Palstan naiset sanoo, etteivät ole ulkonäkökeskeisiä. Mutta kun mies pukeutuu naisten vaatteisiin, niin ei kelpaa.
Eihän siinä just muutu kuin se ulko näkö. Melkoista valehtelua.
Kommentit (12)
Fetissit ja larppaaminen ei ole sukuakaan hyvännäköiselle. Drag on cringe.
Seurustelin transvestiitin kanssa. Mulle se oli hyvä juttu. Tykkäsin.
Sä tykkäät metsurinkamppeissa harppovasta naisesta?
Joo. Ei se ole pääasia millaisissa vaatteissa harppoo. Muut asiat ratkaisee.
Ulkonäkökeskeisyys tarkoittaa turhamaisuutta, ap pieni.
Se, että ei kauheasti nappaa, kun mies keikistelee huoraksi pakkeloituna ja vääntää naiseudesta irvikuvan ei ole sama asia kuin että olisi ulkonäkökeskeinen.
Minusta ainakin ne transvestiitit, jotka esiintyvät julkisuudessa ylitekevät juuri naiseuden tuolla ällöllä tavalla. Liioiteltu meikki, ilmeet ja bitch-käytös.
Varmasti on transvestiittejakin monenlaisia, ja olen valmis hyväksymään jokaisen, joka ei pilkkaa sukupuoltani tuolla lailla överöimällä.
Sinänsä minua ei tietenkään haittaa kenenkään transvestiittikäytös, ihan evvk - eihän minun tarvitse parisuhteessa transsun kanssa elää!
Mielestäni iso osa naisista meikkaa tällä hetkellä huoramaisesti koska se tuntuu olevan muotia. Pahoittelen jos tollekin tulee tästä kommentista paha mieli. Mutta oikeasti. Tekoripsiä, yökerhomeikkiä arkimeikkinä, on lisäkettä, miljoonaa varjostusainetta ja huh! Kyllä nainenkin voi omaa sukupuoltaan överöimällä pilkata.
Siis miten niin? Onhan tälläkin puolet nuorempi tyttöfrendi jostain keski-suomesta
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/2300e17f-5253-4978-8a32-4c517a301f23
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Minusta ainakin ne transvestiitit, jotka esiintyvät julkisuudessa ylitekevät juuri naiseuden tuolla ällöllä tavalla. Liioiteltu meikki, ilmeet ja bitch-käytös.
Varmasti on transvestiittejakin monenlaisia, ja olen valmis hyväksymään jokaisen, joka ei pilkkaa sukupuoltani tuolla lailla överöimällä.
Sinänsä minua ei tietenkään haittaa kenenkään transvestiittikäytös, ihan evvk - eihän minun tarvitse parisuhteessa transsun kanssa elää!
Överit on drag queeneja (tai drag kingejä) ja se on esitystä ja parodiaa.
Transvestiitti ei pukeudu esiintymismielessä.
Aika harvassa on ylipäänsä ne miehet, joihin päin jaksan edes katsoa. Jos oma mieheni pukeutuisi mekkoon tai meikkaisi niin voisi olla tietyllä tavalla kuumaakin. Tykkään esim. kun hän käyttää tiukkoja farkkuja (tai edes sovittaa, eipä juuri käytä..) ja jotkut korolliset buutsit vois olla aika jännät. Mut en kyllä usko, että kuka vaan mies tekisi vaikutusta edes transuna. Ei se välttämättä siitä hameesta johdu.
Ehkei kannata sitten hakea seuraa palstalta.