Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anustapin käytöstä?

Vierailija
11.02.2021 |

Mikä idea siinä anustapissa on? Laitetaan se ennen vai jälkeen panon? Venytetäänkö sillä persereikää vai mistä on kyse? Käytetäänkö siinä liukastetta?
Mieheni on alkanut kyselemään?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan siis panon ajaksi, ettet kakkaa samaan aikaan.

Vierailija
2/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistetaan imeskelemällä rippeet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anustappeja käytetään ymmärtääkseni persereiän levittämiseen. Osta anustappisarja niin saat reikään kokoa vähän kerrallaan.

Vierailija
4/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anustappeja käytetään ymmärtääkseni persereiän levittämiseen. Osta anustappisarja niin saat reikään kokoa vähän kerrallaan.

Ite oot yksi persereikä

Vierailija
5/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko silloin nopeampi käydä kakitsulla? Työtehoseurako näitä suosittaa?

Vierailija
6/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällystä karvoituksella niin voit käyttää myös ykköseen

Vierailija
7/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloittaa pienellä tapilla ja suurentaa vähitellen, niin peppu venyy ja lopulta kakka mahtuu ulos. Tulee kevyt ja raikas olo päähän ja ajatuskin alkaa kulkea.

Vierailija
8/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aloittaa pienellä tapilla ja suurentaa vähitellen, niin peppu venyy ja lopulta kakka mahtuu ulos. Tulee kevyt ja raikas olo päähän ja ajatuskin alkaa kulkea.

Mut jos ongelma on kusen pakkautuminen päähän! Mikä tappi sillon pois?

Vierailija
9/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyn venyttäminen.

Ite käytän eturauhasen stimulointiin.

Vierailija
10/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnän aikana - ottaa naisesta volyymia pois, pieni kalu tuntuu paremmalta... 

Vierailija
11/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdynnän aikana - ottaa naisesta volyymia pois, pieni kalu tuntuu paremmalta... 

Suuhun?

Vierailija
12/26 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että anustappi kuuluu B DSM sessioihin. Tikkuinen tappi lykätään aukkoon niin että alistettu kiljaisee.

Vierailija
13/26 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku tuossa sanoi, tappi tekee täydemmäksi. Kunnollisen kokoinen tappi ohjaa kalua enemmän g-pisteen suuntaan.

Miehelle paikat tuntuu kuulemma tiukemmalta.

Ja toki tappi pepussa tekee tuhman olon :)

Vierailija
14/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin anustappia rouvan ehdotuksesta ja se sattui paljon. Mitään mielihyvää en tuntenut.

Orgasmin hetkellä tappi lensi pihalle.

Tulipahan kokeiltua. Minun kakkosessa on jatkossa vain yhden suuntaista liikettä ja se on ulos päin.

M37

Vierailija
15/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään ymmärrä miten joku vieras objekti tai edes sormi voi tuntua hyvältä peräaukossa.

Naisten juttuja..

Vierailija
16/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaa eturauhasta yhdynnän aikana. Stimuloi kivasti sisältäpäin. Ei tarvi paljoa liukkaria että menee sisälle ja pysyy siellä.

Vierailija
17/26 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhmuutta siinä tavoitellaan ja erilaista tuntumaa yhdynnässä. Alistamis tai alistumisaspektikin lienee mausteena.

Vierailija
18/26 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pelkästään aukon levittämiseen , vaan nautinnon takia , itse olen näitä käyttänyt jo muutaman vuoden. Alussa pienempiä ja nykyään isoimmat 10-11 cm halkaisija olevat. Nautin siitä täyteläisestä tunteesta kun on iso tappi anaalissa .

M 64 CD 💃

Vierailija
19/26 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tätä käytetään bdsm (sidonta leikeissä) ja kyllä se kiihottaa, kun miest hitaasti työntää tapin paikoilleen ja tiedät ettet sitä itse saa pois. Vähän sama henkinen alistuksen tunne ainakin itsellä, kuin  se kun suupallo asetetaan suuhun ja remmi kiristetään pään taakse. Tajuat sen että nyt olet täysin toisen armoilla.

Vierailija
20/26 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään puolin ja toisin, mutta ihan eri tarkoituksiin.

Miehellä (minä) plugi on osa bdsm-leikkejä. Jos illalla on sessiot tiedossa, domma laittaa sen ja cock-cagen mulle töihin lähtiessä. Pysyn kivasti vireessä koko päivän, ja beba on valmiina illan piiskaamiseen ja strapon-leikkiin.

Tyttöystävä taas käyttää pienehköä plugia silloin tällöin ulkona liikkuessaan. Hän nauttii pikkutuhmasta tiedosta, että se on pepussa ja miltä se tuntuu kävellessä. Ja mulle on aina takuuvarmasti peppuseksiä luvassa tämän jälkeen😄