Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko lähteä ostamaan karkkia/sipsejä yms. tähän aikaan illasta just pe-iltana?

Vierailija
12.02.2021 |

Siis yksin.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ei?

No mieti. Tietävät heti että olet yksinäinen.

Pitää ostaa kaikkea parillinen määrä, hämäykseksi.

Vierailija
42/57 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin sipsejä ja karkkia kuin kaljaa. Se on juopon merkki pe-iltana klo 20.

Kyllä todellakin! Sen sijaan ne maanantaiaamuna kello 8:59 ovea rynkyttävät asiakkaat ovat ainoastaan kohtuukäyttäjiä!

(Huomatkaa toki sarkasmi)

Jos ostaa kaljaa klo 20 pe-iltana niin se kertoo että yritti pysyä selvänä muttei pystynyt ja juoksi ostamaan kaljaa kun vielä pääsee.

Toivottavasti tämä on vitsi, sillä itse vuorotyöläisenä saatan hyvin käydä ostamassa alkoholijuomia ihan maanantai-iltanakin, jos sen viikon vapaat ovat vaikka tiistai ja keskiviikko. Mahdan olla tuolla logiikalla oikea rapajuoppo.

Sillä mitään merkitystä mitä maanantaina tekee. Vaikka seisoisi torilla käsillään votkapullo hanurissa. On kyse perjantai-illasta! Se on kriittinen hetki joka jaottelee ihmiset kelpoihin ja epäkelpoihin.

No nimenomaan! Onneksi edes joku tajusi kupletin juonen! Että hävetkää vaan kaikki juopot, hyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein tunti kulunut aloituksesta, mihin tulokseen ap tuli, siis yksin?

Vierailija
44/57 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostaa kaljaa klo 20 pe-iltana niin se kertoo että yritti pysyä selvänä muttei pystynyt ja juoksi ostamaan kaljaa kun vielä pääsee.

Vielä että turha sitten luulla hämäävänsä että 'oon matkalla bileisiin ja täs vähän bissee ostan megeen hih-hih'. Kaupan kassoilla on oikea röntgen-katse tässä asiassa ja tasan erottavat joukosta ne ketkä aikovat vain kotonaan tissutella. 🍺

Käyn aina yksin kaupassa ja ostan mitä ostan, ei kiinnosta pätkääkään mitä muiden kärryissä on.

Viikolla kävin ässässä, ostin lonkeroboxin miehelleni.

Mies, joku 70 v. kähisi takanani, että hän on päässyt tuosta irti jo 40 vuotta sitten ja jatkoi rätkättämistä, että tupakankin on jättänyt ilman apuja.

Sanoin, vain, että kivat sulle, hienoa! Upeaa! Kassan kanssa pyöriteltiin silmiä.

Olis tehnyt mieli penkoa sen äijän kärryn sisältö ja alkaa valistamaan: ai ai ai, tsoot! tässä leivässä ei ole kuituja ja sun iso mahakin näyttää siltä, että on tullut syötyä liikaa lenkkiä. Takasin siitä hyllyyn, hopi hopi ja lääkärille asap hankkimaan rauhoittavia.

Haeppas papparainen vähän terveellisimpiä vaihtoehtoja.

Hiton koronahörhöjä!

Vierailija
45/57 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin sinkkuna ihan älyttömät määrät karkkia, ja sanoisin niiden tulevan puolisolle, koska sehän ei ole yhtään epäilyttävää 😇

Ja anteeksi ap, en todellakaan tarkoita olla ilkeä sinua kohtaan, aloitus vain herätti mielenkiintoni. Toivottavasti sait käytyä herkkuostoksilla, ei ne myyjät todellakaan ajattele mitään ihmeellistä sinusta! Kivaa perjantai-illan jatkoa ap:lle ja muille palstailijoille!

Vierailija
46/57 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaa partyhattuja samalla, ei kukaan epäile mitään.

Vierailija
47/57 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä että turha sitten luulla hämäävänsä että 'oon matkalla bileisiin ja täs vähän bissee ostan megeen hih-hih'. Kaupan kassoilla on oikea röntgen-katse tässä asiassa ja tasan erottavat joukosta ne ketkä aikovat vain kotonaan tissutella. 🍺

Käyn aina yksin kaupassa ja ostan mitä ostan, ei kiinnosta pätkääkään mitä muiden kärryissä on.

Viikolla kävin ässässä, ostin lonkeroboxin miehelleni.

Mies, joku 70 v. kähisi takanani, että hän on päässyt tuosta irti jo 40 vuotta sitten ja jatkoi rätkättämistä, että tupakankin on jättänyt ilman apuja.

Sanoin, vain, että kivat sulle, hienoa! Upeaa! Kassan kanssa pyöriteltiin silmiä.

Olis tehnyt mieli penkoa sen äijän kärryn sisältö ja alkaa valistamaan: ai ai ai, tsoot! tässä leivässä ei ole kuituja ja sun iso mahakin näyttää siltä, että on tullut syötyä liikaa lenkkiä. Takasin siitä hyllyyn, hopi hopi ja lääkärille asap hankkimaan rauhoittavia.

