Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelupaikassa on huono ilmapiiri, jopa vihamielinen

Vierailija
12.02.2021 |

En voi olla kiinnittämättä huomiota siihen miten minua kohdellaan yleisesti versus paikoissa, joissa kotiosoitteeni on tiedossa. En voi olla miettimättä, kohdellaanko minua näin miten kohdellaan siksi, että asuinpaikkani on googletettu ja suivaannuttu siitä miten opiskelijana asun.

Kyllä kotini jaksaa herättää kysymyksiä taksikuskeista lähtien (udellaan mitä teen työkseni vai opiskelenko vai mitä.)

Tosi usein kotini tulee puheeksi MUIDEN toimesta. En itse tee siitä numeroa.

Mutta kun koulullakin on pakko olla tiedot minusta, kotiosoite ja muut. En voi olla miettimättä, että jos asuisin jossain rupuisessa 50-luvun yksiössä (mikä selviäisi osoitteen avulla), saisinko silloinkin näin epäempaattista, joustamatonta ja vihamielistä kohtelua?

Jos se ei johdu kateudesta, niin minkäköhän takia saan lähes aina oikein mukavaa kohtelua kaupassa, ravintolassa, missä ikinä olenkin. Mutta heti kun osoitteeni on tiedossa, huomaan omituisen tylyn kohtelun.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia.

Vierailija
2/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sehän on hyväkin tapa purkaa v---tusta minuun. Harva (opiskelija) kehtaa kysyä, että johtuuko tämä kohtelu jostain henkilökohtaisesta kenties??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntee olonsa masentuneeksi, ihan ensimmäisenä tulee luonnollisesti tarkistaa se, ettei vain ole m-ulkku-jen ympäröimä...

Monesti tällaisissa tapauksessa näin on.

Vierailija
4/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kyllä nyt joku luulosairaus. Täysin harhaisia juttuja nuo.

Vierailija
5/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksikö epäilen että osoitteeni on googletettu, no siksi että tämä on kohtuullisen uusi osoite ja monille vieras. Joku saattaa hyvinkin katsoa että mikäs ihmeen osoite se tuo on, ja päättää googlettaa.

Vierailija
6/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kyllä nyt joku luulosairaus. Täysin harhaisia juttuja nuo.

Voi kuule kun asuntoni otetaan jatkuvasti puheeksi. Se on kaukana harhasta.

Vierailija
7/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmisiä ne koulun henkilökunnan jäsenetkin valitettavasti ovat. Jotkut osaavat peittää sen oman luonteen sen verran kuin on tarve ollakseen ammatillinen. Toiset taas eivät osaa pysyä ammatillisella linjalla vaan ovat vihamielisiä asiakkaita, opiskelijoita jne. kohtaan.

Vierailija
8/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen on kateellinen eläin. Täällä kateus voittaa kiimankin.

Vierailija
9/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpahan vaan, että olen huomannut miten kohteluni eroaa silloin kun kotiosoite on vs. ei ole tiedossa. Normaalisti saan hyvää kohtelua, mutta nyt opiskelupaikassa on ihan sairaan vihamielinen energia. Ei pätkän vertaa kannustava.

Vierailija
10/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt samaan. Asumme alueella johon on rakennettu uusia hulppeita omakotitaloja. Yhdenkin hinta 1.2 milj. euroa.

Itse asumme vanhemmassa osassa ja keskihintaisessa kämpässä.

Muutaman kerran olen joutunut oikaisemaan että emme asu missään miljoonatalossa. Ja kyllä osa ihmisistä kyttää ja googlettaa asuinpaikan.

Vierailija
11/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaitseeko residenssisi Mariankadulla Helsingissä? Liikutko vain adjutanttisi kanssa? Se voisi selittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän