Sputnik rokote
Jos Sputnik rokote tulee Suomeen, ottaisitko sen ja perustele vastaus.
Kommentit (34)
Katsoisin ensin kasvaako näillä suomalaisilla (jotka jo ottaneet) häntä perseestä.
Kälyni on jo Sputnikin jo saanut, on töissä Venäjällä. mMitään erikoista ole rokotuksesta ilmenny, voisin ottaa itsekin.
sputnik rokote on uusi mainilan laukaukset.
Jos se tutkitaan Euroopassa ja todetaan hyväksi, sekä tuotetaan lisenssillä täällä, en näe miksi en ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kälyni on jo Sputnikin jo saanut, on töissä Venäjällä. mMitään erikoista ole rokotuksesta ilmenny, voisin ottaa itsekin.
Heh heh, joo varmaan omia kansalaisiaan murhaava putin laittaa samaa ainetta länsimaahan jonka haluaa vallata?
Miks Pietariin, onhan täällä muitakin kaupunkeja. 😂
Hyvät tulokset ja perinteisempää rokoteteknologiaa, jonka pitkäaikasivaikutuksista on jo tutkittua tietoa toisin kuin uusista rna rokotteista (tuskin nekään vaarallisia ovat, mutta varmuus puuttuu). Tietysti ottaisin
Juu muuten, mutta olen nuori enkä riskiryhmää, joten en pelkää sairastumista itse ja kuulemma noin 80% väestöstä riittää niin mä tuumaili, etten ota rokotetta ollenkaan. Ottakaa te muut. Ja toi Sputnik varsinkin, juu muuten mutten sir kuitenkaan välttämättä luota venäläiseen rokotteeseen länsimaisille. Rahathan ne siitä saisi vaikkei olisikaan ihan just niin hyvä kuin luvattu. Et en kyl varmasti ota.
N28
Perinteinen rokote kiinnostaa enemmän kuin mRNA-rokote, mutta aina epäilyttää nämä pikakehitetyt rokotteet.
No en todellakaan, vaik maksettais!
Jos sitä joku tois Suomeen ja työterveys vaikka pistäisi niin ottaisin itselle ja tarjoaisin henkilökunnalle mahdollisuuden. Nythän nuorilla ei ole mitään mahdollisuutta saada rokotetta valtion piikkiin ennen Joulua.
Eihän puttepossukaan sitä ole viel ottanu! Ei luota siihen itsekkään. Ei sen puolen astra on viel pahempi!..
Coronavirus update 13 January - concerns AstraZeneca vaccine not effective enough | News Breakfast
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh, joo varmaan omia kansalaisiaan murhaava putin laittaa samaa ainetta länsimaahan jonka haluaa vallata?
Kerro lisää, oletko todella sitä mieltä että Putin aikoo vallata Suomen ja miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Miks Pietariin, onhan täällä muitakin kaupunkeja. 😂
Russofobit tietävät juuri ja juuri Moskovan ja Pietarin, tosin ensiksi mainittua eivät pysty kartalle sijoittamaan edes oikeaan kohtaan.
Ottaisin heti, ja vaikka maksaisin siitä. Vaikuttaa tehokkaalta, ja on korkea suojavaikutus. Itse tulen saamaan AstraZenecan, kun vuoroni tulee. Sen suojavaikutus on vain 60 %.
erro lisää, oletko todella sitä mieltä että Putin aikoo vallata Suomen ja miksi ihmeessä?
Miksi venäjä halusi vallata 1939?????
En aio ottaa mitään rokotetta