Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te voimaannutte?

Vierailija
12.02.2021 |

Ihan asiallisesti mietin, että mitkä asiat te toiset koette voimaannuttaviksi?

Mä voimaannun tekemällä käsitöitä ja opettelemalla uusia tekniikoita. Seuraavaksi haluan opetella käyttämään neulakinnastekniikkaa, koska se on historiallinen tekniikka, jota ei hirveästi enää käytetä ja minusta tuntuu, että jatkan suomalaista käsityöperinnettä opettelemalla sen.

Toinen tapa voimaantua on insinööriopinnot. Haluan ymmärtää paremmin tekniikkaa ja miten maailma toimii. Haluaisin pystyä suunnittelemaan tietyn osan omasta talostani.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi sanoa kun sitä pidettäisiin trollaamisena tai muuten vaan sairaana ja epämiellyttävänä.

Vierailija
22/31 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin salarakas sairastui kuppakoronaan. Varmaankin tosi kauhea tauti. Mikä sukupuolitaudin/koronan risteytys? Törkeää menoa. Lemppasin kaverini, kun kaveri näköjään pitää haaremia. Miehistä ei ole mihinkään.

Minä voimaannun kun kävelen tai hiihdän metsässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittautumalla.

Vierailija
24/31 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te voimaannutte?

Siten, että työskentelen pitkäjänteisesti jonkin asian eteen ja aikanaan saavutan sen.

Tai siten, että teen jotakin minulle erittäin vaikeaa ja onnistun.

Yleensäkin ainoastaan teot toimivat minulle, kaikki tunnefiilistely osastolta "olen niin mahtava/kaunis/ihana" on aivan tyhjää kattilan paukutusta.

Vierailija
25/31 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen vierasta kieltä, josta mulla on kunnianhimoiset tavoitteet.

Myös kuntoilunjälkeinen fiilis voimaannuttaa.

Reipas siivousurakka, jossa saa kyytiä sekä kaakelit ja komerot. kaupasta pirteä tulppaanikimppu pöydälle.

"valohoito" hohtavilla hangilla piristää kaamoksen jälkeen.

Vierailija
26/31 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilutan kulliani 80-luvun hard rockin tahdissa.

M32

Vierailija
27/31 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto ja liikunta. Myös luontoilmiöt, kuten kova pakkanen, lumimyrsky, ukkonen, tuuli tai rankkasade on mulle voimaannuttavia.

Vierailija
28/31 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heilutan kulliani 80-luvun hard rockin tahdissa.

M32

Mietin pitkään, että miten minä oikein voimaannun, mutta edellä mainitusta muistin, että hauiskäännöt alasti peilin edessä kyllä aiheuttavat mukavan egobuustin.

Vierailija
29/31 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä hyvä voimaantumisbiisi kaikille miehille:

M32

Vierailija
30/31 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että en nuole persettä, mutta pysyn asiallisena ja yritän olla ystävällinen vaikka välillä tuntuu itse tulleensa väärin kohdelluksi. Se on iän tulosta. Nuorilla tätä ei välttämättä ole. Ei kaikilla vanhemmillakaan.

Vierailija
31/31 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sanaa voimaannuttaminen.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/f68dd1b0-1b8e-43f2-bf4d-d4ac8…

Näin harrastus voi lisätä älykkyysosamäärää

1. Instrumentin soittaminen: 9,71 prosenttia

2. Neulominen: 9,68 prosenttia

3. Liikunta: 7,37 prosenttia

4. Lukeminen: 7,07 prosenttia

5. Meditaatio (pilates, jooga, hengitysharjoitukset) harrastaminen: 6,38 prosenttia

6. Uuden kielen opiskeleminen: 5,88 prosenttia

7. Puutarhanhoito: 5,10 prosenttia

8. Videopelit verkossa: 4,81 prosenttia

9. Videoiden tekeminen ja editointi: 4,26 prosettia

10. Uusien reseptien kokeilu ainakin kerran viikossa: 4,71 prosenttia

Tykkään enemmän sanasta älykkyyttä ja vireyttä lisäävistä harrastuksista.

Yllätys oli että neulominen on kärkipäässä ja puutarhanhoito loppupäässä. Selittääkö se että neulominen on vaativampaa kuin puutarhan hoitaminen. Ei neulominenkaan kehitä jos sitä samaa mallia neuloo koko ajan eikä opettele mitään uutta. Pelkkä puutarhan hoitaminen ei nyt kovin ole vaativaa mutta erilaisten kasvien kasvattaminen erilaisissa ilmasto olosuhteissa ei nyt ihan helppoakaan ole. Sääolot ja maaperä vaikuttaa merkittävästi. Eikä joka kesä saa välttämättä samoja yrttejäkään onnistumaan samalla lailla. Sääolosuhteet vaikuttavat kaikkein eniten. Hedelmäpuiden sato vaihtelee joka kesä ja joku kasvi voi olla lepotilassa koko kesän ja puhjeta vasta toisena tai kolmantena kesänä kasvamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi