Kosinta LAHJANA?! Mitäs mieltä siitä
Oltiin 18-v ja seukattu 2-v kun mun poikkis suunnitteli hankkivansa mulle synttärilahjaksi sormuksen. Tyrmäsin hänet toki heti ja sanoin haluavani jonkun mieleisemmän lahjan. Mites moni meinaa ystävänpäivä LAHJAKSI hankkia sormuksen :'D
Kommentit (6)
Nyt poikaystävä ei uskalla enää kosia?
Kivat sulle, pikku ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko kyse kihlasormuksesta? Syntymäpäivänä KIHLAsormus on vähän mielikuvitukseton, mutta romanttinen ele kuitenkin. Tietinkin muistosormus ihan ok.
Ystävänpäivänä kihlasormus on oikein sopiva lahja.
Joo kihlasormuksesta oli kyse. Mun mielestä kihlasormus syntymäpäiväksi ois ollu maailman hirvein lahja, koska en siis halunnut mennä hänen kanssaan kihloihin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt poikaystävä ei uskalla enää kosia?
Kivat sulle, pikku ap
Erosimme myöhemmin :) En olisi edes halunnut että hän kosii. Hänellä tuntui olevan käsitys, että kosinta suoritetaan lahjana. Suunnitteli sitä ennen syntymäpäiviäni tekemään sen jouluna :D AP
Jos saisin LAHJAKSI kosinnan, olisin todella loukkaantunut. Ikään kuin naimisiinmeno olisi mieluinen asia/toive vain minulle, jonka toinen sitten hyvää hyvyyttään lahjoittaa minulle. Kosinta synttäreillä/ystävänpäivänä tms. toki muuten ok, mutta se ei saa olla se lahja. Siinä on vissi ero - se on vähän sama kuin oma mies kiittäisi seksin jälkeen.
Oliko kyse kihlasormuksesta? Syntymäpäivänä KIHLAsormus on vähän mielikuvitukseton, mutta romanttinen ele kuitenkin. Tietinkin muistosormus ihan ok.
Ystävänpäivänä kihlasormus on oikein sopiva lahja.