Kumman ottaisit, 15 000€ tai yö valitsemasi ihmisen kanssa?
Se ihminen voisi olla kuka vaan, julkku tai ihan joku yksityinen henkilö. Yö voisi sisältää seksiä halutessasi.
Kommentit (126)
Rahat ottaisin. Tosin siitä summasta (enkä mistään isommastakaan) en luopuisi ihmisistä, joiden kanssa vietän öitäni. Eli perheestäni.
15k€ tietenkin. Koskaan ollut naisen kanssa sillä tavalla, mutta tuolla rahalla saisi kerralla harrastusprojektiini ison hankinnan, jota varten olen säästänyt.
-M29
Vierailija kirjoitti:
15 000€, tämä oli helppo.
N29
Paitsi jos kysymys olisi 15 000€ vai elämän rakkaus niin tietysti jälkimmäinen.
Tai jos kysymys olisi myisinkö itseäni 15000€, en myisi.
N29
Rahat kiitos :) En maksaisi muuten saavuttamattomissa olevasta seurasta.
Kysymyksenasettelu pitäisi laittaa: mistä summasta ottaisit mieluummin sen rahan kun vaihtoehtona olisi parisuhde juuri sen ihmisen kanssa, jonka haluat?
Veikkaan, että menisi vaikeaksi, vaikka moni sanoisi "en mistään hinnasta", kun kysymys on kumminkin vain teoreettinen.
Entäpä, mitä luulisitte sen haluamanne kumppanin vastaavan? Rahat vai Sinut?
No raha totta helvetissä. Ei nyt yhdestä ihmisestä elämä kiinni ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole maailmassa yhtäkään miestä, jonka kanssa viettäisin yön mieluummin kuin ottaisin 15 000 euroa. Älytön ajatuskin.
Itse asiassa ei ole ketään, kenen kanssa vietetyn yön arvo olisi edes 15 euroa.
Jaa, mun lapsi kuili 5- vuotiaana syöpään.
Jos olisi mahdollista niin viettäisin hänen kanssaan yhden yön, voisin jopa maksaa sen 15000€ jos se olisi mahdollista, niin ikävä vieläkin.
Täysin ymmärrettävää.
Tässä nyt kuitenkin ajettiin ilmeisesti takaa vähän erilaista yötä. Ikkunat huurussa tyyppisesti. Joten oma vastaus on, rahat. Eikä tartte asiaa edes miettiä.
Rahat ja Ukrainaan pariksi viikoksi.
Maailmassa ei sellaista ihmistä olekaan, jonka kanssa vietetty yö olisi minulle arvokkaampi kuin 15 000€. Eli rahat.
15k on sevverran pieni raha, notta yön valitsen
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksenasettelu pitäisi laittaa: mistä summasta ottaisit mieluummin sen rahan kun vaihtoehtona olisi parisuhde juuri sen ihmisen kanssa, jonka haluat?
Veikkaan, että menisi vaikeaksi, vaikka moni sanoisi "en mistään hinnasta", kun kysymys on kumminkin vain teoreettinen.
Entäpä, mitä luulisitte sen haluamanne kumppanin vastaavan? Rahat vai Sinut?
Tonnikin riittäisi. En halua parisuhdetta, mutta raha kelpaa aina. Toivottavasti se kumppanikin valitsee rahan, koska minua ei ole saamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole maailmassa yhtäkään miestä, jonka kanssa viettäisin yön mieluummin kuin ottaisin 15 000 euroa. Älytön ajatuskin.
Itse asiassa ei ole ketään, kenen kanssa vietetyn yön arvo olisi edes 15 euroa.
Jaa, mun lapsi kuili 5- vuotiaana syöpään.
Jos olisi mahdollista niin viettäisin hänen kanssaan yhden yön, voisin jopa maksaa sen 15000€ jos se olisi mahdollista, niin ikävä vieläkin.
Ymmärrän kantasi ja olen äärettömän pahoillani menetyksestäsi. Se on kamalinta, mitä ihmiselle voi tapahtua. Mutta nyt puhuttiin ihmisistä tässä maailmassa. Eli ihan eri asia.
Raha kalpenee sen rinnalla, kuinka paljon haluaa olla sellaisen ihmisen lähellä, jota epätoivoisesti rakastaa. Että voisi vain sanoa, osoittaa sen hänelle. Traagisimmillaan kuolleelle lapselleen. Tällaisia ihmisiä ei varmasti montaa ihmisen elämään mahdu.
15 000e ja viettäisin yön niissä piehtaroiden :D
15 000€ voisi ostaa aika monta yötä jonkun kanssa. Eli rahat minullekin.
Ei kiinnosta kukaan niin paljon että haluaisin viettää yötä sen kanssa. Joten rahat.