Nelikymppiset miehet (ja heidän vaimonsa): miten erektionne on muuttunut nuoruudesta?
Tähän olisin kiinnostunut kuulemaan vastauksia. Omassa miehessäni olen huomannut selviäkin muutoksia ja mietin, onko tämä normaalia vai pitäisikö huolestua? Muutokset meillä: spontaanit erektiot vähentyneet paljon, nykyisin tarvitaan fyysistä stimulaatiota erektion saamiseksi, erektio laskee/pehmenee usein seksin aikana eikä väsyneenä välttämättä innostu ollenkaan.
Korostettakoon, että tämä ei minua sinänsä haittaa millään lailla, jos on normaalia iän tuomaa muutosta, mutta toki jos on merkki terveysongelmasta, täytyy asiaa tutkia.
Mainittakoon vielä, että mies on hoikka, todella paljon urheileva ja keskimäärin todella terveellisesti syövä, joten näitä perinteisiä syitä ei meillä ole.
Kiitos!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Olemme viisikymppisiä ja miehellä todella paljon ongelmia erektion kanssa. Harmi sillä omat halut ei ole missään välissä vähentyneet. Monesti jää panematta kun miehellä ei pelaa ja kesken lerpahdus ei ole harvinaista.
No sildenafiilit mukaan, ja johan pelittää! Ei tarvii kärsiä yhtään. Ja saatte ne helposti tosta aan.
Mulla ei ongelmia, ikää 44. Seisoo yhtä kovana ja jäykkänä. Ihan joka päivä ei enää jaksaisi, mutta eipä ole siitä pelkoa...
Ikä näkyy silleen, että ei enää heti haluta uudelleen, pitää olla aika hyvät virikkeet.
Olemme viisikymppisiä ja miehellä todella paljon ongelmia erektion kanssa. Harmi sillä omat halut ei ole missään välissä vähentyneet. Monesti jää panematta kun miehellä ei pelaa ja kesken lerpahdus ei ole harvinaista.