Suolistovaivaisten ryhmät ja osa miehistä siellä...
Minua on alkanut ällöttää, kun jotkut miehet näissä keskusteluryhmissä tuntuvat olevan siellä enemmänkin fetissisyistä kuin legit sairauden vuoksi. Tapa kirjoittaa on niin erilainen, esim. sairaat kiroavat ja nauravat vaivaansa, ja vaikka yksityiskohtaisia kuvailuja tulee, niissä ei ole mitään erikoista sävyä tai muuta outoa. Sitten taas nämä miehet...jutut ovat luokkaa "hupsista, taas tuli housuun ;)" tai "eipä kukaan kaupassa arvannut, mitä äsken kävi". :x
Ällöttävää.
Kommentit (20)
On ihanaa suihkauttaa varpusparvi kauppamatkallaan.
Voihan noi ottaa huumorilla. Väärä ravinto kun aiheuttaa kaikkea vaivaa suolistolle.
Ap:n ryhmän miehet on näköjään täällä palstallakin :D
Eri ryhmät miehillä ja naisille ja sillä sipuli
Kyllä ne kaupassa varmasti haistoi mitä kävi. Tosi ällöä.
Taitaa olla ap:lle arka ja nolo asia. Itselläni on myös diagnosoitu suolistosairaus ja joskus sitä vaan ottaa nämä tilanteet huumorilla, vaikka sitten huonolla sellaisella. En mä jaksa tätä sairautta ilman huumoria. Facen ryhmistä ei ole kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Voihan noi ottaa huumorilla. Väärä ravinto kun aiheuttaa kaikkea vaivaa suolistolle.
Vegaaninen teollisuusmössö ei ole hyväksi suolistolle.
Vierailija kirjoitti:
Siitä on huumori kaukana kun paskot housuihin jossain tilaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ap:lle arka ja nolo asia. Itselläni on myös diagnosoitu suolistosairaus ja joskus sitä vaan ottaa nämä tilanteet huumorilla, vaikka sitten huonolla sellaisella. En mä jaksa tätä sairautta ilman huumoria. Facen ryhmistä ei ole kokemusta.
Söisit sinäkin oikeaa ruokaa, säästäisit suolistoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on huumori kaukana kun paskot housuihin jossain tilaisuudessa.
Oikea ravinto auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta se ei ole enää huumoria, kun kertoo saavansa nautintoa salakakkaamisesta. Silloin se on fetissi. Olihan Oulussakin se sarjakakkaaja, jota ei saatu koskaan kiinni, vaikka erikoispsykologikin antoi lausuntonsa tekijän mahdollisista motiiveista. Yksi mahdollinen motiivi oli seksuaalinen nautinto.
Suurin ryhmä suolistosairaita on noin kolmekymppiset naiset. Juurikin sama ryhmä, joka syö lajilleen vastaista ruokaa. Esim. vegaanit ja muut kasvissyöjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta se ei ole enää huumoria, kun kertoo saavansa nautintoa salakakkaamisesta. Silloin se on fetissi. Olihan Oulussakin se sarjakakkaaja, jota ei saatu koskaan kiinni, vaikka erikoispsykologikin antoi lausuntonsa tekijän mahdollisista motiiveista. Yksi mahdollinen motiivi oli seksuaalinen nautinto.
Isälläs oli tissit kun sua teki.
Pieraisin juuri ja tulikohan sieltä muutakin :D
Vierailija kirjoitti:
Suurin ryhmä suolistosairaita on noin kolmekymppiset naiset. Juurikin sama ryhmä, joka syö lajilleen vastaista ruokaa. Esim. vegaanit ja muut kasvissyöjät.
Eikä ne raukat edes tajua sitä. Aivot kun on jääneet ilman ravintoa.
Höh höh. Kakka. Pieru.
Onpa nyt taas hyvät jutut.
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on ihan hölönpölöä. Crohnin tauti on yhtä yleinen miehillä ja naisilla, IBD miehillä yleisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on ihan hölönpölöä. Crohnin tauti on yhtä yleinen miehillä ja naisilla, IBD miehillä yleisempi.
Jos näin, niin miehet on yhtä tyhmiä syömistensä suhteen. Suolistosairaudethan johtuvat väärästä ravinnosta.
Mikäs siinä.
Mulla on crohnin tauti, mutta saan myös seksuaalista tyydytystä kun voin vaikka kauppareissulla töräyttää pöksyihin.
Onko se sulta jotenkin pois?