdotin avointa suhdetta, mutta ne ehdotukset johtivat aina eroon. Ymmärsin, että on vain parasta pettää kertomatta siitä puolisolle. Nyt olen ollut jo 14 vuotta saman puolison kanssa, enkä tiettävästi ole kärähtänyt.

Vierailija
26/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on elämän suola. Joskus nuoruudessani ehdotin avointa suhdetta, mutta ne ehdotukset johtivat aina eroon. Ymmärsin, että on vain parasta pettää kertomatta siitä puolisolle. Nyt olen ollut jo 14 vuotta saman puolison kanssa, enkä tiettävästi ole kärähtänyt.

Onko sinulla useita suhteita yhtä aikaa vai aina vaan yksi kerrallaan?

Vierailija
27/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoin. Olin nuori ja olimme vasta seurusteluasteella. Vaikka olin unohtanut menneet ja saimme kaksi lasta, niin suhde ei palannut koskaan entiselleen.

Lopulta erosimme. Kuinka ollakaan miehen jäätyä kiinni pettämisestä. Sen verran olin viisastunut, etten enää uskonut kyyneleitä, vakuutteluja, rakkaudentunnustuksia jne.

Sen ensimmäisenkin pettämisen jälkeen jäi niin paska olo. Parisuhteessa haluan tuntea oloni hyväksi.

Vierailija
28/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pystytte puhumaan asiat halki nyt melko tuoreeltaan, niin se varmasti auttaa. Itse olen jatkanut, vaikka jäin ilman vastauksia. Kyllä se vaikuttaa vielä pitkän ajan päästä, mutta toisaalta niitä ongelmia oli sitä ennenkin. Tässä sitä kuitenkin ollaan, eikä minulla oikeastaan ole vastauksia.

Eli suhteessanne ei pystytä puhumaan mistään tärkeästä? Kauhean keskenkasvuista...

Vierailija
29/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko saanu sukupuolitautia ”lahjaksi” pettäneeltä kumppanilta? Mulle ukko antoi klamydian, oli käynyt saastaisessa kolossa hepillään. Ukko on nykyään eksä mutta lahjansa taitaa olla mulla iäti...

Mitä tässä tarkoitetaan tällä lahjalla? Jos sillä viitataan klamydiaan, niin kyseinen tauti on sangen helposti hoidettavissa lääkkeillä.

Vierailija
30/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä tarkoitetaan tällä lahjalla? Jos sillä viitataan klamydiaan, niin kyseinen tauti on sangen helposti hoidettavissa lääkkeillä.

Saattaahan siitä jäädä esimerkiksi lapsettomuuden lahja. Vähäoireisena tai oireettomana tartuntaa ei ehkä (oletetusti uskollisessa) vakisuhteessa osaa helposti epäillä.

Vierailija
31/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaahan siitä jäädä esimerkiksi lapsettomuuden lahja. Vähäoireisena tai oireettomana tartuntaa ei ehkä (oletetusti uskollisessa) vakisuhteessa osaa helposti epäillä.

Ei tuosta viestistä kyllä sellaista vaikutelmaa saanut. Puhuttiin saastaisista koloista ja mahdollisesti iäti pysyvästä lahjasta.

Jotenkin vinksahtanut viesti muutenkin. Puhutaan vihjailevasti "lahjoista", kun on kysymyksessä oma terveys.

Vierailija
32/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni jäi kiinni useamman kuukauden salasuhteesta. Halusi jatkaa kanssani ja lupasi jättää sen toisen.. Yritettiin jatkaa, vaikeaahan se oli. Lupasi, ettei ole enää missään kontaktissa siihen toiseen. Vaimoni jäi kuitenkin kiinni mm. kirjeen saamisesta salarakkaaltaan ja ainakin kerran kävi salaa tapaamassa vielä, josta jäi myös kiinni. Yritettiin edelleen, lasten ja aiemman hyvän liittomme takia, mutta lopulta vaimoni oli se joka puhalsi pelin poikki vajaa puoli vuotta myöhemmin. Ei rikottua luottamusta saa enää ehjäksi. Pettäjä mikä pettäjä, ei siitä ois tullu enää mitään. Ero tuli ja siitä kärsii myös kolme lastamme minun lisäkseni. Nyt eksäni on yhdessä sen idiootti äijän kanssa. Hyvää loppuelämää valheelliselle pohjallenne, en toivota teille onnea.

Vierailija
33/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta viestistä kyllä sellaista vaikutelmaa saanut. Puhuttiin saastaisista koloista ja mahdollisesti iäti pysyvästä lahjasta.

Jotenkin vinksahtanut viesti muutenkin. Puhutaan vihjailevasti "lahjoista", kun on kysymyksessä oma terveys.

Vinksahtaneisuus lienee enemmän sääntö kuin poikkeus tällä palstalla. Ehkä kirjoittajalla ei ole intressejä suhtautua korrektisti tai neutraalisti kokemaansa pettämiseen ja kumppanilta saamaansa sukupuolitautiin.