Haeppas papparainen vähän terveellisimpiä vaihtoehtoja.

Hiton koronahörhöjä!

Voi helevetti noiden papparaisten kanssa! Joskus ennen, kun vielä poltin, kävin ostamassa lähi-Ärrältä tupakkaa, ja joku papparainen otti oikeudekseen käydä valaisemaan minua tupakoinnin riskeistä. Tiesin ne jo silloin varsin hyvin, mutta onnekseni myyjä puuttui tilanteeseen, ja totesi varsin kuluneesti, että porkkanaankin voi tukehtua. Onneksi papparainen ymmärsi vaieta. (Enää en siis ole polttanut pitkiin aikoihin.)

Vierailija
48/57 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehdannut ostaa karkkia mutta ostin vesipullon. BMI 31 :(

Vierailija
49/57 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset muka kehdannut? Enemminkin sitä vesipullon ostajaa tyhmänä pidetään, juomakelpoista vettä kun saa Suomessa hanastakin. Itse olen ollut vieläkin isompi, ja vielä elintaparemontin ja -21 kilon jälkeenkin kyllä kehtaan ostaa ihan lähikaupastakin karkkia ja sipsejä, jos niitä olen ostaakseni, vaikka pudotettavaa painoa vielä onkin n. 15 kiloa jäljellä. Mistä hittoa joidenkin myyjien mielipiteillä on mitään väliä?

Vierailija
50/57 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset muka kehdannut? Enemminkin sitä vesipullon ostajaa tyhmänä pidetään, juomakelpoista vettä kun saa Suomessa hanastakin. Itse olen ollut vieläkin isompi, ja vielä elintaparemontin ja -21 kilon jälkeenkin kyllä kehtaan ostaa ihan lähikaupastakin karkkia ja sipsejä, jos niitä olen ostaakseni, vaikka pudotettavaa painoa vielä onkin n. 15 kiloa jäljellä. Mistä hittoa joidenkin myyjien mielipiteillä on mitään väliä?

Meillä ei tule juomakelpoista vettä hanasta.

Vierailija
51/57 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä

Vierailija
52/57 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtsareita, sipsejä, poppareita ja limonadia voisin hyvinkin ostaa tähän aikaa illasta.

Vierailija
53/57 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi juttu, toinen lähtee perjantaisiivouksen jälkeen hakemaan mässyt ja toinen laittaa leffan valmiiksi. Mistä ne siellä kaupassa tietää odottaako siellä kotona joku vai ei, ja mitä väliä sillä oikeastaan on?

Vierailija
54/57 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todellakin! Sen sijaan ne maanantaiaamuna kello 8:59 ovea rynkyttävät asiakkaat ovat ainoastaan kohtuukäyttäjiä!

Toivottavasti tämä on vitsi, sillä itse vuorotyöläisenä saatan hyvin käydä ostamassa alkoholijuomia ihan maanantai-iltanakin, jos sen viikon vapaat ovat vaikka tiistai ja keskiviikko. Mahdan olla tuolla logiikalla oikea rapajuoppo.

Sillä mitään merkitystä mitä maanantaina tekee. Vaikka seisoisi torilla käsillään votkapullo hanurissa. On kyse perjantai-illasta! Se on kriittinen hetki joka jaottelee ihmiset kelpoihin ja epäkelpoihin.

Ai hitsi, minä olen pari kertaa käynyt pe iltana hakemassa Alkosta viiniä samalla kun haen lapsen harrastuksesta. Viimeksi se vielä kysyi, että miksi me aina käydään täällä pullokaupassa! (Aina=kahtena peräkkäisenä viikkona). Ihme ettei ole vielä tullut lasua, rapajuoppo äiti raahaa lapsenkin mukaan juomaostoksille :(

Vierailija
55/57 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupassa töissä ja voin kertoa et kaikki jotka kello 19 jälkeen tulevat ostamaan herkkuja yksin nauretaan sieltä pihalle. True story bro

Vierailija
56/57 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hitsi, minä olen pari kertaa käynyt pe iltana hakemassa Alkosta viiniä samalla kun haen lapsen harrastuksesta. Viimeksi se vielä kysyi, että miksi me aina käydään täällä pullokaupassa! (Aina=kahtena peräkkäisenä viikkona). Ihme ettei ole vielä tullut lasua, rapajuoppo äiti raahaa lapsenkin mukaan juomaostoksille :(

Tuossa nyt ei ole mitään luuseria, ja sullahan on lapsikin!

Vierailija
57/57 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme näitä kehtaamis- aloituksia oikein suoltaa? Ketä pitäisi hävetä? Kassahenkilöäkö? Häntä ei pätkän vertaa kiinnosta mitä ostat. Enkä käsitä ihmisiä jotka vastaavat näihin aivan tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi