Miten voisi valmistautua etukäteen siihen, että menisi Tinderiin?
Olen ollut nyt vuosia sinkkuna tahtomattani. Tosin olen ollut hyvin passiivinen ja odotellut miesten aloitteita arjessa ja niitähän siis ei ole tullut. Flirttailla en osaa, joten odotan, että joku mies töksäyttää suoraan kylmiltään esim. kadulla tai junassa, että lähtisitkö treffeille ja antaisi sitten numeronsa.
En ole koskaan laittanut ilmoitusta deittipalstalle tai Tinderiin. Miten siihen voisi valmistautua etukäteen, jos siis tulisikin matcheja ja joku alkaisi kirjoitella?
Pitääkö siivota koti ja alkaa treenata sekä syödä terveellisemmin? Pitääkö käydä kampaajalla ja alkaa hoitaa ihoa? Pitääkö ostaa uusia vaatteita?
Kämppäni on siis ihan ok, olen hoikka ja vaatteeni sellaisia siistejä perusvaatteita, mutta olen aika luonnontilainen muuten ja kaikessa olisi vähän hiomista. Pitäisikö treenata verbaalisia taitoja ja lueskella enemmän lehtiä, jotta olisi paremmin perillä päivänpolitiikasta ja osaisi namedroppailla joitain poliitikkoja ja ilmiöitä? Mitä vielä? Kertokaa.
T. Ikisinkku, joka haluaisi päästä sinkkuudestaan viimein
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Koveta itsesi. Miehet heivaavat kesken keskusteluiden ja yleensä myös ekojen treffien jälkeen (annoit tai et). Kannattaa olla kaikkea muuta kuin mukava ja optimistinen.
Näin sivusta seuranneena, itseäni ei mikään saisi menemään tinderiin. Olen ihan liian herkkä sellaiseen.
En ole koskaan "antanut" ekoilla treffeillä tai tokillakaan. Muutenkin olen vain kolmen kanssa elämäni aikana ollut "silleen" ja kaikki olivat monivuotisia suhteita.
Miten voisin varmistua, ettå mies ei heivaa minua parin viestin jälkeen, ts. miten voisin kertoa mahdollisimman paljon sellaista jo heti aluksi, ettei se enää tulisi ikävänä yllätyksenä myöhemmin?
Millainen minun tulisi olla, jotta voisin saada normaalipainoisen ja normaalifiksun miehen vai onko sellainen täysin mahdottomuus 35+ naiselta?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tinder?
Deittisovellus, jota en ole vielä asentanut. En käy baareissa, enkä ole ikinä käynytkään. En ole myöskään ennen ollut deittipalstoilla. Täytyy myöntyä nyt siihen, että kadulla, harrastuksissa tai töissä Suomessa ei minulle tulle tekemään aloitteita, joten pakko alentua menemään jonnekin "tyrkylle" siis.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Koveta itsesi. Miehet heivaavat kesken keskusteluiden ja yleensä myös ekojen treffien jälkeen (annoit tai et). Kannattaa olla kaikkea muuta kuin mukava ja optimistinen.
Näin sivusta seuranneena, itseäni ei mikään saisi menemään tinderiin. Olen ihan liian herkkä sellaiseen.
Mutta miksi ei saisi olla mukava?
Ai oot jo noin vanha. Siinä on ensinnäkin se että miehet laittaa monesti sen 34-35 yläikärajaksi, ellet kelpuuta sellaista 50v miestä. Ja sitten ne todennäkösesti haluaa vaan seksiä, että ei kannata yllättyä jos kahvikutsut tai leffatreffit ei kiinnosta.
Ja siis todellakin laihdutat, uusit vaatteet, käyt plastiikkakirurgilla yms. Et sä saa niitä matcheja muuten ku epätoivoisilta.
olen mies täysinn samassa tilanteessa. Akateeminen luontotyöläinen, iältäni 45, Tinder tuntuu jotenkin tyrkyttäytymiseltä. Missä tavattais, ap?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä on, että juuri nettideittailusta puhuttaessa varmoja mielipiteitä laukovat aina ne, joilla ei ole mitään kokemusta. Ja vielä myöntävät suoraan että ei ole!
Kyllä herkkä pitää tosiaan olla jos ei kestä sitä, että ensitapaaminen ventovieraan kanssa ei johdakaan seurusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Ai oot jo noin vanha. Siinä on ensinnäkin se että miehet laittaa monesti sen 34-35 yläikärajaksi, ellet kelpuuta sellaista 50v miestä. Ja sitten ne todennäkösesti haluaa vaan seksiä, että ei kannata yllättyä jos kahvikutsut tai leffatreffit ei kiinnosta.
Ja siis todellakin laihdutat, uusit vaatteet, käyt plastiikkakirurgilla yms. Et sä saa niitä matcheja muuten ku epätoivoisilta.
Haluaisin siis ihan oikean parisuhteen, em irtoseksiä. Olen hoikka, mutta kuinka hoikka pitää olla oikeasti? Miksi muuten ennen oli tapana seurustella suunnilleen ikäistensä parissa? Mikä tämä juttu on nykyisin, että naisen pitää olla niin nuori kuin mahdollista?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
olen mies täysinn samassa tilanteessa. Akateeminen luontotyöläinen, iältäni 45, Tinder tuntuu jotenkin tyrkyttäytymiseltä. Missä tavattais, ap?
