Lempikarkkipussi?
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Polly, se jossa valkosuklaa, maitosuklaa ja vaal.pun. mansikka pollyja
Saako tätä enää mistään?
Ostan yleensä aina irtokarkkeja, en tykkää oikein mistään pussista. Mutta jos on pakko valita, niin Aarrearkku ja Turkinpippuri. Ja sitten sellainen Tigerissa myytävä missä on pieniä vaahtokarkkeja.
Mikä vaan minkä sisältö on sitä minkä tunnemme turkinpippureiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto, sokerilakossa vaikeaa elämä:(
Sama homma meneillään täälläkin ja silti kiusaan itseäni jopa googlaamalla nyt ihmisten lempparipusseista kuvia. Hiipivä hulluus.
Itse teen tätä myös :) Messevät muistot herkullisista karkeista tuovat kareen huulille sekä vahvistavat omaa mielenlujuutta ja päättäväisyttä. En ole karkkeja tai mitään maissisokeria tai glukoosi-fruktoosisiirappia sisältäviä tuotteita syönyt pariin vuoteen aloitettuani autoimmuunisairauksieni omahoidon. Hypoglykemian iskiessä pitkän päivän jälkeen kieli lipoen tekisi mieli sortua namikäytävällä, mutta kertaakaan en sitä ole tehnyt, sillä terveyteni on kohentunut valtavasti eliminaatioelämäntavan myötä. Herkuttelen tummalla suklaalla ja marjoilla.
Ohis.
Choko aakkoset <3
"Auringon noususta sen laskuun saakka
olkoon Herran nimi ylistetty."
(Ps. 113:3)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että kaikki lempparipussit pilataan.
Kaatissäkki ei oo enää entisensä ja Dragsterit on aivan pilalla.
Ennen Dragstereissa oli ihanan sitkeä purutuntuma, ne oli ohuita, niissä oli reikä keskellä ja ne oli oikeasti suolaisen kirpeitä. Nykyisistä Dragstereista ei voi edes puhua samana päivänä: paksuja löllyköitä, joissa ei ole edes reikää enää. Maku on vain ällön sokerinen.
Juuri tämä järkytti kun ostin viikolla dragster-pussin. Salmiakki oli ällöttävä, löllykkä marmeladimakeinen kun ennen se oli sitkeä ja suolainen. Pilattu täysin!
80-luvulla oli harvinaisuus jos joku oli läski. Nyt nämä karkkimieltymysten toitottajat valtaavat katukuvan.
Vierailija kirjoitti:
MINÄ HALUAISIN PUHUA HARIBON MATADOR MIXISTÄ! TYKKÄÄN TÄSTÄ KARKISTA ENITEN KUN SIITÄ TULEE KESÄ MIELEEN. MINÄ TAAS LUULEN ETTÄ TÄSTÄ KUORIUTUU KANA JOKA TANSSII MUN VATSASSA. KOTKOOT KOTKOOT!!!
Tää mainos oli ihan järkyttävä 😂 . Mutta toi karkkipussi on kyllä tosi hyvä.
Lakukuulat, olisks se nyt sit Pandan.
Pantteri Mix -pussi ja Aarrearkku -pussi. Aarrearkussa on hyvä sekoitus, kun on niitä hyviä mustia, parhaita oransseja pötköjä ja pieniä pehmeitä viinikumeja.