Olen alkanut pelkäämään ihmisiä kiusaamisen takia
Oon huomannu et viime aikoina mulla viiraa mielessä aika pahasti. Pelkään ihmisiä. Saan paniikkikohtauksia usein ja jos joudun kävelemään paikkojen ohi joissa mua on kiusattu.
Ei oo helppoo pienellä paikkakunnalla. Ei tee mieli mennä ulos toljotettavaks sinne.
Kommentit (5)
Heipparallaa! Minkä aikaa kävit terapiassa? Tunsitko, että mistään olisi ollut edes pientä apua?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mulle tullut psykoosi tai joku muu mielenterveysongelma? Jouduin käymään näitä kiusaamisjuttuja läpi terapiassa ja se vaan pahensi oloa. Maisemat muistuttaa jatkuvasti siitä tapahtuneesta.
Se terapia on vielä kesken. Repi auki.
Työstit asiaa. Jos tuo terapeutti ei osaa kanssasi asiaa kursia kasaan, niin etsi toinen.
Et heti toivu. Työstä edelleen.
Kun vertaat semmosia kiusaajatyyppejä kunnon ihmisiin, niin missä ero piilee? Olisko taaperotyyppisiä rupulaisia, joilla on heikompi itsetunto kuin sulla? Miettivät paljon useammin kelpaamistaan reiskoille ja irmoille. Tarvitsisivat aikuisille nelivuotiaille kehitettyä terapiaa, mutta tämän lajin infantiiliutta ei kai kehdata tunnustaa vammax.
Onkohan mulle tullut psykoosi tai joku muu mielenterveysongelma? Jouduin käymään näitä kiusaamisjuttuja läpi terapiassa ja se vaan pahensi oloa. Maisemat muistuttaa jatkuvasti siitä tapahtuneesta.