Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku haluaa kysyä jotain uskovaiselta, voin vastata :)

Vierailija
06.08.2006 |

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunausta myös Sinulle!!

Vierailija
22/35 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 2-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseeta meteliä pitivät tänäänkin tuolla Korsossa!!!

Vierailija
24/35 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuvatko kaikki muut helvettiin?

minun jumalani on rakastava ja armollinen ja rakastaa, hyväksyy ja pelastaa kaikki maailman ihmiset!

Vierailija
25/35 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei seurakunnassamme ainakaan vanhemmassa polvessa suhtauduta kovin myönteisesti. Ajatellaan, että Jumalan luomistyö on hyvä eikä sitä tarvitse myöntää.

Tosin yhä yleistyvässä määrin ja varsinkin nuoremmat el:t kyllä meikkaavat ja värjäävät hiuksia. Itse en meikkaa, koska en ole tottunut siihen ja suoraan sanoen oon ihan nätti ilmankin :) mutta jos minulla olisi vaikka joku iso kauneusvirhe kasvojen ihossa tai jotain niin enköhän sitä vähän peittäisi :)

Vierailija
26/35 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun jumalasi pelastaa kaikki ihmiset? Onhan näet paljon niitä, jotka eivät halua tulla pelastetuksi vaan kiroavat Jumalan.

Kristinuskon Jumala pelastaa ne, jotka itse niin haluavat. Jumala kyllä rakastaa ihan jokaista, niitäkin jotka Hänet kieltävät.

Vierailija
27/35 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tärkeintä uskossani on se, että saan johdatusta auttaa muita. Mielestäni uskon pitäisi näkyä ihmisessä ja arjessa ensisijaisesti lähimmäisenrakkautena. Raamatussakin tämä todetaan useaan kertaan. Mitä mieltä olet tästä?

Vierailija
28/35 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea elämänkatsomus-palstalta samaa aihetta käsittelevä ketju. Siellä tulee esiin esikoisten ja vanhoillisten eroja.

Vierailija
29/35 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole itselläi kokemusta...

Vierailija
30/35 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain armahdettu syntinen. En ota kantaa siihen, ketkä joutuvat helvettiin. Minun vallassani ei ole tuomitseminen. Sen tekee Jumalan.

Vierailija
31/35 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kai koettelemus siinä missä moni muukin. Esim. sairaudet tai onnettomuudet.

Vierailija
32/35 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on tärkeää muistaa myös, että erotamme rakkauden uskosta. Rakastaminen ja toisten ihmisten auttaminen ja johdattaminen - niin hyvä asia kuin se onkin - ei pelasta meitä.

Vierailija
33/35 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mielestäni uskon tarkoitus täällä maan päällä on auttaminen ja lähimmäisen rakastaminen. Ja tähän saan tukea toistuvasti Raamatusta.

Sitä en ole ikinä ymmärtänyt, että jollekin uskovalle riittää pelkkä puhe uskosta. Sitä ei Raamattukaan hyväksy.

Vierailija
34/35 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuksesi osuneet yksiin (no, ei välttämättä juuri uskonasioissa) ei-uskovan, kirkkoon kuulumattoman kanssa?

Eräs ystäväni kertoi huomanneensa että juttelee hyvin usein samankaltaisista asioista parin uskovan ystävänsä sekä minun, kirkkoon kuulumattoman, ei-uskovan kanssa.

Vierailija
35/35 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää reilusti puoliaan, jos joku meinaa lytätä?