Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo aina humalassa, että

Vierailija
12.02.2021 |

Rakastaa. Muttaei koskaan selvinpäin. Miehet on semmosii oli vastaus, kun kysyin tästä.

Alko v tuttamaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni sanoo muulloinkin, mutta humalassa hän rakastaa aivan kauheesti. Parempihan tuo on kuin ne aggressiiviset puolisot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni sanoo muulloinkin, mutta humalassa hän rakastaa aivan kauheesti. Parempihan tuo on kuin ne aggressiiviset puolisot.

No näin kai se on. Ap

Vierailija
4/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, mitä haluat meidän tekevän asialle?

Ja kuinka usein itse sanot sen?

Tein testin... lakkasin sanomasta "hyvää yötä rakas" ja sen tosiaan loppui. Vaimo ei ottanut asiaa hoitaakseen, kertaakaan

Vierailija
5/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan rajat saadaan auki, niin sinulla on täällä 80 000 rakastajaa, jotka rakastavat sinua.

Vierailija
6/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v ihan gauheeta. Katuuko aamulla kännisiä puheitaan? Jos tuo on niinku pahinta miehessä niin saisit ap olla onnellinen. Voin myöntää että itsekkin olen sortunut humalassa naiselle lepertelyyn. Mielestäni aika pieni paha kun tietää mitä se taikajuoma joillekkin tekee.

Vierailija
7/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v ihan gauheeta. Katuuko aamulla kännisiä puheitaan? Jos tuo on niinku pahinta miehessä niin saisit ap olla onnellinen. Voin myöntää että itsekkin olen sortunut humalassa naiselle lepertelyyn. Mielestäni aika pieni paha kun tietää mitä se taikajuoma joillekkin tekee.

Ei kadu. Ok kiitti kommentista, ehkä relaan kun hänessä on niin paljon hyvää. Ei oo koskaan käyny käsiksi, haukkunut tms. Auttaa aina kun on tarvetta (eri kodit). Se on semmone kiltti koiranpentu, hänen sanpjen mukaan :) ap

Vierailija
8/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vain tyytyväinen kun sanoo edes humalassa.

Vierailija
9/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kadu. Ok kiitti kommentista, ehkä relaan kun hänessä on niin paljon hyvää. Ei oo koskaan käyny käsiksi, haukkunut tms. Auttaa aina kun on tarvetta (eri kodit). Se on semmone kiltti koiranpentu, hänen sanpjen mukaan :) ap

Toivon että tajuat että se oli vähän niinku ironiaa katuuko aamulla sanomisiaan. Alkoholi on niin voimakas päihde että se helposti muuttaa ihmisen käytöstä. Tavallaan se on jopa totuusseerumi. Se paljastaa millainen ihminen pohjimmiltaan on. 

Mitä lie se sitten kertoo naisista? Kaikki yhden yön jutut on humalaisia muutaman tunnin tuttavuuksia mulla. Joitain tapasin uudestaan ja yhden kanssa olin 10 vuotta. Enkä ole aina mukava humalassa. Joskus on niin sanottu änkyräkänni ja silloin olen ihan p askaa seuraa. 

Aivan liian tehokas suu ja voi kiesus mitä kaikkea on tullut sanotua. Aivan ihme ettei ole tullut naama kipeäksi. Mistä lie syystä auon päätä änkyrässä toisille miehille. En koskaan naisille. Oletan että syy on jossain tosi syvällä. Naisia tai lapsia en loukkaa vaikka olisin ihan pihalla.

Vierailija
10/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mukavaa, jos ei selvinpäin pysty sanoon.

Minulla on miesystävä ja suhteen alussa soitteli humalassa ja sanoi rakastavansa ja tenttasi rakastanko minä häntä. Sanoin rakastavani. Sitten eräänä päivänä uskaltauduin itse sanomaan rakastavani häntä. Mies oli selvinpäin ja totesi ettei voi sanoa samaa, ja rakastaa - sana on liian vahva ilmaisu. Tuo kirpaisi todella pahasti. Vaikka tuosta on vuosia aikaa niin edelleen mietityttää. Mies on kyllä sanonut jo usein rakastavansa ja ihan selvinpäin, mutta sanooko vain minun mieliksi. Ihan varma en ole.

Vierailija
11/11 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ovat sellaisia.

Omani ei sano, koska tiedän kuulemma sanomattakin.

Tiedän juu, mutta mutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan