Hyvän tuulen puoti, kokemuksia?
Kiinnostaisi tilailla mutta onkohan laatu rihkamaa vai ok?
Kommentit (17)
Tilasin viime vuonna muutaman kerran. Ainakin mun tilaamani tavarat oli oikein hyvää laatua.
Kiitos. Onko vielä jollain kokemuksia?
Ei ole tullut tilattua, enkä tilaa, koska en halua tukea kyseistä kauppiasta sentilläkään. Kuvottava tyyppi.
Etoo kirjoitti:
Ei ole tullut tilattua, enkä tilaa, koska en halua tukea kyseistä kauppiasta sentilläkään. Kuvottava tyyppi.
Älä missään nimessä kerro lisää.
Olen tilannut muutamia kertoja. Todella kivoja tuotteita :) henkilökohtaisesti ei kiinnosta minkälainen hän on ihmisenä.
Etoo kirjoitti:
Hear say!
Etoo kirjoitti:
Älä jätä roikkuu ;(
Minäki ajattelin tilata sieltä, ja oon tilannu ennenki, ei moittimista
Etoo kirjoitti:
Hmm. Oletko joku kateellinen ilkimys? Sun tapaisilla on tapana vihjailla vain koska haluat pahaa. Vai onko tuohon kommenttiin muitakin syitä?
Ennen oli ehkä hyvä, keskittyi pelkkään sisustukseen ja esineisiin. Mutta siinä osoitteessa Treella on mielestäni nyt epäsiisti kahvila jossa haisi ruoka, tunkkaista, oli tätejä meluamassa ja vain muutama outo tavara hyllyllä perällä. Oli superkiusallista yrittää päästä sinne taakse ja ulos. Ellei sitten ole joku varasto, missä, josta erikseen lähettävät. Olisi selityksen paikka mikä on homman nimi? Jos kerran pitäisi olla siisti liike ja liiketoimintaa.
Ja siis vastassa oli kaksi nuorta naista tiskirätit kädessä.
Sitte on se päinikki piironki tai mikä se oli 🤔 siis nettikauppa seki
Ystävällinen asiakaspalvelu, nopea toimitus, hinta-laatusuhde kohtaa. Tuotteet hyvin pakattu. Tilaan jatkossakin! 5/5.
Olisiko verkkokauppa nykyään ok? Silloin kun oli joku kahvila tai ravintola sen yhteydessä siellä haisi kauheasti ruoalle kaikki, ei ollut enää hyvä valikoima tai ei tuntunut siistiltä. Mutta muutoksen jälkeen on nyt erilaista?
Oon tilannut tuolta ja tuotteet olleet sellaisia kuin odotin.
Olen tilannut, mutta siitä on jo tosi monta vuotta aikaa. Toimi silloin.