Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se video missä susi vei koiran

Vierailija
11.02.2021 |

Halusin vain sanoa sille henkilölle joka harmitteli ettei tehnyt mitään koiran eteen silloin -80 vuonna. Tiedätkö että sinä olet älyttölmän hyväsydäminen ihminen! Vielä tänäkin päivänä mietit sitä koiraa. Älä huoli, on ihmisiä jotka eivät olisi noteeranneet koko koiraa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui vuonna -80 koiralle, jos saa kysyä?

Vierailija
2/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira olisi muutenkin jo kuollut, ei sitä kannata enää harmitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti susi söi sen.

Vierailija
4/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli todella kuuma päivä ja joku hlö oli ollut töissä kerrostalo alueella. Jonkun oveen oli remmillä kiinnitetty koira, eikä sillä ollut pääsyä varjoon. Hän oli nuori eikä oikein osannut siihen aikaan tehdä mitään koiran eteen saati sitten kukaan paikalla olevista aikuisista työntekijöistä. Hän yhäkin harmittelee ettei tehnyt mitään mutta itse en oikein osaa nähdä häntä ilkeänä tms. Hän kuitenkin välitti mitä kaikki ei todellakaan tee kun kyseessä on eläin.

Vierailija
5/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti susi söi sen.

Ei syönyt sen kyseisen henkilön koiraa jolle tämän viestin tarkoitin.

Vierailija
6/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira olisi muutenkin jo kuollut, ei sitä kannata enää harmitella.

Tottakai silti voi osoittaa myötätuntoa

Vierailija
7/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täysjärkinen noita videoita laita pääll joten turha yrittää edes

Vierailija
8/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Söikö susi koiran vai oliko koira kiinni lieassa vai mitä? En nyt tajua.

Minä olin joskus vuonna kivi ja miekka Karhunkierroksella. Siellä reittiä kulkiessamme nousimme loppuvaiheessa johonkin kylään siltaa pitkin. Sillan toisessa päässä oli irrallaan pystykorva. Vähän pelotti vieras koira siinä, vaikka itsekin olen koiraihminen. Se koira jolkotteli lähellä kunnes painui jonkin talon pihaan. Siellä oli muitakin koiria ihan vapaana. Minusta käsittämätöntä. Ei ihme, jos sudet tai muut pedot syövät tuollaisia koiria kylältä, kun ovat ihan heitteillä.

Vierailija
9/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Söikö susi koiran vai oliko koira kiinni lieassa vai mitä? En nyt tajua.

Minä olin joskus vuonna kivi ja miekka Karhunkierroksella. Siellä reittiä kulkiessamme nousimme loppuvaiheessa johonkin kylään siltaa pitkin. Sillan toisessa päässä oli irrallaan pystykorva. Vähän pelotti vieras koira siinä, vaikka itsekin olen koiraihminen. Se koira jolkotteli lähellä kunnes painui jonkin talon pihaan. Siellä oli muitakin koiria ihan vapaana. Minusta käsittämätöntä. Ei ihme, jos sudet tai muut pedot syövät tuollaisia koiria kylältä, kun ovat ihan heitteillä.

Videossa susi vei koiran joka oli kiinni narussa.

Vierailija
10/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä sekopäistä keskustelua. 👍

Vierailija
11/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minä vuonna syötiin koira Kuusamossa? Nythän oli se susien rääkkääminen...

Vierailija
12/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusamo on kumma paikka.

Vierailija
13/13 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi videoo näyttää kun ei vielä ole tehty. Nyt on riistakamera ja pidän mustia yöt metsän reunassa kiinni yöt jos susi vaikka söisi. :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi