Poikani haluaa hakea kone ja metallipuolelle amikseen, miten voin puhua järkeä??!
Todistuksen k.a. 6 mutta uskon silti että pystyy lukioon jos vaan motivaatio kohdillaan. Itse tiedän mitä nuo teollisuuden hommat on kun suvussa alan miehiä, ja siitä glamour kaukana. Itse olin aina toivonut lapsestani tutkijaa tai professoria.
Kommentit (27)
No menee yliopistoon sitten amiksesta jos se niin tärkeää on. Lukio on vain niille jotka ei uskalla aikuistua ja haluaa loputtomasti välivuosia sekä loisia kotonaan pitkittämässä lapsuuttaan. Tiedän, koska se oli minun syy jättää hankkimatta kunnon ammattia. Sosiaalipummiksi valmistuin lukiosta ja olin sitä kymmenisen vuotta kunnes menin työvoimakoulutukseen. Siitä pari vuotta töissä ja työkyvyttömyyseläkkeelle. Nyt tulee puoltoista tonnia näppiin tekemättä mitään. Lukiopohjalta. C:n paperit.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle tässä pitäis järkeä puhua. Suomi elää viennistä ja infrasta. Ei lukioelämästä ja runoilemisesta.
Huoranpanija.
Ammatti sorvari pääsee helposti yli 50k€ vuosituloille. Ja hitsari kanssa. Ne on ammatteja joiden tekijoistä on kymmenenvuoden kuluttua huutava pula suomessa... On jo nyt mutta tilanne pahenee vaan kokoajan.
Ota poikaa niskavilloista kiinni ja ravista!! Muutama napakka avari poskelle!! Amispellet on yhteiskunnan pohjasakkaa.
Sitten kannattaa muuttaa pois Oulusta, jos on lukenut DI:ksi.