Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minnepäin Suomea muuttaisin?

Vierailija
06.08.2006 |

Olen yhden lapsen sinkkuäiti. Valmistuin juuri ammattiin, jolla saan työtä mistäpäin Suomea vaan.

Minne kannattaisi muuttaa? Pk-seutu ei houkuttele ruuhkien ja hintojen takia, eikä Lappi / Kainuu muuten vaan.

Minne sinä muuttaisit ja MIKSI?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sinulle samaa.

Vierailija
2/9 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin siis sinne, jos sukulaiset olis lähempänä, eikä duuni pidättelis täällä pääkaupunkiseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että saat työtä mistä vaan niin miksi ei Kainuu?

Siellä on asuminen edullista, lapsille puhdasta ja rauhallista ympäristöä, liikenne etelään toimii (junalla, lentokoneella...), paljon naisia kaipaavia sinkkumiehiäkin;-)

Vierailija
4/9 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vaan että vähän isommassa kaupungissa olisi kivoja harrastusmahdollisuuksia sinulle ja lapsellesi. Itse olen Savosta kotoisin ja Kuopiossa käydessä on hiukan isomman kaupungin meininkiä. Yksinhuoltajana ei varmaan saattaisi olla herkkua asua liian pienelläkään paikkakunnalla, no saatan toki olla väärässäkin!

Kauppoja ainakin Kuopiossa on joka lähtöön, luontokin on lähellä. Ihmiset ovat mukavia.

Vierailija
5/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muulloin kuollut käpykylä. Ainoa elonmerkki on aktiiviset juoruämmät, jotka tietää sinun asiasi paremmin kuin sinä itse ja joille " oma henkilökohtainen asia" on tuntematon käsite. (Mun eräs sukulainen on yksi noista)

Vierailija
6/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla ei ole oikeastaan ruuhkaa ja aika halpaakin täällä on. Riippuu vähän asuinalueesta missä asuu ja mitä kaikkea se Pk-seutu tarjoaa (palvelua, tekemistä, enemmän mahdollisuuksia tutustua ihmisiin, harrastuksia jne).

Mutta kivoja ovat myös Turku, Tampere, Porvoo, Rauma, Naantali, Salo, Riihimäki, Hyvinkää, Järvenpää, Sipoo, Kerava, Lohja ja Hämeenlinna.

Vierailija
7/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan iso/pieni kaupunki, lyhyt matka joka puolelle Suomea, nuorekas kaupunki (paljon opiskelijoita), hyvät harrastusmahdollisuudet, kaunis kaupunki kesällä ainakin, hintataso kohtuullinen pk-seutuun verrattuna, riittävästi tarjontaa esim. kaupat, kulttuuri jne. Ihmiset ystävällisiä.

Vierailija
8/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lakeutta, puhdasta luontoa, löytyy maaseutukyliä ja kehittyviä kaupunkeja. Ihmiset on ainakin pikkukaupungeissa ystävällisiä ja sopivan puheliaita, vanhaa talkoohenkeäkin löytyy ja naapureita autetaan. Ystäviä kun löytää, ovat sitten aitoja ja ikuisia ystäviä, pintaliitoa ei täällä juurikaan ole. Etäisyydet on joka paikkaan kohtuulliset, siis Lappiin ja etelään, voit asettua myös merikaupunkiin jos haluat. Eipä täältä puutu oikein mitään. Liikenneyhteydetkin on aika mukavat.

Vierailija
9/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuu melko viriili pikku kaupunki.