Lue keskustelun säännöt.
Hakisiko olutta
12.02.2021 |
Ois pari tuntia kivaa, illalla kaikki ärsyttäisi. Nukkuisi huonosti ensi yön, huomenna krapula + rytmihäiriöitä + päiväunet. Illalla ei saa unta ja sitten liskojen yö. Sunnuntaina heikkoa oloa.
Tai ei hakisi...?
Kommentit (23)
Ei muutama olut pahaa tee. Minä haen ainakin illaksi 2-3. Tölkin koosta en vielä tiedä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos sitä pitää kysyä vauvapalstalla niin vastaus on : Kyllä, totta kai kannattaa hakea olutta jos kaksi asiaa on totta: on rahaa ja seuraava päivä vapaa.
En ole ap mutta kaljaa että se vaikuttaa pitää ottaa humalaan asti. Kuinka paljon on yksilöstä kiinni. Itsellä vähin mikä on riittänyt on 12 keppanaa vahvuudella 4,7. Monta kertaa olen juonut lähes koko laatikon mikä on 24 kaljaa. Mietokin alkoholi on mulle niin piristävä että menee helposti aamuun asti.
Krapulat on sitten sellaisia että kun akuutti pahoinvointi loppuu niin alkaa henkinen kärsimys ja valvominen. Ainoa mikä vähän helpottaa oloa on seksi. Tarkennan että laillisista jutuista helpottava. On sitä nainenkin yrittänyt mutta hän hyytyi 5 kerran jälkeen.
Oikeat savut auttaa ihan kunnolla pahaan krapulaan. Tai joku kympin pami. Niitä rauhoittavia en suosittele koska ne koukuttaa turhan helposti. Toisaalta niin kauan kun alkoholi on ainoa laillinen päihde niin en tuomitse mitään millä voittaa krapulan.