Masentaa - "kaveriksi" luulemani työkaveri sanoi toisten kuullen "eiks sulla oo omia hommia tekemättä" kun olin ollut pitkään poissa ja yritin opetella sivusta, miten yksi juttu oli poissaoleessani muuttunut.
Ikåvää tämmönen. Toisella osastolla puhuttiin, että meidän osastolla on jotain ilmapiirissä vinossa. Nyt tajuan.
Olin siis määräajan toisella osastolla sijaistamassa.
Kommentit (3)
No miksi yritit vaivihkaa ja sivusilmällä. Miksi et suoraan sanonut, että mun hei pitääkin opetella tämä, näyttäkääs.
Vierailija kirjoitti:
No miksi yritit vaivihkaa ja sivusilmällä. Miksi et suoraan sanonut, että mun hei pitääkin opetella tämä, näyttäkääs.
No niin sanoinkin. Vastauksena "sitä sun pitåä kysyä meitä viisaammilta".
Sanoin vaan että "kun te ootte ne kaksi viisainta". Tosi hedelmällistä tämmönen vttuilu... Kukaan ei uskalla meidän osastolla kysyä mitäån toisiltaan eikä vastata mihinkään kun kaikki pelkää tyhmäksi ja hitaaksi leimautumista. Osin luonnevikaisten esimiesten takia.
Kaikki haluaa täältä pois sinne, mistä palasin, mutta se tie on tukittu tehtävien vähenemisen takia.
En jaksa enää tuhlata aikaani tämmösessä paikassa, haluan tehdä työni oikein ja lähteä kotiin tyytyväisenä. Syö ihmistä mennä 8 tunniksi johonkin kyräilyn pesään.
Ap
Ihminen on ihmiselle susi.