Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan kamala vessahätä bussissa

Vierailija
11.02.2021 |

Olen bussissa ja ihan kamala kusihätä. Vessan ovessa lappu että rikki. Äh

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.. onko enää pitkä matka

Vierailija
2/7 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen.. onko enää pitkä matka

Onneksi "vain" vartti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan kamalaa...vielä lisäpojot jos tiellä on ruuhka, onnettomuus tai ruuhkauttava tietyö. Kysy kuskilta voisiko millään pitää vessataukoa kun tulee seuraava taukopaikka...mulkvisti on jos pistää sinut kusemaan housuun jos bussin vessakin on rikki.

Vierailija
4/7 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan hirveä hätä, niin käy kusemassa sinne vessaan. Bussifirman vika kun ajaa rikkinäisellä kalustolla. Ei asiakkaan tarvitse sen takia kärvistellä. Sullehan luultavasti on siinä lipun oston yhteydessä kerrottu että bussissa on vessa.

Vierailija
5/7 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kuskille tilanne. Joskus pysäyttävät tien viereen, sovitte selkeästi että bussi odottaa ja pääset metsään. Tai sitten odota se vartti

Vierailija
6/7 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas. Viimeksi pari kuukautta sitten.

Vierailija
7/7 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi tulee mieleen kun armeijasta olin tulossa ekoille lomille ja nautittiin siinä poikain kans bisseä. Monille meistä tuli aivan järjetön kusihätä ja pari pääsikin käymään kusella mutta yksi sanoi että tulvii vessa yli. Mulla oli aivan hirveä hätä, hyvä ettei itku tullut :D harkitsin jo että kusen kaljatölkkiin tai roskikseen. Mutta jotenkin vaan sinnittelin ja viimein kun pääsin oman kotipaikan linjuripysäkille oli ihan sellanen hätä että jos ei viidessä sekunnissa pääse kusemaan niin housuun tulee. Ei auttanut kun suoraan bussista juosta ekan puun juureen lorottamaan. Tyttöystävä oli autossa ihmetellyt mihin mulla niin kiire oli. Huh ei ikinä enää kaljaa linkussa