Miksi ihmeessä joku ostaa philips merkkisen telkun?
Just kokeilin. Kaukosäädin ihan pilipali sekava. Äly tv ominaisuuset ihan kakkaa.
Oli varmaan sitten halpa??
Kommentit (13)
Meillä meni Philips parin vuoden päästä rikki. Jouduimme ostamaan uuden.
Minä ostin Samsungin jälkeen Philipsin ja olen ollut tyytyväinen. Äly-tv ominaisuuksia en käytä, minä menen nettiin läppärillä koska näppäimistöllä on helpompi kirjoittaa kuin kaukosäätimellä.
Yläasteella joku sanoi Phillipsiä pillulipsiksi.
Philipsin telkkarit oli pask aa jo 20 vuotta sitten, hajos heti takuun päätyttyä. Oli kuluttajaviraston mustalla listalla koko firma kun kieltäytyi noudattamasta Suomen kukuttajansuojalainsäädäntöä.
Mä en edes tiedä mikä mun telkkarin merkki on.
Pirusti nappuloita ja liittimiä.
Myyjä sanoi että tämä on hyvä.
Eikä ollut pahan hintainenkaan, alle kolme tonnia.
Uutiset siitä näkyy hyvin, muuta en telkkarista katsokaan...
Jokaisella merkillä on monenlaisia malleja ja eri hintaisia. Jos ostaa halvimman mallin mistä tahansa televisiosta niin eikai sen voi olettaa hirveän hyvä olevan.
Mulla on Philips. Tosi hyvä ja kirkas kuva ja kaikki toimii. En ymmärrä mistä voisi valittaa.
Samsung ja LG on ainoita joita edes katson telkkaria valitessa. Nyt Samsung 65" Q-led kurvi ja olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Samsung ja LG on ainoita joita edes katson telkkaria valitessa. Nyt Samsung 65" Q-led kurvi ja olen tyytyväinen.
Lol.
Jos telkkareista puhutaan, niin onko niitä muita valmistajia kuin Loewe?
Hyvä kuva. Lisäksi halusin Ambilightin. Vertailin kyllä etukäteen.
Ambilight ainoa syy. Muuten olisi Panasonic, LG tai sony
Olen nyt vähän arponut että ostaisinko 48" oledin Philipsiltä (935+), Sonylta vai LG:ltä.
LG:n oma ääni on surkea, Sonyssa aika hyvä ja Philipsissä loistava (Bower & Wilkins soundbar).
Philipsissä lisäksi 4-puoleinen Ambilight...
Lg olisi kyllä halvin. Philips ja Sony samaa hintaluokkaa.
Mutta todennäköisesti ostan Philipsin.
Samsung <3