Joo, samoilla linjoilla olen Tinderin osalta. Voisin vaikkapa tavatakin. Mistä päin Suomea olet?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa sittenkin heittää vain hanskat tiskiin. Ok, olen liian vanha ja junani meni jo, kun en tajunnut asiaa ajoissa. Ehkä keskityn vain työntekoon ja ystäviini. En jaksaisi enää pingottaa liikaa ja olen aika luonnollinen muuten. Jos se ei kelpaa, niin tosiasioiden myöntäminen on viisauden alku.
Sitä en vain tajua, miten ihmeessä kukaan 35+ ikäinen nainen uskaltaa enää erota. Itse tein suuren erehdyksen eroamalla, kun siis siinä meni se mahdollisuuteni sitten...
T. Ap
Huom! Tinderistä löytyy parisuhteessa olevia pettäjiä. Tinder on prostituutiota ilman maksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa sittenkin heittää vain hanskat tiskiin. Ok, olen liian vanha ja junani meni jo, kun en tajunnut asiaa ajoissa. Ehkä keskityn vain työntekoon ja ystäviini. En jaksaisi enää pingottaa liikaa ja olen aika luonnollinen muuten. Jos se ei kelpaa, niin tosiasioiden myöntäminen on viisauden alku.
Sitä en vain tajua, miten ihmeessä kukaan 35+ ikäinen nainen uskaltaa enää erota. Itse tein suuren erehdyksen eroamalla, kun siis siinä meni se mahdollisuuteni sitten...
T. Ap
Uskaltavat siksi, että heillä on asenne kohdallaan. Sinun asenteesi on surkea.
Turha sen takia itseään on treenata tai muuten laittaa kuntoon, eivät ne miehetkään siellä mitään adoniksia ole. Viimeistään livenä tavatessa huomaat.
Missään tapauksessa kovin suurin odotuksin sinne ei kannata mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä on, että juuri nettideittailusta puhuttaessa varmoja mielipiteitä laukovat aina ne, joilla ei ole mitään kokemusta. Ja vielä myöntävät suoraan että ei ole!
Kyllä herkkä pitää tosiaan olla jos ei kestä sitä, että ensitapaaminen ventovieraan kanssa ei johdakaan seurusteluun.
Ööö, olen tosiaan seurannut sen verran monen kaverin tinder-tapailuita sivusta, että luulen minulla olevan yhtä hyvä käsitys asioiden kulusta kuin heillä itsellään. Olen tosiaan liian herkkä siihen, että innostuisin aina uudelleen ja uudelleen jostakusta, joka selityksittä katoaisi joko kesken keskustelun tai näkemisen jälkeen. (Mitään muutahan tuossa en siis väittänyt, loput oli omaa visiotasi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin siis ihan oikean parisuhteen, em irtoseksiä. Olen hoikka, mutta kuinka hoikka pitää olla oikeasti? Miksi muuten ennen oli tapana seurustella suunnilleen ikäistensä parissa? Mikä tämä juttu on nykyisin, että naisen pitää olla niin nuori kuin mahdollista?
T. Ap
Ok, joku alapeukutti. Eli siis miksi mun pitäisi alkaa harrastaa jotain irtoseksiä? Varmaan voisi löytyä joku mies, joka arvostaisi sitäkin, että ei hyppele irtosuhteesta toiseen. Itsekin tapaisin mieluusti kaltaiseni miehen. En haluaisi sellaista miestä, joka on kokenut irtoseksin saralla.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, olen tosiaan seurannut sen verran monen kaverin tinder-tapailuita sivusta, että luulen minulla olevan yhtä hyvä käsitys asioiden kulusta kuin heillä itsellään. Olen tosiaan liian herkkä siihen, että innostuisin aina uudelleen ja uudelleen jostakusta, joka selityksittä katoaisi joko kesken keskustelun tai näkemisen jälkeen. (Mitään muutahan tuossa en siis väittänyt, loput oli omaa visiotasi.)
Olen minäkin herkkä, mutta mitä tehdä, kun baarit tai alkoholin lipittely muutenkaan eivät kiinnosta lainkaan ja muita vaihtoehtoja nettitreffejä lukuunottamatta ei ole? Livenä Suomessa kukaan normaalin oloinen ei ole ole selvin päin tullut ehdottelemaan mitään.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Turha sen takia itseään on treenata tai muuten laittaa kuntoon, eivät ne miehetkään siellä mitään adoniksia ole. Viimeistään livenä tavatessa huomaat.
Eivät varmaankaan olekaan, mutta käsitykseni on se, että Tinderissä on vahvasti miesten markkinat ainakin deittivaiheessa eli siis naisten on oltava aivan huippuja (missi- tai instabeibetasoa), jotta pääsevät tapailemaan enemmän tositarkoituksella. Muut päätyvät irtosuhteisiin/varalle/jännittämään kohtaloaan. Olenko väärässä?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas luulen että et ymmärrä paljonkaan, jos et sitten ole ollut treffeilläkin mukana. Miksi innostut ventovieraasta ihmisestä? Ei se ole omaa visiotani vaan fakta. Kai sen verran tiedät tinderin toiminnasta?
Luulen että et ole herkkä vaan ihan vain negatiivinen ihminen, kun olet etukäteen tuominnut asian jota et ole edes kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät varmaankaan olekaan, mutta käsitykseni on se, että Tinderissä on vahvasti miesten markkinat ainakin deittivaiheessa eli siis naisten on oltava aivan huippuja (missi- tai instabeibetasoa), jotta pääsevät tapailemaan enemmän tositarkoituksella. Muut päätyvät irtosuhteisiin/varalle/jännittämään kohtaloaan. Olenko väärässä?
T. Ap
Älä jaksa trollata.