Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi ihmiset käyvät reiskat jaloissaan kaupoissa jne.?
11.02.2021 |
Eihän tässä touhussa ole mitään järkeä. Kaksi reiskakävelijää näin tänään samassa kaupassa.
Kommentit (3)
Ehkä mukavuuden halusta koskakukaan ei anna niistä pisteitä. Myötähäpeää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mukavuuden halusta koskakukaan ei anna niistä pisteitä. Myötähäpeää.
Minulla on paritkin reiskat, mutta ei ne kyllä minun mielestäni ole kenkiäni paremmat jalassa. Ap
Alue: Aihe vapaa
Koska Reiska tykkää roikkua mun jalassa kiinni.