Kumman ottaisit, 15 000€ tai yö valitsemasi ihmisen kanssa?
Se ihminen voisi olla kuka vaan, julkku tai ihan joku yksityinen henkilö. Yö voisi sisältää seksiä halutessasi.
Kommentit (126)
Voisin maksaa 15000 ettei tarvitsisi koskaan seksiä kenenkään kanssa. Enemmänkin olen maksanut ja säästöt jättänyt taakse jotta sain eron.
+15 000 siis ehdottomasti
15000e. Paitsi jos tulisin yöstä valitsemani ihmisen kanssa raskaaksi, niin sitten mieluummin valitsemani ihminen :D
15000 eurolla tekee pitkän reissun paikkaan jossa on paljon kauniita naisia tai komeita miehiä, varmasti jää enemmän muistoja kuin yhdestä yöstä päiväunensa kanssa joka paljastuu takuulla pettymykseksi.
Ottaisin rahat. Mulla on aviomies jonka kanssa vietän yöni. No ottaisin kyllä sinkkunakin rahat koska tuollaiselle summalle olisi kyllä käyttöä.
Tietysti yön, mutta siinä pitäisi olla kyllä joku toteutustakuu, että se menisi joko nollatasolla tai positiivisesti, ettei mitään negatiivista tapahtuisi. Muuten ottaisin sitten rahat, vaikken sinänsä rahantarpeessa olekaan.
Jos pitää valita 15.000 € tai yö valitsemani henkilön kanssa,
niin valintani on Antonia Berg
Maksaisin 15000 jos saisin viettää yön Brigitte Bardotin kanssa.
N39
Vierailija kirjoitti:
Mitä se toinen ihminen saisi palkkioksi? Vai olisiko vain pakotettu siihen?
No nii just. Ei olis kivaa viettää yötä edes Brad Pittin kanssa, jos hän olisi siinä pakotettuna. Olisi epämiellyttävää ja kiusallista, en nauttisi yhtään. Ei olis 15 000€ edestä vöörttii, ei edes satasen.
Yö vaikka kuningatar Elizabetin tai vastaavan kanssa. Myisin yksityiskohdat isolla rahalla roskalehdille.
M33
Rahat tietenkin. 2000-3000 voisi laittaa haisemaan ja loput säästöön mahdollisen aktiivimallin tuoman karenssin varalle jos ei töitä ala löytymään sitä ennen.
En tiedä kenen kanssa yön viettämisestä haluaisin maksaa 15000€ ja omani haluaa olla kanssani ilmaiseksi joka yö.
Vierailija kirjoitti:
Yö, kiitos! HÄN on arvokkaampi.
Ei oo mittää lokkiikkoo tuossa.
Haluaisin että David Bowie soittaisi koko tuotantonsa yön aikana ja väliin keskustelua joka biisistä yleisön eli minun kanssa :D en tee tuolla rahalla mitään.
15.000e. Ei ole ketääkenen kanssa haluaisin vietää yhden yön, löytyy jo mies omasta takaa.